Ooma

تفسیر جواب سونو و ازمایش

سلام خانم دکتر
لطفا سونو و ازمایش غربالگری اولمو تفسیر میکنین . ممونم

17 پاسخ 332 بازدید


تفسیر ازمایش پاپ اسمیر و کیست

سلام ، مادرم کیست تخمدان به سایز تقریبا ده سانتی متر داشته و جراحی کرده ، روی کیست آزمایش انجام دادن و جوابش بعد یکماه اومده اما متاسفانه دکتر خودش فعلا نیست که بهش نشون بده ، عکس آزمایش کیست و پاپ اسمیر رو میفرستم ممنون میشم زود پاسخ بدین.. با تشکر

7 پاسخ 1,281 بازدید


غِی و سرخی چشم نوزاد

سلام پزشک اومای عزیز ♥️
چشم دختر من اوایل تولدش خیلی زیاد غی میکرد بردمش پیش متخصص گفت ❌تنگی مجرای اشکه❌ و باید ماساژ بدمش این کار رو انجام میدم اما الان حدود 4،5 روزه که ⛔همراه با غی که البته کمتر شده⛔ خیلی سرخ میشه چشمش
آیا مشکلش هیچ بهبود نداشته؟ باید چیکار کنم براش❓؟ برای سرخیش چیکار کنم؟❓ حس میکنم وقتی کمی خنکش میشه بدتر میشه چیکار کنم🚫 تو فصل سرما چشمش اذیت نشه؟❓🚫
ممنون از لطف شما 🙏🏻♥️🙏🏻♥️♥️🙏🏻♥️🙏🏻♥️

8 پاسخ 454 بازدید


بی بی چکم مثبته؟

سلام دوستان به نظرتون این بی بی چک مثبته؟دیروز موعدم بوده امروز بعد از ظهر بی بی زدم اولش خطش رو ندیدم رفتم بیرون برگشتم دقیق نگا کردم دیدم یه خط صورتی افتاده شما هم میتونید ببینیدش؟

23 پاسخ 1,366 بازدید


برای رشد مو چی خوبه؟؟؟

سلام
حدود دوماهه موهای دخترمو با ماشین زدم ولی از ته نزدم الان تواین دوماه شاید اندازه یه سانت رشد کرده چیکار کنم‌زودتر رشد کنه خسته شدم میخام موهاشو ببندم دلم تنگ شده واسه اونموقعاش ک موهاشو میبستم.هرروز زینک پلاس میدم بهش.
اصن نمیدونم چرا رشد نمیکنه

21 پاسخ 757 بازدید


تفسیر سونوگرافی رشد جنین

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
سونوگرافی رو میفرستم لطفا تحلیل کنید
طبق ان تی و پریود ۲۹ و ۷ روز هستم
طول سرویکس در هفته ۲۳ بصورت شکمی ۳۵ بود
در آنومالی ۳۷ و در ان تی ۳۶ بود
البته دکتر سونو گفتن مثانه خالیه و اگر پر بود بهتر اندازه میگرفتیم
من از ابتدای بارداری تا پایان هفته ۲۳ بخاطر هماتوم شیاف پروژسترون مصرف میکردم و استراحت نسبی بودم

27 پاسخ 539 بازدید


مقدار طبیعی عدد بتا دو هفته بعد از مثبت شدن بیبی چک

سلام دکتر عزیز.یکی از دوستان من ازمایش بتا داده بتا ۹۸۰۰.دوره هاش ۲۹-۳۰روزس.باید سوم شهریور پریود میشده ک نشده چند روز بعدش ازمایش داده.به نظر شما این عدد بتا طبیعیه؟؟و اینکه دو هفته بعد از مثبت شدن بیبی چک آزمایش داده.

6 پاسخ 702 بازدید


چ چیزی باعث میشع۷روز مونده ب موعد بیبی چک مثبت شه؟

برا من۷روز ب پریود مونده بود مثبت شد دلیلش چیه؟؟؟

24 پاسخ 890 بازدید


خوردن قطره بینی رینوسالتین توسط نوزاد

سلام میخواستم قطره رینو سالین بریزم تو بینی پسرم سرش شل بود ریخت تو دهنش براش بد نیست؟؟؟پسرم۳ماهشه

11 پاسخ 458 بازدید


لطفا جواب ازمایش همسرم رو ببینید

سلام این جواب ازمایش همسرمه پزشک گفته واریکوسل دو طرفه داره؛ وضعیت اسپرمش چطوره و ایا نیاز به جراحی داره؟

16 پاسخ 291 بازدید


سلام دکتر عزیزم جواب میدید ب سوالم لطفا

من چند هفته میشه شیاف پروژسترون ک یک شب درمیان استفاده میکردم قطع کردم بنطرتون مشکلی داره دوباره شروع کنم؟ حس میکنم تنگی نفسم از شیاف باشه امکان داره ؟

4 پاسخ 400 بازدید


تکان خوردن جنین های دوقلو

سلام پزشک محترم اوما من در هفته ی هفدهم هستم و دوقلو باردارم ولی هنوز تکان خوردن جنین ها رو احساس نمیکنم . تا هفته ی چندم این مورد طبیعیست ؟

10 پاسخ 643 بازدید


پایین اوردن فشار خون

سلام خانم دکتر من از جمعه فشارم کنترل نمیشه جمعه شب رفتم بیمارستان و بستری شدم ازمایش دفع پروتئین و بقیه ازمایشاتم خوب در اومد دفع نداشته ام دیروز صبح هم مرخص شدم ولی تنظیم نمیشه امروز رفتم دکتر قلب گفت خطرناک نیست یه آزمایش 24 نوشته ولی من به‌شدت نگران هستم استراس دارم برا بچه مشکلی پیش بیاد میخواستم بدونم چیزی هست که زود فشار بیاره پایین قرص هم میتل دوپا اسپرین و آملوبر هست البته اسپرین و آملوبر امروز تجویز کردن ولی زیاد نمیاد پایین

36 پاسخ 668 بازدید


بی بی چک مثبت و ازمایش منفی

دوستان کسی بوده که یک هفته عقب انداخته باشه پریود و بی بی چک بزنه مثبت باشه و آزمایش منفی؟
دوستم این مشکلو داره دوتا سقط داشته ۵سال پیش و الان ۵تا بی بی چک مثبت داره و آزمایش منفی... به نظرتون بازم صبر کنه یا یه چیزی بخوره و امپول بزنه پریود بشه؟!
من ک گیج شدم..‌ بی بی چکا هم همه پر رنگن

145 پاسخ 7,967 بازدید


پریود نشدن و آزمایش منفی بارداری

سلام دکتر عزیز این سوال برای خواهرم میپرسم
خواهرم در مرحله اقدام به بارداری هست و تقریبا پریودهاش منظم تا این ماه که دو هفته س پریودش تاخیر داشته و دو هفته س که دل درد و کمر درد هم داره دکتر آمپول پروژستون داده که بزنه پریود بشه ولی قبلش رفت آزمایش تیتر بتا داد که منفی بود حالا سوال اینه که الان دیگه آمپول پروژستون رو بزنه و وقتی آزمایش داده منفی بوده یعنی باردار نیست؟

27 پاسخ 738 بازدید


امپول دگزامتازون و شیردهی

سلام خانوم دکتر. زایمان سزارین در ۳۷ هفته و ۶ روز داشتم. و الان نوزادم داخل دستگاه و باید شیرم بدوشم ببرم. دردم خیلی زیاد بوده و امپول دگزامتازون بدون تجویز پزشک زدیم. حالا شیرم دوشیدم اونو میتونم ببرم؟در کل چیکار کنم؟

10 پاسخ 373 بازدید


تفسیر ازمایش غربالگری دوم

سلام آزمایش غربالگری منو تفسیر میکنید؟

24 پاسخ 304 بازدید


لازمه شوهرم آزمایش بده؟

سلام وقت بخیر
من خودم تالاسمی مینور دارم
سه سال پیش آزمایش قبل عقد که انجام دادیم شوهرم تالاسمی نداشت جواب آزمایش خوب بود گفتن مشکلی ندارین واسه عقد کردن
حالا امروز خانه بهداشت ماما بهم گفت شوهرت آزمایش تالاسمی بده ببینیم داره یا نه. به نظرتون واجبه آزمایش دادنش چون آزمایش قبل عقد سالم بود تالاسمی نداشت؟

17 پاسخ 643 بازدید


درمان زردی نوزاد۶روزه

سلام دکتر اومایی عزیز و دوستان باتجربه پسرم ۶روزش یه کوچولو زردی داده شیرخشت و ترنجبینم بهش میده تغییر زیادی نکرده واسه زردی چی خوبه بهش بدم

19 پاسخ 328 بازدید


تورم نا متقارن پا

سلام . من دو روز گذشته فعالیت های کار و خارج از منزل بیشتری داشتم و دیشب وقتی رسیدم خونه دیدم مچ پای چپ ام ورم کرده و بعد از بالا گذاشتن پا حدود یکی دو ساعت بعد ورم کمتر شد . امروز صبح مجدد اومدم سر کار کمی متورم بود و بعدش بهتر شد .فشار خون ام هم دیشب ۱۰ _ ۶.۵ و امروز ۱۱- ۷.۵ بود . آیا خطری وجود داره که باید پیگیری کنم ؟

38 پاسخ 391 بازدید