Ooma

لزوم تزریق بتا در هفته 37 به علت انقباض؟

سلام خانم دکتر من امروز 36 هفتم پر شد وارد 37 شدم . سه روز پیش انقباض بدون درد داشتم nst دادم دستگاه یه ربع یه بار گرفت و بعد معاینه گفتن نوک یک انگشت دهانه رحم باز شده یک روز بستری شدم و چون انقباضا کم شد ترخیصم کردن. من 31 هفته و 33 هفته هر کدوم یک دوز بتا زدم . اگه توی این هفته زایمان کنم لازمه بازم بزنم؟ اخه گفتن اگه دوز بیشتر بزنم دیگه خون بند ناف نمیگیرن. وقتی دهانه رحم یکم باز میشه چقدر تا زایمان فرصت هست؟ نکنه ریه بچم کامل نشه. وزنش پریروز 2730 بود . چجوریه؟

34 پاسخ 747 بازدید


مصرف کپسول مولتی پریناتال در شیردهی

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم میتونم این مولتی رو بخورم؟ در افراد عادی خوردنش ضرری داره؟

18 پاسخ 369 بازدید


ترشحات غلیظ در هفته نوزدهم

سلام وقت بخیر .خانم دکتر عزیز چند روزه سرما خوردم وعلاعمم سرفه های مکرر تب و لرز و بدن درد و... به متخصص داخلی مراجعه کردم سفکسیم 400 هر 24ساعت یکی و سیتریزین و استامینوفن و شربت برم هگزین تجویز کردن هنگام سرفه کردن بی اختیار مقداری ادرار و ترشح ازم خارج میشه امروز متوجه شدم ترشحاتی که خارج میشه خیلی غلیظ تر از همیشه مثل ژله ازم خارج میشه خیلی نگران شدم این ترشحات برای چیه؟چکار باید انجام بدم؟

20 پاسخ 368 بازدید


سفت شدن شکم در هفته ۳۱

سلام خانم دکتر عزیز،من دو روزه شکمم خیلی سفت میشه.
راه میرم،میشینم یا دراز میکشم سفت میشه،با استراحت کم کم یکم شل میشه.
دو شب پیش رفتم بیمارستان نوار قلب بچه خوب بود،حرکاتشم خوب بود،مشکلی نداشت،شیاف بهم داد ده شب استفاده کنم،
میخاستم بپرسم با وجود اینکه همه چی خوب بود بازم این سفت شدن طبیعیه؟؟؟نگرانم خیلی،

79 پاسخ 1,641 بازدید


ترش کردن بعد هروعده غذا

سلام دوستان من لعد هروعده غذایی که میخورم حتی میوه ،چای ،غذا تو وعده های کوچیک ترش میکنم و سنگ میشه رو معدم ،رفلاکس میشهخیلی ادیت میشم،عرق نعنا تو بارداری مجازه؟خطرنداره؟

34 پاسخ 399 بازدید


یه اتفاق واسم اوفتاد خیلی ترسیدم

سلام دوستان و دکتر عزیز دو ساعت پیش تقریبا یه اتفاق افتاد خیلی ترسیدم میخواستیم تصادف کنیم‌ فشارم اوفتاد تپش قلبم بالا رفت الان میترسم‌واسه بچه چیز شیرین خوردم و به پهلوی چپم دراز کشیدم اهنگ و چراغ قوه هم گذاشتم بعد نیم ساعت دوتا لگد زد بنظرتون سالمه یا برم بیمارستان ضربان قلب بگیرم

23 پاسخ 886 بازدید


حالت تهوع وبالا اوردن ازصبح

سلام امروزصبح یک لیوان شیر خوردم وکمی حلوا ارده..بعدش تا الان همش دارم بالا میارم..علتش بنظرتون چی میتونه باشه..ممکنه مسموم شده باشم اینقد عق زدم که زیر دلم وکمرم درد گرفته..برای بچه نگرانم

79 پاسخ 562 بازدید


ردحلقه روی الت نوزادبعدازختنه طبیعیه یاممکنه عفونت کرده باشه؟

سلام‌دکتر،این عکس بعدازختنه خواهرزاده ام هست بخاطرعفونته یاطبیعی هست؟نیازهست ببرن دکترخودش؟
اخه میگه یکم مونده بودبیوفته دستکارکردن ممکنه سیمی چیزی مونده باشه؟
پیشاپیش ممنون ازپاسختون🙏

28 پاسخ 583 بازدید


سلام خسته نباشید بزرگتربودن اندازه دور سر در سونو ۲۴هفتگی

سلام خسته نباشید دوستم بارداره در ۲۴هفتگی اندازه دورسر از سن بارداریدو الی چهارروز بیشتر ولی دورشکم زده ۲۵هفته و ۵روز ایا مشکلی هس و چرا اینجور شده در سونو انومالی همه چی درست بوده

15 پاسخ 392 بازدید


بیرون آوردن زبان نوزاد سه ماهه

سلام دوستای عزیز و پزشک اوما
پسرم سه ماهشه از یک ماهگی همیشه زبونش بیرون بود،فوق نوزادان بردم گفتش زبونش بزرگه،آزمایش تیروئید دادیم عددش۴/۶۴ بود،دکتز گفت خوبه ولی بزرگی زبونش باید تا یکسالگی که فکش بزرگ میشه صبر کرد،اگه نشد بایدعمل کرد،کسی بوده اینجا که در این مورد تجربه ای داشنه باشه؟
اصلا آروم و قرار ندارم،دو سه روز مدام گریه میکنم
وقتی خوابه اکثر موقع ها زبونشو تو میبره،موقع شیر خوردن هم اذیتش نمیکنه،نمیدونم چیکار کنم،میشه راهنمایی کنید

50 پاسخ 4,187 بازدید


قشنگای من هر اسمی که بنظرتون قشنگتره لایک کنید

مرسی ازتون

354 پاسخ 733 بازدید


سرفه مکرر دخترم موقع خواب

سلام من یه دختر ۱ سال و۴ماهه دارم وزنش ۸.۶۰۰ هست. دو سه روزه سرما خورده کمی آبریزش بینی داره و سرفه میکنه ولی وقتی بیداره و راه میره خیلی کم سرفه میکنه ولی وقتی میخوابه پشت سرهم سرفه میکنه که خیلی سخت میخوابه. چیکار کنم خوب بشه بهش شربت پلارژین کیدز میدم و قطره بینی هم استفاده میکنم.

5 پاسخ 270 بازدید


دل درد شایع در بارداری

سلام دوستان.من الان هفته ی ۱۶ ام هستم و بعضی از دقت ها خیلی دلم درد میگیره و شکمم سفت میشه مثل سنگ بخصوص نصف شب ها.آیا طبیعیه؟میترسم برای بچه ام مشکل پیش اومده باشه

5 پاسخ 371 بازدید


خانم ها کسی ساکن چالوس هست؟

سلام خانم ها کسی ساکن چالوسه ک دکترش گوهرزاد باشه؟اگه زایمان کردین چطور بوده تجربتون رو میگید؟یا بیمارستان طالقانی کسی زایمان کرده چطور بوده؟

131 پاسخ 3,001 بازدید


دیر افتادن حلقه ختنه

سلام عزیزان من ۱۶روز پیش پسرم رو به روش حلقه ختنه کردم ولی حلقه اش هنوز نیافتاده،تازه یه کم شل شده ،امروز بردم پیش دکترش که خودش در بیاره گفت فعلا نمیشه دست بزنم خیلی کم شل شده ولی من خیلی نگرانم خواستم بدونم کسی بچه اش مثل بچه من بوده که حلقه اش دیر افتاده باشه ؟؟

31 پاسخ 6,326 بازدید


بچه ها منم رفتم سزارین. برام دعا کنید🙏🏻

سلام. محتاج دعای خیر همگی هستم

161 پاسخ 1,858 بازدید


سلام دوستان میشه راهنمایی کنید

اونایی که هفته من هستن یا تجربه دارند.
من وارد 11 هفته 1 روز شدم تاریخ 7 آبان سونو آنتی میخوام برم که بشم 12 هفته و 2.3 روز
حالا سوالم اینه اونایی که هفته من هستن
چیزی حس میکردین
من حالت تهوع دارم
از پریشب هم معدم سنگ میشه ولی دفع دارم یه بار اینا در روز
من چون دوتا سقط داشتم خیلی استرس دارم
از سونو قلب تا سونو بعدی هم سونوی دیگه ای نرفتم
هی میخوام بهش فکر نکنم ولی نمیشه. شما چه حسا و علائمی دارین...

121 پاسخ 448 بازدید


تعداد پوشک مصرفی در روز

سلام خانما
میخواستم چندتا سوال در مورد پوشک و تعویضش بپرسم
پوشک مصرفی دختر من مولفیکسه
آیا با هر بار جیش تعویض کنم چون همینکارو میکنم
یا بمونم ساعت مصرفش تکمیل شه بعد عوص کنم
ممکنه تو و ساعت دوبار عوض کنم
بعد خطی چیزی داره که متوجه بشم وقت عوض کردنشه ؟

170 پاسخ 1,060 بازدید


تشنج بارداری و شیردهی

سلام دکتر عزیز من از ماه هفتم بارداری تشنج کردم که بهم قرص لوبل دادن الان ده روزه زایمان کردم و توی این ده روز مجددا دوبار تشنج کردم دکترم قرص یونیماید رو به لوبل اضافه کردن حالا سوال من اینه که این قرصا واسه بچه من ضرری نداره میتونم شیر بدم به بچم؟

15 پاسخ 693 بازدید


عرق کاسنی در هفته های آخر بارداری

سلام میخواستم ببینم خوردن عرق کاسنی تو هفته ۳۷ به بعد مشکلی برای جنین ایجاد می‌کنه یا نه؟؟
ممنون میشم نظرتونو بدونم

35 پاسخ 6,041 بازدید