Ooma

تفسیر سونوگرافی رحم و تخمدان

سلام دکتر عزیز من امروز بعد از دو ماه خوردن قرص مارلین مجدد سونوگرافی انجام دادم ک خوشبختانه کیست رفع شده فقط میخواستم بدونم نیازی ب قرص خوردن هست یا ن دیگه نخورم و آیا ممکنه ک بازم دوباره کیست تشکیل بشه پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون تو این چند ماه خیلی کمکم کردین خدا خیرتون بده

22 پاسخ 1,157 بازدید


ورم ناگهانی و خارش پاها پزشک عزیزم

سلام شب بخیر .من یه دفعه الان پاهام ودم کرده و ب شدت خارش گرفته چیکارکنم

15 پاسخ 639 بازدید


سلام دکتراومایک شنبه دکتراطفال بهم‌گفت ۵روزاگراسهال تداوم داشت شیرخشکشوعوض کنم

دقیق یادم‌نیس بیشتراز۵روزیا۵روز،واینکه الان ازیک شنبه دفع پسرم دوبارشده بوددرروزچندبارم یکبار،امارنگش باقبل اسهالش فرق داره خردلی وابکی
ایااسهال خساب میشه شیرخشکشوعوض کنم؟

17 پاسخ 294 بازدید


بالاآوردن بعداز خوردن قطره

سلام خانم دکتر عزیز ودوستای گلم من پسرم یک ماهش که بود دکتر واسش آد نوشت بهش میدادم می خورد به شدت زیاد استفراغ میکرد یعنی هرچیزی رو خورده بود بالا میاورد دکتر گفت دیگه بهش ندم الان هم بهش اسید فولیک میدم همین جوری میشه چیکار کنم واسه چس اینجوری میشه

18 پاسخ 368 بازدید


تفسیر اژمایش کم خونی و کبد

سلام دکتر عزیز خسته نباشید،لطف میکنین این آزمایش منو تفسیر کنین

8 پاسخ 246 بازدید


تفسیر جواب عکس رنگی رحم

سلام خدمت خانم دکتر و خانومای عزیز.. گزارش عکس رنگی رحممو میزارم لطفا بگید یعنی چی عمل لازم دارم؟ اخه کسی که عکس انجام میداد گف یکی از لوله ها گیر بود مایع داخل لگن نریخت اون یکیم گیر بود اما تا حدودی باز شد مایع تو لگن ریخت

24 پاسخ 553 بازدید


حرف نزدن کودک دو ساله

سلام
پسرم تازه دو ساله شده ولی اصلا حرف نمیزنه هر چی هم بخواد اشاره میکنه فقط در حد مامان و بابا و نی نی و دو سه کلمه حرف میزنه متوجه حرفها میشه ولی نمیتونه حرف بزنه چیکار کنم ؟ نگرانم

75 پاسخ 705 بازدید


تاخیر در پریودی و انجام سونو

سلام و خسته نباشید من این ماه اقدام کردم ولی پریودیم شیش روز عقب افتاده دیروز بتا دادم منفی شد و همچنین سنوگرافی هم دادم گفتن کیست ندارم ولی یک فولیکول ۱۶ میلیمتر در تخمدان راست و یکی هم ۹ میلیمتر در تخمدان چپ دیده شد و گفتن که تنبلی هم ندارم پس چرا پریود نشدم؟
چرا هنوز فولیکول دارم مگه نباید وسط سیکل فولیکول تشکیل بشه؟؟

20 پاسخ 506 بازدید


تفسیر MRI کمر و عکس زانو

سلام دکترجان💚 روزتون بخیر باشه.
مامانم با درد شدییید کمر و زانو ممتد تا کف پا این MRI رو انجام دادن.
ده جلسه هم فیزیوتراپی کامل رفتن ولی دردشون بهتر نشد اصلا.🥺 خیلی نگرانشونم😞 میشه بررسی کنید اینارو نظرتونو بفرمایید🥲 ممنونم

22 پاسخ 337 بازدید


متورم شدن زیر بغل

سلام
من الان هفته ۲۸بارداریم متوجه شدم که زیر بغل سمت چپم ب اندازه ی نخود متورم شده خیلی نگران شدم علتش چی میتونه باشه؟آیا کسی اینجوری شد

10 پاسخ 482 بازدید


شیر خشکی برای وزن گیری هست؟

سلام وقت بخیر 🌹
پسرم 37 هفته با وزن حدودا 3 کیلو به دنیا اومد. از همون موقع اینقدر گفتن شیرمادر خوبه و شیر خشک نده و این حرفا، منم شیرم کم بود سیر نمیشد، بچم تا 20 روز وزن نگرفت، دیگه دکترش عوض کردم گفت کنار شیر خودت شیر خشک بده ،بعد دوهفته شد 3500، امروز بعد 12 روز (50 روزش شده) بردمش دکتر شده 3800،. وزنش نسبت به سنش پایینه، چیکار کنم وزن بگیره؟
اول شیر بیومیل میدادم، دکتر گفت وزن گیریش خوبه همینو بده ولی بعد یه هفته همش شیر رو بالا می‌آورد، الان چند روزه ببلاک کامفورت میدم دیگه بالا نمیاره ولی اونجوری که باید وزن نگرفته، حالا نمیدونم توی اون هفته ای که بالا می‌آورد وزن نگرفته یا نه!!
شیر خشکی هست که براش بگیرم وزن اضافه کنه؟ یا همینجوری ادامه بدم تا دوماه دیگه غذای کمکی بدم؟ میترسم ریز بمونه 🥺😔

14 پاسخ 1,902 بازدید


مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ در بارداری

سلام پزشک جان...برای عفونت متخصص داخلی قرص سفکسیم ۴۰۰ تجویز کردن آیا مصرفش توی بارداری مشکلی نداره؟؟

9 پاسخ 601 بازدید


قرص آهن در بارداری

سلام پزشک عزیز
دکتر من به من قرص آهن معمولی ایرانی داده، همین خوبه یا برم خارجیشو بگیرم به نظر شما؟؟
و اینکه چه زمانی باید مصرف بشه؟

43 پاسخ 667 بازدید


میتونم این اسپری بینی رو استفاده کنم؟

سلام خانم دکتر من چند وقته بینی هام کیپ میشه اشکال نداره از این اسپری استفاده کنم؟

10 پاسخ 414 بازدید


سزارین دوقلویی از چند هفته به بعد موردی نداره؟

سلام،خانم دکتر و دوستان از چند هفته بارداری دوقلویی میتونی برای سزارین بری؟یعنی مشکلی برای بچها نداره؟.

22 پاسخ 505 بازدید


درد داخل واژن هنگام ادرار

سلام من یه هفته ای میشه وقتی از خواب بلند میشم واژنم خیلی درد میکنه انقدر که نمیتونم از جام پاشم ترشحاتمم زیاد شده این طبیعیه؟

13 پاسخ 511 بازدید


قرمزی وخارش کشاله ران

سلام خانم دکتر.وقتتون بخیر
من کشاله رانم دو سه هفته پیش یه لکه قرمز افتاد و خیلی خارش داشت، پماد فلوئوسینولون و کلوتریمازول زدم بهش قرمزی و خارشش خوب شد ولی لکه موند
الانم جاهای دیگه ی کشاله رانم قرمز میشه و انگار ملتهبه ولی خارش نداره
مشکل چیه؟ و چه درمانی رو پیشنهاد میکنید؟

(من سابقه ی قارچ کشاله ران دارم.ممکنه که همون باشه دوباره؟)

15 پاسخ 320 بازدید


احتمال بارداری در شیردهی

سلام
پسرم 17ماهشه
از ماه نهم هر ماه به موقع پریود می‌شدم
ولی الان سه هفته اس نشدم
بی بی چک گذاشتم مثبت بود


بی بی چک رو ساعت 9 شب گذاشتم

تو رو خدا زود جواب بدین

59 پاسخ 977 بازدید


خانم دکتر عزیز ب دادم برس دیگه دارم دیوونه میشم کم آوردم

خانم دکتر خبر مرگم باردارم،آراد رو از شیر گرفتم ۱۸ماهشه ،طبق عادت همیشگی ش ساعت ۱۰،۱۱شب میخابه تا ۲نصف شب، بعد اون بلند میشه جییغ و داد و گریه 😭واقعا درمونده شدم نمیدونم چشه بچم ،الهی بمیرم راحت شم 😭از شیر گرفتم نمیتونم بغل خودم بخوابونم ک هوس شیر نکنه .تو تخت خودش میزارمش ولی از ۲ ب بعد جنگ جهانیه خونمون 😭😭هیج جوره ساکت نمیشه گرمیچر میدم ولی نمیدونم دلدرده چیه ،نکنه اضطراب جدایی گرفته باشه بچم ،؟حالم خرابه کمکم کنید 😔

36 پاسخ 1,287 بازدید


توصیه برای زایمان سزارین

سلام دوستای عزیزم من به امید خدا فردا صبح میرم بیمارستان پارسابرای سزارین، میخواستم بپرسم توصیه ای دارین که انجام بدم ؟؟ عملم بی حسی از کمره یه مقدار استرس دارم ولی خب ذوقی که دارم خیلی بیشتره☺️

69 پاسخ 1,064 بازدید