سلام متخصص عزیز خواهشا جواب بدید
دکتر ماه قبل براممتفرمین تجویز کرد روزی ۳ تا با خوردن دارو به من گفت روز ۱۰ سیکلم سنو انجام بدم و بر طبق سنو سالمم و قرار بر این بود که اگر این ماه پریود شدم از روز ۳ پریودی لترازول به همراه متفرمین مصرف کنم و از روز ۱۲ استرادیول
معمولا ۲۶ روز پریود میشم ولی این ماه ۲۸ روزه پریود شدم و از یکی دو روز قبل لکه بینی داشتم شروع پریودی با لخته های سیاه بود بدون خون بود
با شروع لترازول از روز ۴ سیلکلم خونریزی شروع شده تا روز ۹ و الان روز ۱۰ سیکلمه همچنان لکه بینی دارم
علتش چیه که با وجود سالم بودنم اینجوری شده ؟؟
در ضمن برای کم شدن خون منافیک اسیدم مصرف کردم
پرسش (1401/09/21):
پریودی طولانی در سیکل
260
31
1401/09/21
سوال کننده
0
1401/09/21
سوال کننده

این سنو ماه قبل
0
1401/09/21
سوال کننده

این موعد پریودیم در ضمن من ۷ روزه پاک میشم ولی این ماه نشدم
0
1401/09/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جان دل شما آزمایش هورمونی انجام ندادید؟
جان دل شما آزمایش هورمونی انجام ندادید؟
0
1401/09/21
سوال کننده
سلام دکتر جان چرا انجام دادم و مشکلی نداشتم
0
1401/09/21
سوال کننده

این آزمایش هورمونی
0
1401/09/21
سوال کننده
دکتر جان الان چیکار کنم ؟؟
0
1401/09/21
پزشک اوما
جان دل اگر لکه بینی ر حد ترشحات قهوه ای است موردی ندارد اما اگر لکه بینی صورتی و قرمز دارید سونوگرافی برای تعیین ضخامت اندومتر انجام دهید
0
1401/09/21
سوال کننده
لکه بینی همراه بایه مقداری رگه های سیاه
0
1401/09/21
سوال کننده
قهویی
0
1401/09/21
پزشک اوما
پس بنظر من فعلا. اقدامی لازم نیست همین روال را جلو بروید و استرادیول راس ساعت مشخص مصرف گردد، لوبیا سبز هم بیشتر بخورید، چقدر تا اتمام لتروزول مانده؟
0
1401/09/21
سوال کننده
دو روز مانده تا اتمام لترازول
0
1401/09/21
سوال کننده
به جای اوبیا سبز مواد غذایی دیگه ای نمیشه مصرف کرد؟
0
1401/09/21
سوال کننده
لوبیا*
1
1401/09/21
پزشک اوما
عزیزم لوبیا سبز به بهبود ضخامت اندومتر کمک میکند، اگر دوست ندارید اجباری نیست، بعد اتمام لتروزول حتما در زمان تعیین شده توسط پزشکتان سو انجام دهید اگر هم تعیین نکرده اند سه روز بعد اتمام سونوگرافی صورت گیرد
1
1401/09/21
سوال کننده
ممنونم از پاسخگویتون دکتر جان
برای دو روز دیگه نوبت سنو دارم
برای دو روز دیگه نوبت سنو دارم
1
1401/09/21
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/09/21
پزشک اوما
خواهش میکنم فاطمه بانو جانم بسیار هم عالی بنابراین جای نگرانی نیست ❤️❤️
0
1401/09/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/09/23
سوال کننده
ممنونم دکتر جان ❤❤
1
1401/09/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
1
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|27_col
1
1401/09/23
سوال کننده
stk: |~|11|~|102
0
1401/09/23
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




