درود اوما جان میشه لطفن بگید از هر کدوم در روز چقدر میتونم برای پسرم استفادا کنم؟
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده

1
1401/09/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
فریبا جانم دلیل مصرف و مشکل دلبندتان چیست؟ چه قطره هایی در حال حاضر به دلبندتان میدهید؟
فریبا جانم دلیل مصرف و مشکل دلبندتان چیست؟ چه قطره هایی در حال حاضر به دلبندتان میدهید؟
0
1401/09/14
سوال کننده
اونا جانم کولیک داره پسرم
0
1401/09/14
سوال کننده

0
1401/09/14
سوال کننده
به جز این دوتا بالایی این دوتا هم میدم
0
1401/09/14
سوال کننده
BiGaia روزی ۵ قطره فقط
Sab simplex گفتن بستگی به حال پسرم تا روزی ده بار هر بار پانزده قطره
Sab simplex گفتن بستگی به حال پسرم تا روزی ده بار هر بار پانزده قطره
0
1401/09/14
سوال کننده
و اینکه شیاف و هر روز نمیزارم خواستم بدونم این شیاف ضرر داره روزی ۲ تا بزارم؟
و اون دارو Lefaxقطره نیست پمپ میشه تا روزی دو بار بهش میدم بیشتر میشه یا ضرر داره
و اون دارو Lefaxقطره نیست پمپ میشه تا روزی دو بار بهش میدم بیشتر میشه یا ضرر داره
1
1401/09/14
پزشک اوما
عزیزجانم ساب سیمپلکس حاوی سایمتیکون هست و داروی lefax هم دقیقا حاوی همین فرآورده دارویی بوده و بنابراین نباید هر دو را بدهید، همان ساب سیمپلکس را ادامه دهید.
در مورد شیاف هم من تاجایی که مطالعه کردم زیر یک سال مصرف خودسرانه آن اصلا توصیه نشده و. میتواند منجر به خستگی و تغییر در وضعیت تنفسی شود اگر خودتان خریداری کردید استفاده نکنید
در مورد شیاف هم من تاجایی که مطالعه کردم زیر یک سال مصرف خودسرانه آن اصلا توصیه نشده و. میتواند منجر به خستگی و تغییر در وضعیت تنفسی شود اگر خودتان خریداری کردید استفاده نکنید
0
1401/09/15
سوال کننده
ماما توصیه کرد برا اینکه کولیک شدید بود. از زیره ساخته شده ولی نمیدونم آیا فقط برا نفخ هست با برا ابنکه یبوست باسه استفاده کنم و آیا عوارضش سل شدن مقعد و تنبلی روده هست مثل شیاف هایی که به مامانای دیگه توصیه کردین استفادا نکنن؟
0
1401/09/15
سوال کننده
اوما جان دایمیتیکون و سایمیتیکون یکیه؟
1
1401/09/15
پزشک اوما
بله سایمتیکون فرم فعال شده دایمتیکون است، در مورد شیاف هم تا جایی که متوجه شدم مرتبط با یبوست نیست، ولی مجموعا فرآورده های دارویی که به شکل شیاف هستند بهتر است طولانی مدت استفاده نشوند، این شیاف هم طبق راهنمای آن برای مصرف فکر میکنم حدود 4 تا 5 روزه بود آن هم برای سنین بالاتر نه زیر یک سال
0
1401/09/15
سوال کننده
سپاس اوما جانم. پسرم خییلی درد میکشه و هیچکدوم از داروهای که تو ایران هست اینجا پیدا نمیشه داروهای انگلیسی هم وارد نمیکنن تو المان و این درد امیدوارم تا ۳ هفته دیگه تموم بشه و بیشتر از ۳ ماه نباشه
1
1401/09/16
پزشک اوما
انشالله مامان جان درک میکنم واقعا سخت هست، از اپلیکیشن های white noise استفاده میکنید ؟
0
1401/09/16
سوال کننده
بله استفاده میکنم گاهی کمی شدتش رو کم میکنه ولی گاهی نه.تاثیری نداره . اوما جانم میشه اگر ساب سیمپلکس ۵ بار توی روز میدم بکنم ۳ بار دو بارش رو lefax بدم؟
واینکه حداکثر دوره کولیک چند ماه هست؟
واینکه حداکثر دوره کولیک چند ماه هست؟
1
1401/09/16
پزشک اوما
عزیزم ننو را هم امتحان کنید، بله میتوانید موردی ندارد و در مورد کولیک توقع داریم از حوالی 4 ماهگی از شدت آن کاسته شده و رو
به بهبود باشد نگران نباشید
به بهبود باشد نگران نباشید
1
1401/09/18
سوال کننده
یک دنیا سپاس اوما جانم
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربانم 🌷🌷
1
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



366

