سیتریزین فقط جلو ابریزش بینی رو میگیره و ضدحساسیته،وگرنه برا سرماخوردگی کاری نمیکنه
حالا دادیش ،دیشبم دادی حالش خوبه پس چیزی نشده و مشکلی نداشته براش خداروشکر
اره صبحی سیتروزین من دادم و رفته بودم تو حیاط شوهرم اکسپکتورانت بهش داده خبر نداشت من دادم بهش شربت برا همین گفتم شاید نسازه با هم اما دیشب اخر شب فقط سیتروزین داده بودم بهش
عزیزم نگران نباش من ی بار دخترم سرماخورده بود بردم دکتر این دوتاشربتو داد بهم و منم به دخترم میدادم و سنش خیلی کمتر ازپسر شمابود و خداروشکر مشکلی پیش نیومد
سلام به روی ماهتون مامان جان
نگران نباشید احتمالا کمی خواب آلوده میشود ولی بعد این دقت کنید که چنین اتفاقاتی رخ ندهد❤️
سلام ممنون از لطفتون بله اتفاقا این بچه شیطون ک با دعا و ثنا میخوابوندمش اون روز ۲بار خواب رفت و بعدشم سرحال بیدار شد شکرخدا😃🌹
دوستان عزیز و بزرگوار ممنون از پاسخگوئیتون انشاالله همیشه سلامت باشین 🌹
و همچنین شما خانم دکتر مهربون🌹🌹
عزیزدلم ای جانم ❤️❤️الهی که گل پسرمان سلامت باشد و در پناه امن خدا 💕💕💕