Ooma

اسهال شدید نوزاد

سلام بچم ۶ ماه و سه روزه.از دیروز اسهال شدید شده طوری ک با هر بار شیر خوردن سریع دسشویی می‌کنه.میشه بگین چی بدم بهش خوب بشه؟

36 پاسخ 384 بازدید


تبخال زدن در بارداری

سلام خانوم دکتر ببخشید من هفته ۲۱ بارداری ام و تبخال زدم. قبلا هم میزدم دو سه سالی یه بار. آیا خطرناکه و نیاز به مراجعه به پزشکم هست؟
اگه نیازی به مراجعه نیست برای درمانش از چی استفاده کنم که مجاز باشه؟

30 پاسخ 535 بازدید


مصرف باقلا در بارداری

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
من همسرم تالاسمی مینور داره و برادرهمسرم هم فاویسم داره
برای من مصرف باقلا به هرصورت خام یا پخته ممنوعه؟
میخوام مطمعن بشم چون ما کلا خیلی توی برنج باقلا استفاده میکنیم ولی من از اول بارداری نخوردم

47 پاسخ 779 بازدید


جواب آزمایش یکسالگی دخترم

سلام خانوم دکتر عزیز اوما وقتتون بخیر
جواب آزمایش یکسالگی دخترم هست میشه بفرمایید ایا مشکلی هست؟

22 پاسخ 673 بازدید


خانم دکتر و خانومای عزیز راهنمایی کنید😔

آزمایشمو ببینید لطفا
پارانشیم افزایش یافته کبد یعنی چی؟
نگرانم

3 پاسخ 1,154 بازدید


درمان انفولانزا در بارداری

سلام خانم دکتر خسته نباشید نزدیک دو هفته ست سرما خوردم ک احتمالا انفولانزا هستش. رفتم عمومی بهم ازیترومایسین سرم سیتریزین داد خوب نشدم ب پزشکم اطلاع دادم گفتن برم پزشک داخلی رفتم متخصص داخلی ایشون سیتریزین یه امپول بتا و شربت داد ولی متاسفانه خوب نشدم روز ب روز بدترم هرلحظه آرزوی مرگ دارم و همش گریه میکنم
همش مخاط بینی دارم ب شدت پر میشه بدن درد کیپ شدن بینی الانم بینیم زخمه خون میاد سردرد
اصلا افسرده شدم دیگه
ب خدا داغونم
چیکار کنم ب نظرتون؟
کدوم پزشک مراجعه کنم اصلا کی قراره خوب بشم هر روزم دارم سوپ میخورم ابلیمو عسل لیمو شیرین چای نبات.
هیچ فایده ای نداره
کم خونم شدم توی بارداری ک دیگه بدتر
درحال حاظر گلوکوفاژ میخورم تیروئید اسپرین متیل دوپا...

24 پاسخ 468 بازدید


جلوگیری از ترک های شکم

سلام خانمای گل برای جلوگیری از ترک های پوستی با چه روغنی شکم چرب کنیم؟ از چند هفتگی؟

20 پاسخ 612 بازدید


شروع غذای کمکی و راهنمایی کامل

سلام خدمت دکتر اوما
من پسرم شش ماهش تقریبا تمومه و غذای کمکی رو ۴روزه شروع کردم البته با فرنی دیروز و امروز داخل فرنیش بادام باقسمت ریز رنده رنده کردم تا الان ۴روز گذشته و روزی یک قاشق اضافه میکردم از حالا به بعد چطور باشه کلا من رو راهنمایی بفرمایید ممنون

15 پاسخ 374 بازدید


آی یو آی وسرماخوردگی

بچه ها یکشنبه میخوام iuiکنم.سرماخوردم اشکال تداره دارو بخورم...واینکه من الا ی هفته اس رابطه نداشتیم اشکال نداره..آخه میگن زیاد که رابطه نداشته باشی اسپرم های مرده زیاد میشن

9 پاسخ 1,321 بازدید


اونایی که با مادر شوهر زندگی میکنن و بچه کوچیک دارن بیان لطفا

سلام. خانوما شما که با مادرشوهر زندگی میکنید مادرشوهرتون تو تربیت بچتون دخالت میکنه؟
میگه بچه ماله ماست؟ تو از کجا اوردیش
اصلا کمک. میکنه
موقع زایمان تون. چیکار کرد؟

170 پاسخ 6,234 بازدید


ورم و گزگز انگشتان دست

دستام چند روزه ورم کرده کمی هم قرمز هست و گز گز داره بعضی وقتها
مخصوصا شبها
وقتی بیدار میشم خشک شدن و درد دارن
پاهام مشکلی نداره
انسولین شبی ۴ واحدمیزنم
آمپول انوکساپارین ۴۰۰۰ هم روزانه میزنم
فشارم چک کردم معمولا ۱۱ و ۱۲ هست

21 پاسخ 479 بازدید


خانما بعداز میکرو و بن مژه چشم درد و سردرد شدیدی گرفتم

الان ۵روزه
ولی دردم اصلا اروم نمیشه
باخودم میگم نکنه یکی ازعصب هارو درگیر کرده
نکنه بی حسی رفته توچشم
چیکار کنم

31 پاسخ 965 بازدید


خوردن خامه شکلاتی در شیر دهی

سلام وقت بخیر
دکتر دخترم گفت لبنیات نخورم بخاطر حساسیت به پرتئین گاو
البته نمیدونم داره یا نه چون من اصلا نخورده بودم
ولی امروز حواسم نبود اصلا خامه شکلاتی خورم
میخوام ببینم چی میشه حالا
تاثیرش از کی توی شیرم میاد و کی از بین میره
☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️

9 پاسخ 692 بازدید


سلام پزشک عزیز و دوستان گل در مورد درد قفسه سینه

من از صبح گهگاهی درد قفسه سینه دارم درد حد یکی دوثانیه میگیره دوباره خوبه باز چند دقیقه بعد همینه گاهیم به پشتم میزنه ضربان قلبم از رو لباسم معلومه چند وقته پیش نوار قلب و اکو انجام دادم اونم دوبار که سالم بود الان مشکل از چیه ممنون میشم راهنمایی کنید سردرد هم دارم یک مقدار

45 پاسخ 325 بازدید


آب نارنگی روزی یک لیوان ماه اول و دوم بارداری

سلام من به خاطر ی مشکلی باید روزی یک لیوان آب نارنگی مصرف میکردم به مدت دو ماه حالا اون دو ماه دقیقا ماه اول و دوم بارداری من بود که الان در ماه دوم هستم میخواستم بدونم به خاطر ویتامین آ زیاد نارنگی ضرری به جنین نزدم خیلی نگرانم
چون نوشته که ویتامین آ زیاد در ماه های اول باعث نقص عضو در جنین میشه
چجوری متوجه بشم آسیبی به مغزش نرسیده یا خدایی نکرده لب شکری😐😐😐

146 پاسخ 1,283 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم

بچه ها میشه ببینید مشکلی هست؟تورو خدا

6 پاسخ 535 بازدید


مصرف قرص نیتروفورانتوئین در زمان اقدام به بارداری؟

باسلام
ببخشید مصرف قرص نیتروفورانتوئین در زمانی که اقدام به بارداری هستیم مشکلی دارد؟

4 پاسخ 270 بازدید


جواب ازمایش و تفسیر

خانم دکتر و دوستان لطف میکنید جواب ازمایش و تفسیر کنید

15 پاسخ 312 بازدید


رابطه جنسی در ماه آخر

سلام خانم دکتر من ۸ آبان سزارین میشم الان میتونم رابطه داشته باشم؟ دوشنبه رفتم دکتر گفت ۳۶ هفته و ۶ روز هست

13 پاسخ 883 بازدید


لک بینی روز ۲۱ دوره

سلام
وقتتون بخیر باشه
من پریودهای نامنظم دارم(معمولا بالای ۳۵ روز) مثلا ماه پیش بعد ۴۵ روز پریود شدم و ۳ دوره قبلش حدود۲۹ روز
این ماه روز بیستم سیکلم چند قطره خونابه صورتی و قهوه ای دیدم علائم پریودی هم دارم
یعنی انقدر جلو انداختم ؟تاحالا نشده بود انقدر جلو بندازم
بنظرتون ممکنه لانه گزینی باشه و انقدر زود دیده بشه ؟

14 پاسخ 450 بازدید