آیا سندروم پلی کیستیک بعد از دوران بارداری عود میکند؟
سلام. من چندین ساله پلی کیستیک دارم، ولی با وجود این، خیلی راحت و بدون دارو باردار شدم. الان هفته ۳۴ بارداری هستم و از وقتی باردار شدم علایم پلی کیستیک مثل آکنه و ریزش مو کاملا فروکش کرده. می خواستم بپرسم ایا بارداری باعث از بین رفتن بیماری پلی کیستیک شده یا بازم بعد از زایمان به حالت قبلی برمی گرده؟
بهترین مکمل دوران شیر دهی؟
سلام پزشک اومای عزیز♥️
من نیاز دارم يک✅ مکمل قوی در دوران شیردهی✅ استفاده کنم که هم خودم ❌لاغر نشم❌ و هم☑️ انرژیم تامین باشه☑️ خسته نشم
ممنون میشم بهترین مکمل از دیدگاه خودتون رو بهم معرفی کنید 🙏🏻♥️🙏🏻♥️🙏🏻♥️🙏🏻
آزمایش خون از چقدر قبل بارداری رو نشون میده؟
سلام دکتر و دوستان عزیز
من تقریبا ۶ روز به موعد پریودم مونده سیکلم معمولا ۳۳ ۳۴ روزه
اقدام داشتم از طرفی میخوام برم سفر و میخواستم ببینم اگر باردار نباشم برنامم رو تغییر بدم یا قرص بخورم زودتر پری بشم
سوالم اینه ک اگر الان یعنی ۶ روز ب موعد برم آزمایش خون بدم اگر باردار باشم معلوم میشه؟
زمان شیردهی نوزاد
سلام دکتر جان
دختر من گاهی پنج دقیقه شیر میخوره گاهی ده دقیقه بعضی اوقات هم یک رب تا بیست دقیقه
از کجا بدونم مجدد کی باید بهش شیر بدم
من بیشتر اوقات هر یک ساعت بهش شیر میدم و میخوره
کمپیش میاد دو ساعت یا سه ساعت فاصله باشه بجزشب
شیر خودمومیخوره
تفسیر آزمایش کشت ادرار
سلام خانم دکتر میشه کشت ادرار منو تفسیر کنید؟
ازمایش کشت ادرار در بارداری
سلام دکتر عزیزم. نتیجه ازمایش کشت ادرار رو برام لطف کنید تفسیر کنید ممنون میشم
سونو قبل از iui
سلام خانم دکتر وقت بخیر
این سونو دوستمه میخواد iui کنه، میشه لطفا بررسی کنید.
سونو گفتن باید جراحی بشه. الان نمیدونه چیکار کنه، بدون جراحی احتمال بارداری هست؟
ممنون
اشتها نوزاد یازده ماهه
سلام وقتتون بخیر
من دوقلوی دختر پسر دارم
پسرم اشتهاش خوبه و شیر خشک میخوره
اما دخترم شیر خودم رو میخوره و هیییچ جوره شیر خشک نمیخوره. از اول ک ب دنیا اومد ک کولیک داشت و گریه های شدید تا 7 ماهگی داشت و میگفتم ب خاطر کولیک کم اشتهاست
ولی الان هم از 7 ماهگی با وجود عذای کمکی شربت زینک شربت های تقویتی مختلفی ک امتحان کردم براش اشتهایی نداره و غذا خیلی کم میخوره شیر خودمم میخوره ولی چون نمیدونم چ حجمی شیر میخوره نمیدونم زیاد و کمش رو ..
دخترم الان داره یک ساله میشه و از نه ماهگی ک اخرین وزنی بوده ک تو مرکز بهداشت گرفتم 6800 تا الان ک 7100 هست اومقدر اضافه نکرده.
چیکار باید بکنم
بخوام شیر رو قطع کنم کم کم چیکار باید بکنم
متخصص اطفال هم سانستول پلاس زینک نوشت ک اونقدری تو اشتهاش اثر نداشت. البته تو دندون هم هست ولی باز هم دندون نباید اینقدر توی اشتها اثر بذاره فک میکنم ..
تجربه شما در پوشک گرفتن بچه ها
سلام عزیزان من
حال دلتون خوش و روزگارتون بر وفق مراد.
دخترا من چهار روزه شروع کردم شاهانو از پوشک بگیرم...
اول اینکه شبا پوشکشو یکی دو بار خیس میکنه.
روز اول هر ده دقیقه میبردم دیدم زوده.
کردمش یه ربع باز زود بود
۲۵ الی نیم ساعت یه بار میبردم جیش میکرد.
گاهی هم زودتر جیش میکرد کاریش نداشتم اصلاااا.
پی پی رو هم تایمش مشخصه ...با اون مشکلی ندارم.
اما امروز دوس داشتم کلومو بکوبم تو دیوار ...رفتم تو اتاق دور از چشم شاهان صدبار با مشت کوبیدم تو تشکا از شدت عصبانیت که بلکه عصبانیتم خالی شه.
امروز نمیدونم چش بود..هر یه ربع جیش میکرد..تصمیم گرفتم سر یه ربع ببرمش...ده دقیقه میشد جیش میکرد حتی گاها ۵ دقیقه..اونم جیش زیادددددد نه کم.
بنظرتون بهتر میشه؟
من تو این چهار روز اصلا و ابدا بهش اخم نکردم یا دعوا.
ولی امیدمو از دست دادم.
اینکه شبام سختمه ببرمش دستشویی و اینکه بداخلاقه بیدارش کنم یه ربع تمام گریه میکنه..بیدارشم نکنم اصلا حیش نمیکنع..پوشکش میکتم
بنظرتون پوشک شب...تو روند یادگیری تاثیر داره؟کمکم کنید😭😭😭😭😭
سونو ان تی. میوم دربارداری
سلام به خانوم دکتر عزیز و دوستای گل من امروز رفتم سونو ان تی خداروشکر وضع جنین خوبه هماتمم کوچیک شده.از قبل میوم ساب سروزال داشتم که دکتر گفت مشکلی نداره چون داخل رحم نیست. امروز که رفتم سونو ان تی متوجه یه میوم دیگه شدم بنظرتون خطرناکه؟؟؟ خیلی میترسم😥😥😥
سنوگرافتی تعیین جنسیت
سلام دوستان من ۱۴ هفته و ۳ روز هستم سنو گرافی تعیین جنیست برم مشخصه دقیق بهم میگن یا احتمال میدن
عطسه زیاد و شدید در ماه سوم
سلام وقت بخیر من به این فصل الرژی دارم ابریژش بینی زیاد و عطسه شدید با تعداد بالا میزنم در حدی که شاید ۱۰ الی ۱۵ عطسه پشت سر هم میزنم هر چند دقیقه
برای بچه خطر نداره عطسه و فشارش ؟
قرص نمیخورم ول اگر پیشنهاد میکنید بخورم
بالا اوردن نوزاد ۵ ماه
سلام دکتر جان
من نوزاد پنج ماه دارم هنوزم وقتی کمی سردش میشه بعد شیر بالا میاره گاهی هم از بینیش یه چند روز خوبه دوباره بالا میاره بنظرتون این وضعیت تا کی ادامه داره کی رفلاکسش خوب میشه خسته شدم
گرفتن بینی و واکسن ۱۸ ماهگی
سلام خدمت دکتر عزیزم پسرم حدودا دوهفته پیش سرماخورد ولی سرفه و تب نداشت خداروشکر دیروز میخواست شیر بخوره نفس میگرفت بینیش گرفته بود ولی امروز خوبه ابریزش داره ولی کمتر شده پانزدهم وقت واکسن ۱۸ ماهگیش هست ببرمش یاخطرناکه
پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون🌹
انتقال جنین و بتای منفی و قطع دارو و پریود نشدن ایا ممکنه باردار باشم؟؟
سلام
من بخاطر آندومتریوز شدید مجبور به برداشتن لوله های رحم و تراشیدن بخش های زیادی از تخمدانهام شدم و در حال حاضر لوله ندارم و از قبل چند جنین فریز کرده بودم
بعد از برداشتنه لوله ها دکتر گفتن تا شش ماه قرص بخور که پریود نشی و با اولین پریود بعد از شش ماه برو انتقال جنین انجام بده
سوم ابانماه اولین پریودم بود که کلا یک روز و نیم طول کشید و هفدهم ابان انتقال جنین دادم که دوم اذر و چهارم اذر بتا منفی شد و داروهامو قطع کردم هنوز پریود نشدم
میخوام بدونم ایا ممکنه باردار باشم؟ایا بدون داشتنه لوله امکان بارداری طبیعی هست؟اگر پریود نشدم تا ماه بعدی،میتونم دوباره انتقال بدم یا حتما باید پریود بشم؟و اینکه ذخیره تخمدانم شده هشت صدم چجور میتونم تقویتش کنم؟؟
لاغری خیلی شدید در دوران شیردهی
سلام خانم دکتر مهربون و مامانای عزیز. من دوران شیردهی خییییلی لاغر شدم صورتم خیلی لاغر شده افسردگی گرفتم از بس لاغرم هر چی هم غذا بخورم اصلا فایده نداره قبل بارداری جیسینگ میخوردم عالی بود الان بخاطر دخترم ک بهش شیر میدم نمیدونم چه مکملی بخورم ک صورتم چاق بشه حتما باید یه قرص یا مکمل باشه مولتی ویتامین هم خوردم فایده نداشت قرص گین آپ خریدم میتونم استفاده کنم . خانم دکتر تو رو خدا راهنماییم کن چکار کنم خیلی برام مهمه ممنون ازتون که همیشه با صبر و حوصله سوالامون رو جواب میدین
شکم در زایمان سزارین
سلام پزشک اومای عزیز♥️
زایمان من سزارین بوده
از روز دهم هم شکمم رو با گن بستم
اما هنوز هست خیلی نگرانم که باهام بمونه
میشه راهنماییم کنید❤️🙏🏻❤️🙏🏻❤️ چیکار کنم که مثل قبل تخت بشه❓❓❓
البته لازم به ذکره که ⬅️نمیخام لاغر شم ➡️و از رژیم شیردهی استفاده کنم چون قبل بارداریم هم لاغر بودم الان که یکم بهتر شدم با توجه به اینکه بچه از شیر خودم تغذیه میکنه نمیخام لاغر تر از اینی که هستم بشم اما این شکم رو هم نمیخام داشته باشم
ممنون میشم کمکم کنید❤️🙏🏻❤️
دادن قطره آهن به نوزاد از کی هست
سلام اومای عزیز
من آلمان زندگی میکنم
پسر من هفته ۳۵ بدنیا اومد. الان ۶ ماه و ۳ روزش . خداروشکر قد و وزنش خوبه . امروز به دکتر گفتم قطره آهن و یا ویتامین لازم نداره از شش ماهگی بخوره. گفت نه چون تو شیرخشکش هست فقط قطره ویتامین دی میخوده
ولی من خوندم از وقتی نوزاد شروع ب غذای کمکی میکنه باید بخوره حالا نگرانم باید چکار کنم
پزشک جان من ۷روزه زایمان طبیعی کردم آیا سوزش زیاد و خونریزی تا الان عادیه؟«عکس»
سلام پزشک جان من ۷روزه زایمان طبیعی کردم آیا سوزش زیاد و خونریزی تا الان عادیه؟این عکس هم مال بخیه هامه بنظرتون وضعیت بخیه هام چطوره؟
خونریزی شدید پریودی
سلام دکتر من از دیشب پریود شدم . خونریزیم بینهایت شدیده ودرد زیادی دارم .
نگرانیم از خونریزی خیلی زیادمه . اصلا این حجم از خونریزیم بی سابقه بوده طی این سالها.
راهکاری هست ؟




