Ooma

تفسیر سونو دو قلویی

سلام خانم دکتر لطفا سونوی رشد و بیوفیزیکال و داپلر من رو برسی کنید 🌺

42 پاسخ 774 بازدید


مقدار شیرخشک ببلاک ar

سلام مامان ها دکتر به پسرم بخاطر رفلاکسش ببلاکar تجویز کرده الان نگاه کردم روی قوطی شیرخشک نوشته برای ۳ماه ۲۵ پیمانه ولی من روزی ۳۲پیمانه میدم یعنی از قبل که ببلاک ۱ میدادم ۳۲پیمانه میدادم اینم همون مقدار دارم میدم از چهارشنبه شروع کردم دارم میدم بعضی وقتا ۳۰سی سی رو نمیخوره یعنی من دارم زیاد بهش شیر میدم باید کمتر بدم؟؟؟

35 پاسخ 424 بازدید


اسپری سدیم کلراید ب جای قطره

سلام وقتتون بخیر.اطرافمون قطره سدیم کلراید پیدا نمیشه میشه ب جاش از اسپری استفاده کرد؟؟.پسرم تقریبا 4ماهشه.

19 پاسخ 464 بازدید


دونه های قرمز دور لب پسرم

سلام دکتر جان این دونه های قرمز چند روزی هست دور لب بچه ام زده به نظرتون دلیلش چیه؟

8 پاسخ 401 بازدید


ترشح با لک‌ با عکس

ببخشید امروز هفته ی سیزدهم هست و این ترشح‌‌دارم

40 پاسخ 710 بازدید


ازمایش غربالگری هفته ۱۶ باید ناشتا بود؟

سلام دوستان ازمایشی که برا غربالگری هفته ۱۶ باید انجام بدم نیازه ناشتا باشم؟

9 پاسخ 313 بازدید


تغییر شیر خشک آپتامیل به نان

سلام روز بخیر دختر من شیر خودمو میخوره ولی سیر نمیشه بهش کمکی در روز دو سه وعده شیر خشک اپتامیل میدم
خواستم ببینم میشه بهش نان یا هر شیرخشک دیگه ای که وزن دهیش خوب باشه بدم ؟ مشکلی پیش نمیاد؟

42 پاسخ 3,977 بازدید


بهترین کرم یا پماد برای ترک های بارداری

خانم های عزیز و دکتر جان سلام
الان هفته نهم بارداری هستم و دوست ندارم ترک های بارداری که کم کم داره پیدا میشه بعد از بارداری بمونه
چه کرم یا پمادی پیشنهاد میدید برای کمرنگ شدنشون ؟

34 پاسخ 742 بازدید


اندازه دور سر نوزاد

سلام خانوم دکتر من امروز پسرمو بردم بهداشت اندازه دور سر ۴۵ بود
دور سر وزن تولدش ۳۲/۵ بود آیا اندازه دور سر بزرگه خیلی نگران شدم
و اینکه بزرگ بودن دور سرش میتونه ارثی باشه چون خانواده شوهرم همین شکلی ان
آیا نیازه ببرم دکتر برای معاینه
نمودار رشد سر رو میفرستم ببینید

17 پاسخ 670 بازدید


ترو خدا اگه کسی تجربه ای داره کمک کنه من دیگه دارم دیوونه میشم

سلام خانما
من پسرم هفته پیش دو شب تب کرد نبردم دکتر تا علائمش شروع شه روز سوم آبریزشش شروع شد بردمش..گفت گوشش ورم داره..چرک خشک کن و چندتا قلم دارو نوشت ..دوره درمانو کامل بهش دارو دادم خوب شد..بعد از یک هفته که دارو خورد و خوب شد بردمش حموم..صبحش دیدم مجدد آبریزش داره..
حالا ترشحات بینیش سبز شده ..بماند که با اسپری بینیش باز نمیشه با سرم بینیشو میشورم قشنگ تخلیه میشه .حالا میخوابه یه خلطی تو گلوش جمع میشه که حالت خفگی بهش دست میده نه میتونه خالیش کنه نه قورتش بده.چه کنم‌؟
شبا مدام گریه میکنه بخاطر این خلط(سرفه هم نداره)

55 پاسخ 509 بازدید


درسونو ان تی جنسیت دقیق تره یا آزمایش سل فری

من هفته دوازدهم غربالگری رفتم سونوگرافی گفت بچه دختره ولی آزمایش سل فری دادم گفت پسره نمیدونم کدوم درسته

31 پاسخ 1,843 بازدید


استفاده از ژل شستشوی صورت

سلام خانوم دکتر عزیز من میخواستم ببینم از این ژل شستشو میشه تو بارداری استفاده کنم؟

12 پاسخ 471 بازدید


سینه خیز رفتن کودک ۱۰ ماهه

سلام دکتر عزیز من دخترم ده ماهه هست پایان شش ماهگی بدون کمک تونست بنشینه و بعد از آون همش دوست داشت دستم رو بگیره و خیلی سریع بلند می شد و وقتی کنار مبل میزاشتمش خودش می ایستاد قدم های شمرده و تند برمیداره البته باید دستش رو بگیرم . انتهای نه ماهگی شروع کرد به سینه خیز رفتن ولی خیلی کم اینکار رو انجام میده زیاد تمایلی نداره خیلی بهم میگن چون زیاد به بچه توجه کردی مدام کنارشی و آزاد نزاشتیش بچه خوب سینه خیز نمیره. یا میگن نباید دستش رو میگرفتی در صورتی که تمایل خودش بود الان هر جا باشه حتی کنار مبل برای بلند شدن می خواد دست منو بگیره. به نظرتون جایی اشتباه کردم. البته اینم بگم خودش می تونه از رختخواب بلند شه و بشینه.

25 پاسخ 797 بازدید


جای واکسن روی بازو بعد دو ماه چند روز

دکتر اوما و دوستان اومایی جای واکسن روی بازو پسرم بعد دو ماه و چند روز به این شکل دراومده(عکس می فرستم). نگران کننده است یا نه؟اگه اره چیکار کنم؟

26 پاسخ 987 بازدید


تفسیر آزمایش هورمونی و سونو شکمی

سلام دکتر عزیز،
من روز س شنبه ازمایش هورمونی و امروز سونو شکمی انجام دادم،
خواهش میکنم تفسیرشون کنید برام، تا اخر هفته ب پزشکم دسترسی ندارم دارم از استرس میمیرم

183 پاسخ 428 بازدید


پاره شدن منیسک زانو ودرمان آن

سلام خدمت پزشک محترم اوما...خانم دکتراین سوال برادرمه...برادرم ۸ماهه که منیسک زانوش پاره شده ودکترگفته باید عمل کنه وتواین مدت به خاطرمشکلاتی که داشته نشده که دکتربره...حالاسوالش اینه که آیا اگه دیرترعمل کنه چه عوارضی واسش به وجودمیاد..؟؟؟؟ باسپاس فراوان ممنون ازپاسخگووییتان

9 پاسخ 380 بازدید


سلام خانم دکتر بچم ازدیروز اصلاتکون نخورده

سلام خانم دکتر بچم ازدیروز اصلا تکون نخورده شکمم سفته سفته چکارکنم

57 پاسخ 1,250 بازدید


دلیل عقب افتادن پریود چیه

سلام خانم دکتر و دوستهای گلم ببخشید من بالاخره بعد از ۱۰ روز تاخیر آمروز پریود شدم دلیل این همه تاخیر تو پریود چی میتونه باشه خیلی میترسم نکنه مشکلی دارم چند ماه قبلش ماهی دوبار میشدم دکتر ۴ ماه قرص جلوگیری نوشت اون ۴ماه منظم بود ولی این ماه که قرص نخوردم اینقدر تاخیر داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید

13 پاسخ 675 بازدید


خارج شدن آب یا ترشح

سلام پزشک عزیز این عکسی که گذاشتم ترشحه عفونته یا پارگی کیسه آبه چیه؟یه لحظه حس کردم چیزی ازم خارج شد شورتم خیس شد نگاه کردم

13 پاسخ 721 بازدید


خون اومدن از مقعد در بارداری

سلام دکتر جان الان رفتم دسشویی خیلی عذر میخام یهو یه قطره خون دیدم روی سنگ دسشویی از واژن نبوده از مقعد بود ولی به خود مدفوع نچسبیده بود به صورت یه قطره اومد پایین خون تازه و روشن هست و اینکه یبوست دارم ولی مقعدم زخم نیست و درد نداره خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید

14 پاسخ 525 بازدید