سلام خانم دکتر عزیزم میشه لطفا جواب آزمایش منو تفسیرکنید ممنونم
0
1401/09/21
سوال کننده

0
1401/09/21
سوال کننده

0
1401/09/21
سوال کننده

0
1401/09/21
aftab ..
سلام عزیزم میشه بگی چرا این ازمایش و دادی؟
0
1401/09/21
سوال کننده
سلام عزیزم خارش بدن واینکه توآزمایش کشت ادرارم خون بود
0
1401/09/21
aftab ..
هزینه ازمایشش چقد شد؟
0
1401/09/21
سوال کننده
۱۹۵
0
1401/09/21
aftab ..
ازاد؟
0
1401/09/21
سوال کننده
آره
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آنزيم هاي كبدت فك كنم خوبه مشكلى نيست.
1
1401/09/21
aftab ..
ممنونم که جواب دادی انشاءالله به سلامت بگذرونی بارداریتو💞💞
1
1401/09/21
سوال کننده
فدات همچنین عزیزدلم
0
1401/09/21
سوال کننده
خداکنه
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
منم بخاطر خارش نوشت. آنزيم كبدى
0
1401/09/21
سوال کننده
انجام دادی
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
يادم افتاد شما خارشتون خيلى زياد بود
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره چهارشنبه ميبرم ولى نگا كردم فك نكنم مشكلى باشه
0
1401/09/21
سوال کننده
کلافه ام شبا گریه میکنم دیگه
0
1401/09/21
سوال کننده
میذاشتی دکتر ببینه
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره يادمه عكس پاتونو فرستادى
0
1401/09/21
سوال کننده
دقیقا
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
يادم رفت ديگه بزارم غربالگري مو دادم ببينه
0
1401/09/21
سوال کننده
الان بزاریبینه اشکال نداره
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
ولى عدد آنزيم تون تو رنج نرمال نگران نباش
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
ولى فك كنم پروتيين دفع ميكنيد يكم
0
1401/09/21
سوال کننده
انشاالله همین باشه چندتا قرنز هست توآزمایشم اونا نگرانم کرده
1
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره ميزارم
0
1401/09/21
سوال کننده
قرمز
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره نگران نباش عفونت ادرار دارى؟
0
1401/09/21
سوال کننده
نمیدونم ظاهری که مشکلی ندارم
1
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
انشالله مشكلى نيست آخراى بارداريت ديگه كم مونده انشالله
0
1401/09/21
سوال کننده
ممنونم انشاالله
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
زايمانت كيه؟
0
1401/09/21
سوال کننده
دکتر گعت اواخر بهمن
0
1401/09/21
سوال کننده
تا این دوماه بگذره من پیرشدم🤧
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره مخصوصا خارش منم دارم ولى يه روز زياد ميشه يه روز كم، خيلي عذاب آوره خارش
0
1401/09/21
سوال کننده
واقعا بدترین حالت ممکن تو بارداری خارشه
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
انشالله ميگذره بايد تحمل كنيم من هنوز ارديبهشت، كي بشم 30 هفته
1
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره ميدونم خيلى سختههه، من ميدادم با برس ميخاروندن
0
1401/09/21
سوال کننده
چشم بهم بزنی میگذره فقط آخراش دیرمیگذره
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره ميگن راستى جنسيت بچه تون چيه؟
0
1401/09/21
سوال کننده
پسر شماچی
0
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
ميگن پسر باشه ميخاره ولى مال من دختره ميخاره.
0
1401/09/21
سوال کننده
خب پسرم طبعش گرمه به خاطر اونه ولی بازدلیل نمیشه خارش دلیل متعدد داره
0
1401/09/21
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
سلام انزیم های کبدیت نرماله ولی دفع پروتئین داری تو ادارتم خون دیده شده هموگلبینتم بالاس
0
1401/09/21
سوال کننده
سلام یعنی خطرناکه 🥺
1
1401/09/21
زیبا 🐥🐥
آره اصلا به جنسيت ربط نداره. انشالله كه اين دوران هم با صبورة بگذره واستون
0
1401/09/21
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
دفع پروتیین خوب نیس به دکترت نشون بده
0
1401/09/21
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
کلیه هات درد نمیکنه؟عفونت اینا نداری؟
0
1401/09/21
سوال کننده
الهی آمین
0
1401/09/21
سوال کننده
این خون تو ادرارمن برای قبل باردارینه نه درد دارم نه عفونت
0
1401/09/21
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان جان
عزیزدلم سطح آنزیم های کبدی خوب است اما در ادرار دفع خون دارید ، آزمایش ادرار دفع پروتئین 24.ساعته انجامشده؟
عزیزدلم سطح آنزیم های کبدی خوب است اما در ادرار دفع خون دارید ، آزمایش ادرار دفع پروتئین 24.ساعته انجامشده؟
0
1401/09/21
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان جان
عزیزدلم سطح آنزیم های کبدی خوب است اما در ادرار دفع خون دارید ، آزمایش ادرار دفع پروتئین 24.ساعته انجامشده؟
عزیزدلم سطح آنزیم های کبدی خوب است اما در ادرار دفع خون دارید ، آزمایش ادرار دفع پروتئین 24.ساعته انجامشده؟
0
1401/09/22
سوال کننده
بله خانم دکتر ۲۴ ساعته انجام دادم
0
1401/09/22
پزشک اوما
جان دلم دفع پروتئین در ادرار طبق دستورالعمل های جدید خداروشکر هنوز در محدوده طبیعی قرار دارد اما در عین حال در محدوده ای است که باید تحت نظر دقیق تر باشید ، مصرف نمک را به صفر برسانید ، و پزشک را در جریان نتیجه قرار دهید. بابت خون در ادرار قبل بارداری هم این شرایط وجود داشته؟
0
1401/09/22
سوال کننده
بله خانم دکتر چند باری هست که آزمایش میدم خون در ادرام بوده
0
1401/09/22
سوال کننده

0
1401/09/22
سوال کننده

0
1401/09/22
سوال کننده

0
1401/09/22
سوال کننده
اینم آزمایش های ماه قبلم هست خانم دکتر
0
1401/09/22
پزشک اوما
درد در پهلو ندارید؟
0
1401/09/22
سوال کننده
قبل بارداری داشتم خانم دکتر ولی الان ندارم واینکه سابقه بیماری وسنگ کلیه توخانوادمون هست
1
1401/09/22
پزشک اوما
جان دلم گاهی برخی افراد به صورت فیزیولوژیک دفع خون در ادرار دارند اما انجام یک سونوگرافی از کلیه و مجاری ادراری هم ایده خوبی است تا مطمئن شویم که مشکلات کلیوی مطرح نیستند
1
1401/09/22
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر لطف کردین❤😍
1
1401/09/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل. فراموش نکنید نتیجه آزمایش دفع پروتئین در ادرار را حتما به اطلاع پزشک خود برسانید 🌹🌹
0
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/09/23
سوال کننده
چشم خانم دکتر❤ممنون که اینقدر ماهین
1
1401/09/23
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک مامان دوست داشتنی و ممنونم بابت محبتی که به من دارید. امیدوارم که در پناه امن خدا باشین جان دل❤️❤️
1
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟



1731

