سلام ورم پشت پلک
سلام
من احساس میکنم چشم دخترم پلکش مقداری باد کرده قرمز نیست و اینکه چشمش رو نمیماله ولی چشمش پف داره الان باید چیکار کنم ،به چه دکتری باید مراجعه کنم؟
مکمل و مولتی ویتامین
سلام دکترجان وقت بخیر خسته نباشید این دوتا مکمل رو مصرف میکنم آخرشه یه دو نمونه دیگه دارم میشه بعد اینارو مصرف کنم به جاشون؟
سوختگی مقعد و یبوست
سلام خانوم دکتر عزیز و خانومای اومایی دخترم چند روزه یبوست شده و نمیتونه راحت دفع داشته باشه پماد همورویید و ترنجبین هم امتحان کردم و از دیروز متوجه سوختگی تو مقعدش شدم ک عکسشو میزارم. یه کوچولو ام پشت گردنش دون دون شده در حد چند تا... و اینکه داره دندون درمیاره یکیش درومده کامل یکیشم مشخصه سفیدیش. جدیدا هم سرماخوردگی داشت شربت ازیترومایسین و قطره اهن سیدرال میدم بهش. و اینکه غذای ک جدید اضافه شده شش روژه سرلاک حریره بادوم میدم ک دکتر نوشت و یه هفته ای هم هست بیسکوییت مادر میخوره البته یبوستش فکر میکنم بخاطر موز بود ک دادم
درد واژن و سرکلاژ
سلام دکتر عزیز خسته نباشید من دو هفته قبل تایپک زدم که عفونت قارچی دارم و دکتر بهم قرص کلوتریمازول دادن و اینکه اونوقت خیلی درد داشتم و همش واژنم تیر میکشید که یک هفته قرص رو استفاده کردم همراه با سفکسیم ۴۰۰ دردم خوب شده بود ولی الان باز هم دردم شروع شده و وقت ادرار بیشتر درد میکنه و بعضی وقتها مثل نبض میزنه و خیلی نگرانم یعنی باز برایه عفونته یانکنه بخاطر سرویکسم باشه بعد عمل هفته ۱۷ سرویکسم ۲۰ بود یعنی امکان داره پایین تر بیاد😥
ریختن دانه در تمام بدن
سلام خدمت پزشک اومای عزیز
دخترم از ۵ روز پیش دچار تب و اسهال شد و دکتر هم بردم و دارو داد و خب بهرحال بهش رسیدگی کردم و الان خداروشکر بهتر شده البته بی حال هس ولی ارومه مشکلی که الان هس اینه که کل بدنش دونه ریخته و قرمز شده نمیدونم دلیلش چی میتونه باشه
همچنان هم دارو میخوره
زینک
سودوافرین
دایمیتیکون
رامنوفلور
پلارژین
اسپری بینی
استفاده میکنم.البته با تجویز پزشک.
دخترم بشدت بی حاله
اشتهاش هم کم شده و غذا نمیخوره فقط شیر و اب و وانلایت میخوره متاسفانه وزن از دست داده.
بقایای سقط در سونو
سلام من سقط داشتم خونریزیم شدید بود از ۱۸آبان تا۱۸آذر خونریزی زیادی داشتم از۶آذر شروع کردم قرص متیل ارگونومین ومجسترول را مصرف کردم سی عددبعد سونو دادم متوجه شدم بقایا دارم پیش متخصص رفتم اول گفت باید کپرتاژ بشی بعد گفت تیتر بتا بده جوابشا ببینم ک کمتراز دو بود پزشک هم گفت فعلا صبر کن پریود بشی بعد پریود بیا معاینه کنم هیچ دارویی هم نخور
آخرین مجسترول را ۴دی خوردم الان حدود ۶روزه پریود نشدم بنظرتون چیکار کنم؟
شروع غذایی تکمیلی در پایان چهار ماهگی
سلام دوستان عزیز و دکتر جان من شاغل هستم و به دلیل موقعیت شغلیم نمیتونم از ۹ ماه مرخصیم استفاده کنم و متاسفانه پسرمم شیشه شیر هم نمیگیره که بگم شیر خودمو رو بدوشونم بزارم براش (اوایل میگرفت شیشه اما یهو دیگه نخواست) .آیا مشکلی داره از الان غذایی تکمیلی رو شروع کنم؟؟ از چه نوع غذایی (حریره و سرلاک) استفاده کنم؟؟
ممنون میشم کمک کنید
روغن ام سی تی برای کودک یکساله لاغر ککندست؟؟؟
سلام دکتر براش نوشته بود پسرم خیلی لاغره ۱ سالو ۱ ماه ۷ کیلو۹۰۰
سری اول ی مدل دیگ بود این سری این مدلشو اورد فک کردم این بهتره ولی تو نت نوسته بود دور از دسرس اطفال
واکسن ۱۸ ماهگی
سلام من دخترم فردا واکسن هجده ماهگی داره ولی اصلا استامینفون نمیتونه بخوره میتونم بجاش بروفن بدم؟ هر مدل استامینفونی که بگین من خریدم تا یه قطره بره تو دهنش کلی بالا میاره
خیلیم استرس دارم واسه این واکشن از بس اطرافیان منو ترسوندن ☹☹☹
تزریق این آمپول ها در بارداری ضرر نداره؟
سلام من الان 2ماهمه سرما شدید خوردم شامل گلودرد گوش درد تب بی حالی حالت تهوع هم که خودم در حالت عادی داشتم
دیشب رفتم دکتر گفت آنفولانزا گرفتی
این آمپول ها و قرص ها رو واسم نوشت
آمپول سفزولیکس. پیرومول. ویتامین سی. ویتامین بی. امپول اندانسترون4
2 تا سرم سدیم کلراید 9درصد
قرص ازیترومایسین 500.قرص دیمن هیدرینات. قرص کوریزان
مصرف این آمپول و داروها ضرر نداره؟؟
قرص لتروزول فوری فوری
سلام دکتر اوما ی عزیز من به دلیل pcoبودن تخمدانام و اینکه خواستم زود باردار شم دکتر برام لتروزول تجویز کردن از شب ۵ پریود تا ۷ پریود روزی ۲ تا بعد از صبحانه اما دیشب اخره شب من رابطه ی کامل داشتم بدون جلوگیری الان میخوام بدونم میتونم ۲ تا قرص مونده رو استفاده کنم یا نه
سلام دکتر جان فوریه درباره سوختن پای بچه
دکتر جان پای بچه یک ماهه ایطور شده پماد براش زدن خوب نمیشه پوشکش هم عوض کردن ولی بدتر میشه لطفا جواب بدین چیکار کنیم تا زود خوب شه گناه داره ی راه حلی ک زود نتیجه بده و اینکه جوش چرکی هم زده بنظرتون علتش چی میتونه باشه بچه هم پسره ممنون میشم زود جواب بدین
سلام بچم خیلی زور میزنه دیروز تاخالا مدفوع نکرده
چیکارکنم طفلی گناه داره شما نبات داغ شنیدید خوبه
اندازه دور سر طبیعی
سلام وقت بخیر
نوزاد من چهارماه و یازده روز سن دارد،مامای بهداشت گفت دور سرش کمه،دور سرش 39/5هست،متظورش چیه؟آیا واقعا کمه
موقع تولد 28بود.
استفاده از مواد شوینده بهداشتی
سلام دکتر عزیز
میشه تو این سن بارداری از مواد شوینده بهداشتی مثل تیرک و وایتکس برای شستشو استفاده کرد
خوردن پفیلا توسط نوزاد
سلام حواسم نبوددخترم چنتادونه پفیلا خورده الان بی قراره توپ نکرده باشه😟
تشریح نسخه پزشک و سونو
آیا سونو نوشته شده توسط پزشک سونو واژینالی است یا شکمی؟
تجربه بارداری خانم هایی که پلیکیستیک بودن
سلام خانمای گل ممکنه از تجربیاتتون بگید شما هایی که پلیکیستیک بودید چیکار کردید دکتر چی بهتون داد چند وقت زمان برد حامله بشید و....
همه چیز درباره رفلاکس پنهان
سلام ماما من پسرم ۲۵روزشه شیر خودمو بهش میدم با شبا دو وعده هم شیرخشک نان۱ بهش میدم ولی بچم باد شکم خیلی زیاد داره با ینک بعد هربار شیردادن اروغشو خوب میگیرم خداروشکر بالا هم نمیاره ب شرطی ک شیر خیلی زیاد بهش بدم یکوجولو بالا میاره ک فک کنم طبیعی باشه ولی مدفوعش زیاد هست و با باد شکم مدفوع میکنه تقریبا تمام وقت ک پوشکشو عوض میکنم مدفوع هم کرده چون با باد شکم مدفوع میکنه خیلی کم پیپی میکنه هرسری کثیف میکنه و با خیلی زور میزنه خودشو قرمز میکنه دستاشو مشت میکنه کنار صورتش و پاهاشم تو شکمش جمع میکنه همیشه درحال زور زدن هست.ایا اینا نشونه رفلاکس پنهان هست؟؟؟اینم بگم سکسه هم خیلی میکنه و شدید هم هس
شیرمحلی را میشود فریز کنم
خانوم دکتر عزیز مامانهای مهربون شیر محلی رادتا کی میشه تو فریزر نگه داشت
میتونم تو کیسه های پلاستیکی وکیوم فریز کنم




