بله عزیزم دقیقه ، ولی نمیدونم تو چه هفته هایی میشه انجام داد ، فقط برای جنسیت میخوای؟!
ن عزیزم قبل هفته ۱۰ نمیشه
بعد هفته ده میشه و بله من انجام دادم
ممنونم منظورم اینه قبل هفته دهم دقیق هست ؟
سلام عزیزم اول باید بری ان تی اگر نیاز بود ۲۴بعدش بری برای سلفری
یعنی ده هفته میشه برم انجام بدم؟
بهتره که دوازده هفته و چند روز بری
من سلفری دادم و جنسیت رو مشخص کرد ولی با این حال باز هم دکتر گفت ۱۰۰درصد توی آنومالی مشخص میشه
چند هفته بودی عزیزم سلفری دادی ؟
سلام جان دلم
خیر قبل هفته ده قدرت تشخیصی این تست کم است و بعد از هفته دهم میتوان به جواب اعتماد کرد 🌷🌷
عالیه این تست دیگه سونوگرافیم نیاز نداری
آره عزیزم خطاش هم خیلی کمه