همه چیز خوبه مریم جان فقط مقدار کمی باکتری توی ادرار هست که شاید نیاز باشه دکتر بهشون دارو بده
سلام به روی ماهتون مریم بانو جانم
مادر محترم طبق نتیجه این آزمایش درگیر عفونت ادراری هستند ، باتوجه به علت درخواست آزمایش، درمان برایشان توسط پزشک تجویز کننده آغاز گردد، همچنین مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش داده و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارند 🌷🌷
مامانم پس از هربار دفع مدفوع یه لکه قرمز خون میبینه که از مقعدشون هم نیست. سونوگرافی از رحم و تست پاپ اسمیر هم انجام دادن و مشکلی نداشتن. این آزمایش و سونوگرافی از کلیه و مثانه هم انجام دادن به نظر شما مشکلشون از چیه
خواهش میکنم گل من 💙
خون از کجا دفع میشود؟
عزیزم مساله عفونت ادراری پیگیری شود اگر مشکل پابرجا ماند باید توسط متخصص معاینه مجدد شوند چون دفع مدفوع ارتباطی با خونربزی از واژن ندارد
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓💓