خانم دکتر عزیز آیا سقط بدون درد میشه؟یک هفته هس حدودا خونریزی دارم عین خونریزی پریود ولی درد ندارم وقتی زیاد سرپام فقط درد کمر دارم
از کجا بفهمم سقط شده یا نه ؟
و اینکه اوایل بارداری بودم و قرار بود ۳۰ بهمن برم ببینم قلب تشکیل شده یا نه
پرسش (1401/11/15):
سقط شده یا نه
1211
68
1401/11/15
سوال کننده
0
1401/11/15
الهه م
عزیزم خب برو سنو چقدر شما صبوری
0
1401/11/15
الهه م
خونریزی به تنهایی نشونه سقط نیست
0
1401/11/15
الهه م
و البته سقط دردناک هست به همراه لخته
0
1401/11/15
الهه م
خواهر من سر بارداریش خونریزی شدید داشت کاملا مثل پریود
0
1401/11/15
الهه م
و گریه میکرد که سقط کرده
0
1401/11/15
الهه م
اما گل پسرش هیچیش نبود همینی هست که رو پروفایلمه
1
1401/11/15
الهه م
بلند شو برو سنو تا تکلیف معلوم بشه دارو بدن
0
1401/11/15
سوال کننده
صبور نیستم قبلا که خونریزی زیاد نشده بود رفتم دکتر گف اگه زیاد بشه داره سقط میشه و گف چون قبل تشکیل نشده فقط باید صبر کنی
0
1401/11/15
الهه م
خب سنو کرد ؟
1
1401/11/15
سوال کننده
واقعا خداروشکر خدا براتون نگهش داره
منم شیاف داشتم دیگه استفاده نمی کنم که سقط شده با این حجم خون چیزی نمی مونه
منم شیاف داشتم دیگه استفاده نمی کنم که سقط شده با این حجم خون چیزی نمی مونه
1
1401/11/15
سوال کننده
نه نکرد قبلا کرده بود
1
1401/11/15
الهه م
اونم خونریزیش زیاد بود جوری که هر چی میخواستم ببرم سنو مقاومت میکرد میگفت مگه بچه ام میفهمم سقط شده
از صبح تا شب یک بسته نوار و استفاده کرد اما شب رفتیم سنو الهی شکر قلبش مثل ساعت میزد
از صبح تا شب یک بسته نوار و استفاده کرد اما شب رفتیم سنو الهی شکر قلبش مثل ساعت میزد
0
1401/11/15
الهه م
ببخشید قبلا یعنی کی؟ چند وقت پیش
0
1401/11/15
سوال کننده
خداروشکر
1
1401/11/15
سوال کننده
۳ بهمن
0
1401/11/15
سوال کننده
۳ بهمن
1
1401/11/15
سوال کننده
حالا چیکار کنم یعنی سقط نشده شیاف استفاده کنم
0
1401/11/15
الهه م
خب عزیزم همین الان بپوش برو بیمارستان اونجا اورژانسی سنو میکنن
الهی که نی نی سفت بهت چسپیده باشه و بعدشم دارو بگیر و بیا و استراحت مطلق بشو
اگه خدایی نکرده جواب خوب نبود حداقل میدونی باید فعالیت کنی تا دفع بشه که انشالله اینجوری نیست
الهی که نی نی سفت بهت چسپیده باشه و بعدشم دارو بگیر و بیا و استراحت مطلق بشو
اگه خدایی نکرده جواب خوب نبود حداقل میدونی باید فعالیت کنی تا دفع بشه که انشالله اینجوری نیست
0
1401/11/15
الهه م
لخته هم هست؟
احساس گرفتگی داری مثل پریود
درد زیر شکم ؟
احساس گرفتگی داری مثل پریود
درد زیر شکم ؟
0
1401/11/15
نسرین 🌹
وایییی 😤
1
1401/11/15
سوال کننده
بیمارستان اینجا اصلا مورد اعتماد نیست
1
1401/11/15
سوال کننده
بله لخته هم هست ولی کوچیک با خودم میگم چون اوایل بارداری بوده و زود بوده بخاطر اون کوچیک هستن
0
1401/11/15
الهه م
فقط برو جایی که سنو انجام بدن همین کافیه
1
1401/11/15
سوال کننده
نه اصلا درد ندارم فقط کمرم اونم گاها که زیاد سرپام
1
1401/11/15
سوال کننده
ممنون که باز بهم روحیه دادی توکل به خدا هرچی مصلحت بدونه به اون راضیم
0
1401/11/15
الهه م
دور از جونت من حتی سر بارداری های ۶ هفته ام هم درد زیادی داشتم خیلی بیشتر از پریود و یه درد ناگهانی داشت و بعد دفع شدن درد سبک میشد
0
1401/11/15
الهه م
کمردرد طبیعیه عزیزم همه دارن
2
1401/11/15
سوال کننده
ان شالله که مونده باشه خوشحال شدم خدا دلتو شاد کنه
0
1401/11/15
الهه م
اون که صد البته اما شما نباید دست رو دست بذاری بگی خواست خداست شما باید هر کاری لازمه برا جگرگوشت انجام بدی بعدش و بسپاری به خدا
بگو خدایا من هر کاری میتونستم کردم بقیش و سپردم به خودت
بگو خدایا من هر کاری میتونستم کردم بقیش و سپردم به خودت
0
1401/11/15
الهه م
الهی که خدا دل شما رو هم خیلی شاد کنه و تو دلیتو برات نگه داره براش آیت الکرسی میخونم
0
1401/11/15
حانیه ح
من سه ماه پیش ۶هفته سقط کردم دردش وحشتناککککک بود
1
1401/11/15
سوال کننده
بله می خواستم بمونم خونریزی قطع بشه برم سونو برای بقایا ولی اینطوری گفتین میرم نمی مونم
0
1401/11/15
حانیه ح
مگه سقط بدون درد میشه
1
1401/11/15
سوال کننده
ممنون الهه عزیز😭😭
1
1401/11/15
سوال کننده
ممنون الهه عزیز
1
1401/11/15
سوال کننده
با خودم میگفتم شاید چون هفتش کمه درد ندارم
0
1401/11/15
الهه م
آفرین بهت
0
1401/11/15
الهه م
خواهش میکنم قشنگم
0
1401/11/15
الهه م
فرقی نداره همین که کیسه تشکیل بشه موقع دفع درد داره
1
1401/11/15
حانیه ح
اره برا من یه کیسه اومد قشنگ توش اب بود
0
1401/11/15
الهه م
آره دور از جون شبنم جون برا منم شبیه جگر سفید گوسفند بود
1
1401/11/15
حانیه ح
وای من با قرص دفع کردم دردش خیلی زیاد بود دیگه اخراش تهوع اومد از شدت درد بعده ببخشید بالا اوردن افتاد
0
1401/11/15
فاطمه ......
من سقط اول همراه با درد
دومیبدون درد
هر خونریزی که سقط نیست عزیزدلم
سقط لخته هست💔
دومیبدون درد
هر خونریزی که سقط نیست عزیزدلم
سقط لخته هست💔
0
1401/11/15
🌼پینار 🌼
چی شد رفتی سونو خانومی
دکتر چی گفت
دکتر چی گفت
1
1401/11/15
پروین 🩷
ااحتمالا هماتوم داری سقط بدون درد نمیشه، ان شاء الله ک خیره💚
0
1401/11/16
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
لزوما قرار نیست سقط همراه با درد باشد. امروز به سونوگرافی مراجعه کنید تا اگر جنین و قلب باتوجه به سن بارداری تشکیل شده بتوان اقدامات لازم را برای حفظ بارداری انجام داد و اگر هم خدای نکرده سقط رخ داده حداقل از نبود بقایا مطمئن شویم
لزوما قرار نیست سقط همراه با درد باشد. امروز به سونوگرافی مراجعه کنید تا اگر جنین و قلب باتوجه به سن بارداری تشکیل شده بتوان اقدامات لازم را برای حفظ بارداری انجام داد و اگر هم خدای نکرده سقط رخ داده حداقل از نبود بقایا مطمئن شویم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




