کیپ شدن بینی نوزاد
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
پسرم ۴ ماه و ۷ روزشه
پریروز واکسن زد و سرما هم خورده
دکتر براش آموکسی کلاو و پلارژین و پروفن و اسپری دی بی سالین تجویز کردن
تب کنترل شده خداروشکر ولی گلو خیلی خلطی و صداش گرفته هست و بی قراری داره
بینیش شدید کیپه اسپری تاثیری نداره و باعث میشه نتونه شیر بخوره
چه قطره ای برای باز شدن بینیش میتونم استفاده کنم؟؟میتونم از قطره بتامتازون ۱ درصد استفاده کنم براش؟؟
قبلا یبار بینیش اینجوری کیپ شده بود دکتر قطره بتامتازون ۱ درصد داده بود
چکار کنم بچه م غذا بخوره
سلام پزشک اوما
پسرم ۱۶ ماهشه و خیلی تمایلی به غذا خوردن نداره
شیر خشک میخوره
بعضی روزها غذا میخوره بعضی روزا اصلا نمیخوره و مقاومت میکنه
حرف هم نمیزنه فقط چندکلمه میگه
مثل:مامان،بابا،من،نه و آزاده که اسم منه
خیلی باهوش و بازیگوشه
یه لحظه نمیشینه مدام در حال بازیه
چهار دندون بالا داره و ۶ تا پایین
الان هم ۲ تا نیش پایین دارن نوک میزنن
قدش تو یکسالگی ۸۰ بود دیگه نگرفتم
وزنشم ماه پیش ۱۱/۵ بود
آیا همه چیش نرماله؟و چکار کنم غذا بخوره
تا کی باید شیرخشک بخوره؟کی میتونم شیرشو حذف کنم
الان ۳ بار بهش میدم
صبح و ظهر و شب
آموکسی کلاو و اسهال شدید کودک ۹ ماهه
سلام خانم دکتر بچه هایم دچار سرما خوردگی شدند که به دکتر مراجعه کردیم و ایشان معاینه کردن و گفتند سینه هر دو درگیر هست و آموکسی کلاو دادن. از دیروز که این دارو رو دادم هر دو اسهال شدید شدن الان نمی دونم چی کار کنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
همچنین دخترم تبش با قطره استامینوفن کنترل میشه ولی پایین نمیاد در حد ۳۷ _۳۸ نوسان میکنه هر ۴ ساعت میدم نمی دونم چرا اثر نمی کنه دو بارم شیاف استفاده کردم ولی باز وضعیت همونه لطفا راهنمایی کنید🙏
سلام دکتر عزیزم میشه لطفا جواب پاپ اسمیر بفرمایید
سلام دکتر عزیزم میشه لطفا جواب پاپ اسمیر بفرماییدممنونم
تفسیر سونوگرافی هشت هفته
سلام
لطف می کنین جواب سونوگرافی رو برام تفسیر کنین؟
تغییر شیرخشک نوزاد رفلاکسی
سلام دکترجان و اومایی های عزیز
من پسرم از دوماهگی رفلاکس داشت و قرص نکسیوم هم ۱۰ تا دونه خورد و شیرخشکشم ببلاک ای ار هست دکترش این ماه که رفتم گفت غذا کمکی رو شروع کن و شیرش هم معمولی بده اگه نساخت باز برگرد ای ار.
الان من یک هفتس بهش فرنی میدم و حدود ۱۰ روز هم هست شیر معمولی ببلاک فقط گاهی به اندازه یه قاشق چای خوری پنیری شیر بالا میاره.سوالم اینه الان به خاطر این برگردم دوبار شیر ببلاک ای ار بدم یا نه در این حد بالا اوردن طبیعی هست؟ بی قراری هم نداره. الان ۵ ماه و ۱۰ روزش هست.ممنون میشم راهنمایی کنید
یبوست نوزاد ۱۱ روزه
سلام بچه من از همون روز اول تو بیمارستان شیر خشک اپتامیل میخورد من شیر نداشتم بعدشم که شیر من اومد خیلی کمه در حد چند قطره شاید با اون سیر نمیشه هم شیرخودم رو میدم بعضی وقتا هم شیر خشک از روز اول شکمش خیلی خوب کار میکرد الان دو روزه شکمش کار نکرده هرکاری بگین کردیم ولی فایده نداره شیاف روغن زیتون،ترنجبین،خاکشیر،ی ذره کره با خاک قند حتی ماساژ هم میدیم خواهش میکنم بگین چیکار کنم هی زور میزنه ولی فایده نداره
این جوش هست یا قارچ،عکس هم هست
سلام وقت بخیر
این عکس رو ببینید سوخته یا قارچه؟
نیاز هست ببرم دکتر؟
این نبود از وقتی ملی بیبی شورتی پوشوندم این طوری شد؟
جفت پایین و قدامی
سلام خانم دکتر و دوستان
من امروز غربالگری مرحله اول و انجام دادم
سونو و ازمایش اینا همش خوب بود
ولی دکتر بهم گفت ک جفتم قدامی و پرویاست
خیلی خطرناکه؟علائمش چیه ؟باعث سقط میشه؟
کسی اینجوری بوده؟
کاری میتونم بکنم که مشکلی پیش نیاد؟
الان مجازم فولیک اسید بخورم؟
پزشک محترم اوما سلام
من به تازگی متوجه شدم که باردارم و امروز هفته چهارمم تموم شده، وقت دکتر گرفتم واسه شنبه. خواستم بدونم من باید الان فولیک اسید مصرف کنم یا صبر کنم دکترمو ببینم بعد از تجویز ایشون مصرف کنم؟نگرانم که دیر نشه و جنین به مصرف این قرص نیاز داشته باشه؟؟ اگه باید شروع به خوردن کنم بهم بگین که روزی چند بار و با چه دوزی؟
علت ودرمان ورم وسفت شدن ناف نوزاد
سلام دکترجان ناف دخترم ورم کرده علتش چیه
مصرف قرص آ، اس آ به چ دلیل است
سلام هفته 28 هستم، بارداری سوممه،
چندماهی هست ک قرص آ، اس، آ استفاده میکنم، میشه علت مصرف این قرص رو بدونم، چون سوزش سر دل اذیتم میکرد دکتر گفت بخاطر مصرف همین قرصه.
قرص ناشتایی بهم داد که نمیتونم ناشتا دارو بخورم☹️☹️
بتام تو یک هفته از 34 شده 446، طبیعیه؟
سلام. من 3 آذر موعدم بود که پریود نشدم. 10آذر آزمایش بتا دادم شد 43. امر وز 17 آذر دوباره آزمایش دادم شد 446. آیا عدد بتا طبیعیه؟ نباید بیشتر میشد؟
تهوع در دوران بارداری
سلام من تهوع شدید دارم حتی نمیتونم چیزی بخورم هر چی میخورم باز بالا میارم میشه بگین برای درمان و بهتر شدنم چیکار کنم
هفته 12هستم
خانوما میشه یه لحضه بیاین لطفا
سلام خانوما
من الان خیلی استرس دارم و نگرانم.چنددقیقه پیش یه تاپیک درمورد تاریخ سزارین زدم ولی هنوز کسی زیادندیدتش و تعداد جواباکمه و من هنوز جوابی که باید رو نفهمیدم.الان از تاپیک قبلی یه عکس میفرستم که سوالمو ببینین و اگه میشه و چیزی میدونید راهنماییم کنید خیلی خیلیییی زیاد نگرانم
تب و سرماخوردگی پس ۲۳ ماهه ام
دو شبه نخوابیدم تبش فقط با پاشویه و دستمال رو پیشونی خوب میشه شربت استامینوفن یا ایبوپروفن و شیاف استامینوفن ۱۲۵ هیچکدوم اثر نکردند
چکار کنم کمکم کنید
تب بالای چهل پسر ۲۳ ماهه ام
پسرم تب کرده هر کاری می کنم تبش پایین نمیاد فقط با پاشویه پایین میاد تخصصی یه بار پرسیدم ولی صفحه رو که میزنم خود به خود صفحه میره
چکار کنم تبش خوب شه
بی خوابی کودک در کل شب
سلام خانم دکتر دخترم دوسال نیم هس در کل روز جدیدا شاید خیلی ک بخوابه 6ساعت هست اونم سمت بعدازظهر میخوابه تاصبح بیداره دارم دیونه میشم دو ماهه نخوابیدم از ترس اینکه یک خرابکاری نکنه جونش تو خطر نیوفته با همین حالت مجبورم سرکارم برم دستم ب دامنت بگو من چیکار کنم ببرمش دکتر و توضیح بدین چ دکتری ببرم از وقتی ک شبها نمیخوابه خوراک اصلا نداره خیلی هم شر شده غیر قابل کنترول
تیر کشیدن واژن هنگام تکون خوردن بچه
سلام دکتر و همچنین دوستان عزیز یه سوال داشتم بچه تکون میخوره واژنم تیر میکشه انگار از زیر شکم تا توی واژنم یه چیزی مثل سوزن فرو میکنن آیا نیاز هست به دکتر مراجعه کنم یا طبیعیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام من ازمایش تیتر بتا دادم صفر بود ولی بی بی چک هام مثبت میشن
یعنی چی ؟فردا روز ۱۴iuiمن هست یعنی دیگه منفی امیدی نیست ؟




