سلام خسته نباشید
بچم سه ماهشه . چند روزه خیلی عطسه میکنه و صداش انگار گرفته و دماغش هی کیپ میشه.
تب و اسهال نداره .اما امشب یبار شیر بالا آورد. اصلا سابقه بالا آوردن نداشت.
چی بهش بدم بنظرتون؟ تو این سن چه داروهایی مجازه براش؟
اصلا کلاه سرش نمیکنه بدش میاد.هی به خودش میپیچه تا کلاهش و در بیارم آروم بگیره میترسم سرش سرما خورده باشه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



333
1401/10/28




