سلام خسته نباشید...اول بگم ک شرمنده بابت عکس ...من امروز ۳۸ روزه که زایمان کردم .حدود یک هفته بود ک خونریزیم قطع شده بود یا در حد یکی دو قطره بود ..الان سه روزه که خونریزی شدید دارم و لخته خون دفع میشه تقریبا ساعتی یه پد پر میشه ...آیا خطرناکه این حجم از خونریزی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3298
1401/11/15








