سلام خسته نباشید
ب پسرم آپتامیل میدادم یبوست گرفت دکتر اول گیگوز داد که وقتی میخورد شدید بالا میورد بعد بلاک کامفورت داد اونم خیلی تلخه و زوری میخوره بازم حالا یبوستش ادامه داره.
بنظرتون چیکار کنم ؟ چی جایگزینش کنم؟ آپتامیل پپتی خوبه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1230
1401/09/19


