سلام خانم دکتر عزیز پسرمن یکماه دیگه دوساله میشه و بعد از به دنیا اومدنش پریود هام اصلا مرتب نبودن مثلا دوسه ماه پشت سرهم مرتب بود بعد یهو دوماه پریود نمیشدم الان هم یکماه و نیم از موعد پریودم گذشته و مطمئن هستم باردار نیستم البته ناگفته نماند قبل از بارداری پسرم پلی کیستیک بودم و همون موقع هم پریودهام بسیار نامنظم بود و بعد از دوسال باردار شدم، الان 7، 8 کیلویی هم چاق شدم
ورزش هم به نسبت انجام میدم، باتوجه به اینکه طی چندماه آینده قصد بارداری دارم میخوام بدونم چکار کنم پریودهام منظم بشه؟
قبل از بارداری مرتب متفورمین میخوردم و در ایام اقدام لتروزول یا کلومفین
بنظرتون الان باز شروع کنم به خوردن متفورمین؟
الان برای اینکه پریود بشم آمپول پروژسترون بزنم؟
قبلا هم برای بازشدن قاعدگی زدم
ممنون از پاسخگوییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



383
1401/10/27


