Ooma

قطره اهن چی خوبه؟؟

سلام دکتر دخترم ۶ماهش شده قطره چه چیزای باید بدی؟
قطره اهن که دندونش سیاه نشه چه خوبه؟؟ روزی چقدربایدبدی

27 پاسخ 404 بازدید


روز دوازدهم سیکل سونو شکمی دادم کیست درمویید و فولیکول ۱۲ دوازده دارم

با سلام و احترام
طبق اطلاعات قبلی که خدمتتون گفتم که ۳۳ سالمه و چهار ماه اقدام کردم و نتیجه نگرفتم و مشاوره های قبلی که از شما پزشک محترم گرفته بودم فرمودید که روز ۱۲ سیکل برم سونو انجام بدم برای سایز فولیکول که اونجا متوجه شدم که تخمدان راست اندازه نرمال داره و یه فولیکول تخمدانی به دیامتر ۱۲ میلی متر دارم
و در تخمدان چپم cystic lesion با محتویات هموژن (low level echo) و جزء اکوژن داخلی به اندازه ۲۵*۳۶ دارم که نوشته میتونه مطرح کننده درموئید کیست یا اندومتریوما باشه.
رحم ابعاد ۲۳*۶۷ اندازه و اکوپترن نرمال داره
ضخامت اندومتر ۵میلی متر هست.
لطفا راهنماییم کنید که چه اتفاقی داره واسم میفته و چیکار باید بکنم؟

20 پاسخ 862 بازدید


خانم دکتر برای سقط چه ازمایش هایی باید بدم

من این ماه افت بتا داشتم و گفتن سقط شده بچه..سونوگرافی هم دادم داخل یا خارج رحم ساک دیده نشده بود...پزشکه اوما برا دونستن علت سقط چه ازمایش هایی باید داده بشه؟؟پزشک اوما احتمال داره مشکلم حاد باشه و با دارو درمان رفع نشه؟؟مثلا بگن تا اخر عمرم دیگه بچه دار نمیشم؟؟؟؟دکتر خودم گفت باید ازمایش بدم استرس پر شده تو وجودم که مشکل حادی نداشته باشم خدایی نکرده...بعد من شوهرم مشکل ژنتیکی داره کلاین فلتر هست..من این سری که سقط کردم از برادرش اهدایی گرفته بودیم و ای یو ای کردیم...ایا امکان داره برادرشوهرمم مشکل ژنتیکی داشته باشه برا همون موجب سقط شده؟؟؟

19 پاسخ 760 بازدید


قارچ نوزادم خوب نمیشه

من پسرم ۸ ماهه هست الان یک ماهه داغون شدم دیگه از بس کرم ادرار سوختگی و قارچ خریدم لای پاش الت تناسلی قرمزه میخاره انگار میخواد پوشکش بکنه مای بیبی عوض کردم همه کار کردم بهتر میشه ولی فرداش دوباره میریزه بیرون گل سرشور زدم.کرم آردن. ویکتوریا.کالاندولا.گفتن قارچه کلوتریمازول. و هیدروکورتیزول قاطی کردم بهتر میشه ولی فقط یه شب فرداش باز همونه کسی تجربه ای داره کمکم کنید لطفا

19 پاسخ 708 بازدید


دندان دراوردن نوزاد و علائماتش

سلام
خانما کدومتون بچه هاتون دیر دندون دراورون یعنی ۱۰ و ۱۱ ماهگی به بالا
لطفا بیایین بگین بچه هاتون چند ماهگی دندون دراوردن و قبل دندون چه علائماتی داشتن ?
لثه شون چجوری شده قبل دندون?
بچم الان ۱۰ ماهو ۸ روزشه هنوز دندان درنیاورده حالا دکتر میگه نگرانی نمیخواد تا ۱۳ ماهگی وقت هست
ولی مادر است و هزاران دلشوره

18 پاسخ 581 بازدید


توروخدا راهنمایی کنید⚡⚡⚡⚡⚡تب بالا و استفراغ

سلام
پسر من امروز خوب بود سرحال بود کلی بازی کرد
ولی از یکساعت پیش توی خیابون حس کردم پیشونیش داغه ولی بقیه بدنش خنک بود
یرب پیش یهو کلی استفراغ کرد تو ماشین بودیم.
بعد انگار بیحاله و ساکت
تبش ۳۸.۳ بود برا این سن بالاس؟ ۲ روزه وارد ۹ ماه شده
نوبت گرفتم برا ۲ ساعت دیگه ولی فعلا نگرانم ک نکنه تب بالا باشه و بالاتر بره

حدود ۱هفته هم بود شکمش سفت کار می‌کرد روزی چند بار ولی از صبح اسهال بود چند بار شکمش شل کار کرد
چکار کنم

47 پاسخ 647 بازدید


سلام عشقا منم رفتم NT

لطفاا تمام جزئیاااتشم بهم بگید من هیچیشو بلد نیسم😁
جنسیتشم دیگه خودتون لطف کنید حدس بزنید خود دکتر که چیزی نگفت

62 پاسخ 925 بازدید


میزان ناشتایی و مصرف مکمل قبل از ازمایش

سلام خانم دکتر
برای آزمایش قند خون یک ساعته و دوساعته و... چندساعت نیاز به ناشتایی هست؟
برای من علاوه بر قندخون ازمایش تیرویید و ویتامین d و آهن و... هم درخواست شده
روز قبلش مکمل های آهن و فولیک اسید و مولتی و ویتامین d و... رو میتونم بخورم؟مخصوصا مکمل آهن و فولیک که شب ها میخورم

مرسی از پاسخگویی تون

8 پاسخ 360 بازدید


بررسی سونو و آزمایش غربالگری (Nt)

سلام خدمت پزشک اوما محترم و دوستان گرامی
لطفا جواب آزمایش غربالگری ان تی رو تفسیر بفرمایین
ممنون میشم

41 پاسخ 413 بازدید


خونریزی زیاد از مقعد

سلام خانم دکتر من بعد زایمان دچار هموروئید خارجی شدم ک با مصرف رکتول مرهم سیاه قطره ام جی اون قسمت کوچیک شد
الان از داخل مشکل دارم ی قسمت زخم شده و موقع دفع خیلی خونریزی میکنه الان انقدر خون اومد دگ سرم گیج رفت
الان دوباره میتونم همون رکتول استفاده کنم؟
چکار کنم خوب بشه

26 پاسخ 508 بازدید


سرما خوردگی کودک دوساله

سلام خسته نباشید
دخترم سرماخورده گلوش درد میکنه تب میکنه و آبریزش بینی داره
گاهیم سرفه چه دارویی بهش بدم دکتر تا پس فردا نمیتونم ببرمش🥲

38 پاسخ 409 بازدید


قطره سدیم کلراید در بارداری

سلام من 15 هفتمه دماغم کیپ شده و ابریزش دارم
میخام قطره یا اسپری سدیم کلراید(دکوسالین) استفاده کنم
مگه تو بارداری خطر داره؟

5 پاسخ 317 بازدید


تفسیرآزمایش چکاب بارداری

سلام خانم دکترعزیزم من شش هفته ازمایش قندوcbcدادم که نتیجه شوبراتون فرستادم و مقداری هردوبالابودن ک اسپرین برای هموگلوبین استفاده کردم الان مجددآزمایش دادم میشه تفسیرکنید نوتروفیل بالاست این چرا بالاست خانم دکتر؟خطرناکه ؟

24 پاسخ 325 بازدید


کلومیفن و باروری در مردان و زنان

کلومیفن رو میشه با توجه به ضعیف بودن اسپرم و تنبلی تخمدان بدون تجویز پزشک مصرف کرد؟و اینکه طریقه مصرف چطوره هم برای خانم و هم آقا؟

21 پاسخ 538 بازدید


بارداری و جفت پایین لولایینگ

سلام دکتر و دوستان وقت بخیر من انومالی ک انجام دادم جفتم رو زده خلفی لترال چپ لولایینگ و ۱۰ میلی فاصله ازدهانه رحم دکتر سوالم اینه ایا جفتم خیلی پایینه باید چ مراقبتایی انجام بدم واقعا از استراحت کردن خسته شدم امکان بالا رفتن جفت هستش تواین سن بارداری؟؟؟
دوستانیی ک جفتشون لولایینگ بوده میشه بیاید بگید چیکار کردید؟؟؟

518 پاسخ 1,004 بازدید


درد گوش در نوزاد

سلام خانم دکترعزیزم ماه پیش پسرم همش دستش سمت گوشش بود انگارناراحت بود بردم دکتر گفت التهاب داره بهش شربت آموکسی کلاو داد ودوره درمانش کامل کردم تاچندروز دست سمت گوشش نمیبرد تا این دوسه روزه دوباره اینکارو میکرد بردمش دکترامروز گفت هیچ مشکلی چه ازالتهاب وعفونت نداره سوالم ازشما اینه چرا گوشش اذیتش میکنه واینکه دست منو میبره سمت گوشش که براش تکون بدم واقعا نمیدونم مشکل ازکجاس ممنون میشم راهنماییم کنید

33 پاسخ 441 بازدید


ترشح دربارداری چقدر است

سلام روزتون بخیر، من هفته 25 بارداری هستم احساس میکنم ترشحاتم بیشتر شده رنگش وقتی روی لباس زیرم میمونه سفید میشه، میترسم نشتی کیسه آبم باشه، ممنون میشم راهنماییم کنید؟ البته نه بویی داره نه احساس سوزش وخارش دارم...

12 پاسخ 446 بازدید


واکسن کزاز سردرد و تب

سلام دکتر عزیز
وقت بخیر
دیروز واکسن کزاز زدم و امروز سردرد ، بدن درد و تب دارم
ممنون میشم بفرمایید این علایم طبیعی هست یا خیر و باید چه کار کنم
تا بهتر شم

9 پاسخ 411 بازدید


رشد دور سر نوزاد

پسر من با دور سر ۳۳ به دنیا اومد.دیروز تو ۴ ماهگی دور سرش۳۸ بود.تو نمودار رشو اوما زده محدوده رسد غیر طبیعی.خیلی نگران شدم.چیکار باید بکنم؟ ؟؟

15 پاسخ 643 بازدید


انقباض رحم و دلدرد در ماشین

سلام دکتر اوما وقتتون بخیر،داخل ماشین یا بعد از طی مسافت با ماشین دل درد خفیف و انقباض رحم طبیعیه؟

8 پاسخ 501 بازدید