Ooma

تفسیر ازمایش دو قلوها

سلام خانوم دکتر شبتون بخیر
این دونا آزمایش رو تفسیر میکنین لطفا جفتشون موقع ازمایش ابریزش بینی داشتن
شش ماهشونه

22 پاسخ 485 بازدید


تفسیر سونوگرافی بعد از سقط

سلام خدمت خانم دکتر عزیزم و دوستای گلم میشه این سونوگرافی منو تفسیر کنید

29 پاسخ 714 بازدید


علت ترشح قهوه ای رنگ ( عکس )

سلام وقتتون بخیر دکتر عزیز
من الان پوشک دخترمو عوض کردم دیدم یک قسمت از پوشکش ترشح قهوه ای رنگ هست ( قهوه ای کمرنگ )
میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه ؟! ادرارش رنگ تیره ای نداره ، بوی بدی هم نداره ، احتمال عفونت ادرار هست ؟
روزی دو بار میشورمش همیشه دکتر جان ، پوشکش رو هم‌زود به زود عوض میکنم ...
امروز بردمش حموم ، به حموم که ربطی نباید داشته باشه درسته ؟!
لطفا راهنماییم کنین

23 پاسخ 551 بازدید


مصرف این قرص ها در بارداری

سلام دکتر جان من از دیروز دندون درد دارم پیام دادم به دندونپزشکم گفت دوره ی سه ورقی آموکسی سیلین و مترونیدازول رو باید هر ۸ساعت بخوری خواستم بپرسم مشکلی نداره میتونم بخورم؟؟؟؟فقط لطفا زود ج بدید درد دارمو اینکه میتونم مفنامیک اسید برا دردم بخورم؟؟؟؟

9 پاسخ 801 بازدید


نحوه مصرف ممکل های ویتامین

سلام وقتتون بخیر امروز پسرمو بردم دکتر بخاطر بد اشتهایی بهش مولتی ویتامین داد مارک کیدزی
دوز آ+د موجود در مولتی ویتامین با آ+د پدیا بست برابر آیا آد رو قطع کنم؟
و این که هر روز نیم سی سی نیوزینک میدادم به پسرم مولتی ویتامینش زینک هم داره اینم قطع کنم فقط مولتی ویتامین بدم ؟؟؟
سن پسرم:3ماه و 19روز هست
وزنش 7کیلو
ممنون که با صبوری پاسخ میدین

14 پاسخ 284 بازدید


اسهال و استفراغ شدید در زمان اقدام به بارداری و مصرف دارو

سلام خانم دکتر من این ماه تحت نظر دکتر قرص لتروزول و کلومفین از روز 5 پریودی تا 7 مصرف کردم از روز 12 و 13 هم باید امپول hmg بزنم.خانم دکتر سرما خوردم هیچ قرصی به جز استامینوفن 325 مصرف نکردم.امروز روز 12 و من باید امپول بزنم امروز از صبح استفراغ شدید دارم دو بار فقط زرد اب بالا اوردم اسهال شدید هم دارم.الان نمیدونم میتونم دارو hmg رو برم تزریق کنم یا نه ؟ برای اسهال و استفراغم چه دارویی مصرف کنم

15 پاسخ 413 بازدید


برفک زبان نوزاد ۳ ماهه

با سلام دختر من ۱ ماه بیشتره برفک داره و نیستات اثر نمیکنه. ۷ روز بعد ۳ ماهش و تموم میکنه. مجاز هستم تو این سن قطره ویوله دوژانسین استفاده کنم؟

8 پاسخ 497 بازدید


خوردن قرص ژلوفن و استامینوفن و شربت دیفن هیدرامین تو شیردهی

میتونم اینارو بخورم یانه؟
کرونا گرفتم یه هفتس شیرمو ندادم میترسم دیگع نگیره و شیرم خشک بشه
چ کنم؟

13 پاسخ 299 بازدید


خونریزی شدید دارم😭😭 ده روز بعد پریودیم دوباره پریود شدم (اورژانسی)

دکتر جان ب دادم برسید ۲۵آبان پریود شدم الان سه روزه ک دوباره پریود شدم اولین باره اینجوری میشم😭😭 خونریزیم خیلی زیاده منم کم خونم الان سرم گیج می‌ره تو شهر غریبم تنها کسی پیشم نیست برای کیست چهار ماه قرص مارلین خوردم بعد ک دوره درمانم تموم شد قطع کردم یهو اینجوری شدم گفتین یکی دوماه پریودیم نامنظم میشه ولی نمی‌دونستم اینقد سریع دوباره پریود میشم اونم با این حجم خونریزی چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید الان از ناچاری رفتم یه قرص مفنامیک اسید خوردم

14 پاسخ 721 بازدید


جواب سونوگرافی NT و NB

سلام دکتر
وقت بخیر...جواب سونوی ان تی من رو میشه تفسیر کنید لطفا؟
همه چیز خوبه؟

65 پاسخ 1,215 بازدید


جواب سونو آنورمالی و اکو قلب

سلام ، وقت بخیر . دکتر جانم من سونو غربالگری و اکو قلب رو دادم . دکتر راضی بود ' اما چون آزمایشم ریسک زده بود ' کمی نگرانم و استرس دا م ' میشه شما نظر تون رو بفرمائید لطفا. ممنونم.

33 پاسخ 451 بازدید


قطع نشدن لکه بینی

سلام خدمت دکتر عزیز. من ۲ ماه روکین استفاده کردم ماه دوم از وسط های دوره شروع به لکه بینی زیاد کردم که ترشح قهوه ای تیره بود و در حد پریود زیاد بعد از ۵ روز خونریزی پیدا کردم والان ۱۰ روز از شروع خونریزی گذشته ولی هنوز قطع نشده دوباره شده ترشح قهوه ای تیره. چیکار کنم قطع بشه. بعد از شروع خونریزی قرص روکین را قطع کردم. بچه شیرخوار دارم ۱۷ ماهشه. چیکار کنم زود قطع بشه؟ دیگه خسته شدم🤕

9 پاسخ 292 بازدید


تکون نخوردن جنین 24 هفته

سلام خانوم دکتر من الان قشنگ تکونای دخترمو حس میکنم به خصوص آخر شبا کاملا واضح بیشتر وقتا هم در حد کوچیک و کم ولی الان از دیروزه نه اونطور کوچیک تکون خورده و نه اونطور واضح اصلا اصلا تکون نخورده من چی کار کنم خطر داره؟؟؟؟

14 پاسخ 426 بازدید


واکسن دو ماهگی نوزاد

سلام به خانوم دکتر گل و مامانای عزیز
چهارشنبه باید پسرمو ببرم برای واکسن دوماهگی
بعدش باید چیکار کنم؟ باید کمپرس آب سرد بزارم روی پاش؟ قنداق کنم که پاشو تکون نده؟!
از یه طرف هم خودم دو روزه گلو درد و آب ریزش بینی دارم، زیاد نزدیکش نمیشم، پسرم علائمی نداره، ممکنه تاثیری توی واکسنش داشته باشه؟

7 پاسخ 269 بازدید


قرص آهن و اسید فولیک اوایل بارداری

سلام خانم دکتر عزیز و دوستای گلم
چند تا سوال دارم
اول اینکه کم کاری تیروئید دارم که با دارو کنترل شده
قرص لووترکسین 100
4 روز در هفته کامل و 3 روز نصف استفاده میکنم
قبل از اقدام آزمایش دادم دکتر گفت همین دوز و ادامه بده الان که باردار شدم باید همین دوز و ادامه بدم تا آزمایش بعدی؟
تو آزمایشم تشخیص کم خونی دادن بهم گفتن یک ماه شبی 2 تا قرص آهن بخور بعد بشه شبی یه دونه
اسید فولیک 1 هم از 5 ماه پیش دارم استفاده میکنم
الان مدتیه همسرم برام قرص ترکیب آهن و اسید فولیک خریده استفاده میکنم میخواستم بدونم آهن ضرر نداره الان؟
قرص مولتی ویتامین مینرال هم قبلا استفاده می کردم اونم باید قطع کنم؟
عکس آزمایش و قرص ها مو میفرستم ببخشید که طولانی شد🙏

22 پاسخ 1,083 بازدید


آزمایش اسپرم همسرم رو تفسیر کنید

سلام یه دکتر عزیز و دوستان
لطفا آزمایش اسپرم همسرم رو تفسیر کنید ممنون

17 پاسخ 474 بازدید


سلام من دیروز روز ده iuiبود بی بی چک زدم

یه خط کم رنگ بود گفتم شاید خط تبخیر باشه اخه بیشتر به سفید میخورد اب ریختم روش گفتم اگه خط تبخیر پاک بشه گذاشتم همونجا الان امروز که نگاه کردم اینجوری امیدوار باشم یا نه ؟

74 پاسخ 874 بازدید


ivf زمانش چقدر طول میکشد

ivf چقدر زمان میبرد

28 پاسخ 728 بازدید


آزمایش تیروئبد کم کار

سلام دکتر جان من قرصهامو مرتب نخوردم دوماهی میشه هر روز یکی میخوردم الان چقد باید بخورم

11 پاسخ 226 بازدید


سلام خانم دکتر جان باجدا شدن لبه جفت و خونریزی شدید میشه بارداری رو ادامه داد ؟

سلام خانم دکتر، وقتتون به خیر
خانم دکتر من شنبه صبح بدون هیچ علائمی خونریزی شدید داشتم طوری که خیلی ببخشید ۴ تا نوار بهداشتی خونریزی کردم، رفتم بیمارستان بستری شدم و آمپول پرولوتن زدن و بتا و هر ۱۲ ساعت امپول پروژسترون، خونریزیم از دیروز خیلی کمتر شده ولی خب دارم.
تویه سونو شکمی که هیچی ندیدن ولی سونو واژینال احتمال جدا شدن لبه جفت یکی از قلارو دادن.
حالا سوالم اینه که اگر خونریزیم کنترل بشه میتونم حداقل تا یک ماه دیگه بچه ها رو نگه دارم؟ درد و انقباضم فعلا ندارم.

34 پاسخ 874 بازدید