دو بار پریودی دریکماه🙍♀️🤦🏻♀️
سلام دکتر عزیز و دوستان گل وقتتون بخیر
من 10 اذر پریود شدم ب مدت پنج روز
الان بعد از گذشته تقریبا ده روز دوباره پریود شدم
من اصلا سابقه دوبار پریود شدن در یک ماهو نداشتم چرا اینجوری شدم؟! 😥
علتش چیه؟
اگه کسی تجربه مشابه داره بگه لطفا
ممنونم ازتون
یبوست کودک هیجده ماهه
خانوم دکتر عزیزم
سلام دخترم چندروز دیکه هیجده ماهه کامل میشه الان سه روز ه با عرض معذرت مدفوع به شدت سفت و کوچک میکنه انگار مثل سنگ سفت باشه و خیلی خیلی،کم دچار یبوست شده
ت. عداش روعن زیتون میزنم گلابی میدم جودوسرپرک چندان تغییری نکرده ممنون میشم راهنمایی ام کنید
خانوم دکترعزیزمن هنوزم تمام حبوبات را براش پوست میگیرم ممکنه به خاطر این معدش تنبل شده باشه گفتم بگم شاید علتش این باشه
استفراغ شدید از دهن و بینی و دل درد نوزاد
سلام خانوم دکتر دخترم از دیشب نصفه شب ۶، ۷ بار شدید بالا آورده از دهن و دماغش که قبلا سابقه نداشته خیلی بی حاله بیمارستان کودکان بردیم گفت احتمالا وسیله آلوده به دهنش زده چون زرده تخم مرغ به فرنیش اضافه کرده بودم قبلا نمیخورد دیروز قاطی فرنی خورد ولی گفت این حجم از بالا آوردن به خاطر خوراکی نیست
یه آمپول برای تهوع بهش زد ۶ صبح، ولی گفت از ساعت ۲ بعدازظهر یه شربت هر ۸ ساعت شروع کن ۳ سی سی بده با یه پودر ساشه امپرازول هر ۱۲ ساعت با آب
دستام میلرزه بچم انقدر بی حال شده و هیچی نمیتونه بخوره تو رو خدا چیکار کنم؟ حتی نمیتونه بخوابه تا چشماش سنگین میشه انگار درد میپیچه تو دلش، تنش هم هر از گاهی داغ میشه
تفسیر آزمایش sdf و آنالیز مایع اسپرم .
سلام خدمت خانم دکتر و دوستان.این ازمایش همسرمه جدیدا دادن.میشه بهمبگین این ازمایش جوابش چی میشه؟
تفسیر سونوگرافی عکس ضمیمه میشود
تفسیر سونوگرافی واژینال روز دوم عادت ماهانه لطف میکنید ممنون
تفسیر انومالی فوکوس اکوژن
سلام خانوم دکتر عزیز غربالگری اول رو انجام دادم دکتر کفت جوابش خوبه نیاز به انجام ازمایش دوم نیست حالا داخل سونو انومالی یه لکه رو قلب دیده شده میخوام بدونم احتمالاش هست بچه سندروم داشته باشه خیلی نگرانم
کاهش طول سرویکس در طول یک هفته
حالم خیلی بد😭😭
هفته قبل انومالی واژینال سرویکسم ۳۶ بود
امروز رفتم سونو دوباره داخلی گف ۳۰
ممکن اشتباه نرده باشه؟
لنظرتون میتونم الان سرکلاژ کنم؟
پیام دادم دکتر جواب نداده هنوز
خیلی حالم بد با ای وی اف باردار شدم 😭😭😭😭😭
شیردهی به نوزاد بعد از بیماری
سلام من دو هفته مریض بودم و قرص میخوردم نتونستم به بچه شیربدم حالا حجم شیر ندارم چیکار کنم الان دوباره شیرم بیاد؟ بچه گناه داره دکتر گفت چون دارو میخوری نباید شیر بدی
تیر کشیدن واژن یک ماه بعد از سرکلاژ
سلام دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید من طول سرویکسم ۲۰ بود و هفته ۱۶ سرکلاژ شدم که همه چیز عادی بود فقط پریروز یکم فعالیت داشتم البنه زیادتر نشسته بودم و حمام کردم نزدیک ۲ ساعت نشسته بودم از اون وقت واژنم تیر میکشه البته مثلا هر ۱۰ دقیقه یکبار یا کمتر و احساس فشار زیادی رو مثانه م هست و همش وقتی پامیشم یا میشینم باید برم دسشویی ازمایش هم دادم عفونت نداشتم بنظرتون میتونه خطر داشته باشه یا طول سرویکس کمتر شده باشه خیلی ممنون میشم اگر که جواب بدید
خوردن میوه های زمستان
سلام ب دکتر اومای عزیز و همه مامانای مهربون
خودن میوه های پرتغال ،نارنگی، کیوی،خرمالو در دوران شیردهی ممنوع هستش؟ اخ دیگ میوه ای نیس تو زمستون ک بش خورد😭😭😭
تفسیر سونوی داپلر
سلام لطفا سونوی منو تفسیر کنید
کم بودن آب کیسه آب بچه
سلام دکتر جان من دیروز سنو بودم و گفت آب کیسه بچه کمه و یک و نیم دور بند ناف چرخیده گردنش زمان زایمان ۵ دی به من داده لازم زودتر به دنیا بیاد و برآب کم بودن آب چند تا لیوان آب بخورم و چه کارهای دیگری باید انجام بدم.
الان هم راه میرم زیر دلم درد میگیره نشونه خاصی هستش؟
خانم دکتر ۴ روز از قطع قرص روکینمیگذره ولی هنوز پریود نشدم؟!!
سلام دکتر عزیز من از۲۹ابان که روز ۵ ام پری بوده روکین شروع کردم تا۱۹ اذر هرشب میخوردم واز شب ۱۸ ام اذرشبی یه دونه قرص فلوکونازول۱۰۰ بخاطر قارچ پوستی مصرف میکنم ولی هنوز پریود نشدم دلیلش چی میتونه باشه؟ البته چون ماه اول روکین بوده جلوگیری هم داشتم ..الان ۵ روزه قرص نمیخورم فاصله هردوره هم باید ۷ روز باشه یعنی باید سه روز دیگ دوباره شروع کنم قرصو اگ پریود نشدم چی؟
مصرف پماد کلیندامایسین در بارداری
سلام پزشک جان
عزیزم دیروز پزشکم بعد معاینه گفتن که عفونت دارم و برام پماد کلیندامایسین ۲% نوشت
مصرف پماد کلیندامایسین در بارداری برای این دوران از بارداری من ضرر نداره؟
گفتن اپلیکاتور رو کمتر از نصف هم وارد کنم
من ترسیدم امشب استفاده کنم.
زود عصبی شدن و بالابردن صدا
سلام پزشک اوما و دوست های گلم این مدت بخاطر فشارهای عصبی واقعا سطح تحملم پایین اومده و اگه کسی چیزی بهم بگه زود قاطی میکنم چ سریع عکسالعمل نشون میدم
میشه راهنماییم کنین که برای این مشکلم چیکار کنم و چه دارویی مصرف کنم؟ممنونم
شیردهی نوزاد 2 ماهه
سلام. خسته نباشید
خانم دکتر عزیز نوزادم 2ماهه ست تقریبا و سزارین بودم. از ابتدای زایمان شیرداشتم و تا به امروز شدت شیرم خ زیاد بود. در هربار شروع شیردهی نوزادم، همزمان با مکیدن نوزاد، سینه دیگه هم شروع به ریختن شیر میکرد.
از دیروز متوجه شدم شیردهی در سینه سمت چپم متوقف شده و شیرش خ خ کمه و دیگه بعد چندساعت از شیر پر نمیشه. علتش چیه و چه اقدامی باید انجام بدم؟ نگرانم این اتفاق برای سینه دیگه هم بیافته.
(در چند روز گذشته قبل اینکه این اتفاق بیافته از نوک تا داخل بافت همون سینه گهگاه به تیر دردناک هم میکشید)
خروسک شدن کودک ۲۲ ماهه
با سلام خدمت پزشک اوما و مامان های اومایی.دخترم ۲۲ ماهش هست ۳ روزه خروسک شده،هر روز داره بدتر میشه،۳ روز پیش که دکتر بردم آزیترومایسین و برمگزین و پلاژین داد،که مرتب بهش میدم،از دیشب بخور سرد هم گذاشتم،اما شرایطش و سرفه هاش بدتر شده؟نمیدونم چیکار کنم؟اگه راهکار یا توصیه یا داروی خاصی هست ممنون میشم بهم معرفی کنید .با تشکر
کمر درد در هفته ۷
سلام وقت بخیر
من هفته هفتم بارداریمم، از ظهر امروز کمر درد دارم، آیا طبیعیه؟ 😧
دوشنبه هم پیش دکتر رفتم سونو انجام داد گفت قلبش میزنه و وضعیتش خوبه.
ترشح زرد و کفی داشتم پماد کلوژین ۲درصد دادن
سرما خوردگی و تجویز دکتر پنی سیلین و بتامتازون
سلام خدمت پزشک اوما
من امروز عصر به خاطر سرما خوردگی جزئی رفتم دکتر وبرام این دو آمپول تجویز کرد و الان همسرم یک سال هست درگیر آبریزش بینی شدید و گرفتگی بینی هست اگه یه کوچولو باد به بینی اش بخوره خیلی اذیت میشه میخواستم ببینم میتونه آمپول بتامتازون بزنه ؟؟؟
تب و تهوع و استفراغ و بیحالی
سلام
پسرم ۲ سال و یک ماهشه ، خودم حدودا سه شب پیش سزفه های خشکم شروع شد و هیچ علامت دیگه ای نداشتم فکر کردم به خاطر آلودگی هوا سرفه میکنم پسرمم شبها پیش خودم میخوابه فرداش که رفتم سرکار متوجه شدم حالم خوب نیست و مدام بدتر شدم که دیگه پسرم و گذاشتم خونه ی مادرم و خودم رفتم منزل خودمون امروز حوالی ساعت ۵ صبح پسرم تب کرد و تا الان هم تب داره بهش قطره پاراکید هم دادم در دو نوبت ، الان که خوابه زیر بغلش تب سنج رو گذاشتم ۳۶.۷ بود ؛ از صبح تا حالا هم سه دفعه بالا اورده خیلی بی اشتها و بیحال و بی جونه ، دکتر آزیترومایسین تجویز کرده نمیدونم بهش بدم یا بدتر بدنش رو ممکنه ضعیف کنه ، قطره سدیم کلراید بینی هم داده که پسرم اصلا نمیزاره بریزم بینیش ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید




