سلام.به دکتر اوما.من از صبح سردرد دارم.من کلا همیشه فشار پایینم بین ده و یازده از صبح فشارم هی ۱۲ میشه باز یازده باز دوازده قندم هم دو ساعت بعد صبحونه ۷۱ بودسردرد و سرگیجه زیاد هم دارم کسی میدونه دلیلش چیه یا اصلا نگران نباشم یا برم دکتر؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



270
1401/10/26


