بچه ها من جفت یکی از بچه هام یکم جدا شده و خونریزی دارم، کسی بوده این شرایطو داشته باشه و سن بارداری رو کشونده باشه حداقل تا ۳۴ هفته؟
اونایی که نوزاداتون زود به دنیا اومدن چیکار کردین؟ چند روز تو دستگاه موندن؟ الان سالمن مثل بقیه بچه ها طبیعین؟
پرسش (1401/09/16):
بچه ها کسی بوده جفتش یکم جدا شده بوده باشه؟
894
44
1401/09/16
سوال کننده
0
1401/09/16
سوال کننده
من استرس افتاده به جونم خمش میگم خدایا یه روزم یه روزه که تو رحمم نگهشون دارم
2
1401/09/16
فاطمه ......
انشالله عزیزم صحیح و سلامت بچه هات رو بغل بگیری
3
1401/09/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
مهدیه یه دوهفته دیگه بتونن بمونن عالیه
3
1401/09/16
الی .
توکل بر خدا
انشالله که تا ۳۴ هفته میمونن
کاری به قانونای پزشکی نداشته باش
فقط خدا
به مو میرسه ولی پاره نمیشه 😍
انشالله که تا ۳۴ هفته میمونن
کاری به قانونای پزشکی نداشته باش
فقط خدا
به مو میرسه ولی پاره نمیشه 😍
0
1401/09/16
سوال کننده
انشالله واقعا التماس دعا دارم😘
1
1401/09/16
سوال کننده
انشالله الی جون واسه جفتمون نی نی ها برن جلو
1
1401/09/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
تو میتووووونی
0
1401/09/16
سوال کننده
قربونت ایشالا
1
1401/09/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
خونریزیت کمتر نشد؟
1
1401/09/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم دوقلوها زودترمیرسن انشالله ب هفته سی وچهاربرسن با آمپول ریه و... مطمئنم دستگاه نمیرن توکل ب خدا کن و زیرنظر دکترت باش عجله ای واسه مرخص شدن نکن
0
1401/09/16
سوال کننده
چرا کمتر شده بود دوباره امروز بیشتر شد
1
1401/09/16
فرشته🌸 🌸🌸
پسر داداشم ۲۹ هفته ب دنیا اومد۱۸ شب دستگاه بود الان ببینیش ۴ ماهشه انقد تپل و سرحال
توکلت به خدا باشه گلم
توکلت به خدا باشه گلم
1
1401/09/16
ریحانه 🤰
عزیزم
انشالا که بیشتر تو دلت بمونن🤲
ولی من نوزاد ۳۰ هفته دیدم
سالمه سالم
خوب خوب
انشالا که بیشتر تو دلت بمونن🤲
ولی من نوزاد ۳۰ هفته دیدم
سالمه سالم
خوب خوب
0
1401/09/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
هنو بیمارستانی؟سونو وزن نگرفتن ازا
0
1401/09/16
سوال کننده
آره بیمارستانم
0
1401/09/16
سوال کننده
سونو وزن همون اول یعنی شنبه گرفتن حدودا ۱۲۰۰ بودن
1
1401/09/16
banoo z
سلام اصلا نگران نباش با خداباش و پادشاهی کن شوهر من ۷۵۰گرم بوده به دنیا اومده بوده با دو طرف فتق ولی الان برای خودش مردی شده و بابل شده😅🤪
0
1401/09/16
banoo z
بابا*
0
1401/09/16
نجمه نجلا
عزیزم وزن تولدش چقد بود؟
1
1401/09/16
رویا رضایی
اولا استراحت مطلق کن تکون نخور اصلاااا
0
1401/09/16
رویا رضایی
دوما مکمل های وزیری جنین و گوشت کبابی و مغزیجات بخور بچه ها وزن بگیرن.بعدم آمپول های تکامل ریه و مغز بزن. بقیه اشم توکل کن به به خدا من ۳۲ هفته زایمان کردم چسبندگی جفت داشتم مال من برعکس تو بود
0
1401/09/16
سوال کننده
عزیزم وزن کوچولوت چقدر بود؟ خونریزی داشتی؟
1
1401/09/16
مامان ترانه وبهانه
بچه داداشم 32هفته بدنیا اومد امسال کلاس اوله ماشاالله اینقدررر فضول و بیش فعاله
0
1401/09/20
رویا رضایی
۲۵۰۰ بود آره به خاطر خونریزی ختم بارداری دادن خیلی شدید بود
0
1401/09/20
سوال کننده
عزیزم، ایشالا منم برسونمشون به ۲ به بالا، منم خیلی خونریزی داشتم ولی خب فعلا کم شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




