Ooma

سلام ورم پشت پلک

سلام
من احساس میکنم چشم دخترم پلکش مقداری باد کرده قرمز نیست و اینکه چشمش رو نمیماله ولی چشمش پف داره الان باید چیکار کنم ،به چه دکتری باید مراجعه کنم؟

2 پاسخ 359 بازدید


مکمل و مولتی ویتامین

سلام دکترجان وقت بخیر خسته نباشید این دوتا مکمل رو مصرف میکنم آخرشه یه دو نمونه دیگه دارم میشه بعد اینارو مصرف کنم به جاشون؟

10 پاسخ 324 بازدید


سوختگی مقعد و یبوست

سلام خانوم دکتر عزیز و خانومای اومایی دخترم چند روزه یبوست شده و نمیتونه راحت دفع داشته باشه پماد همورویید و ترنجبین هم امتحان کردم و از دیروز متوجه سوختگی تو مقعدش شدم ک عکسشو میزارم. یه کوچولو ام پشت گردنش دون دون شده در حد چند تا... و اینکه داره دندون درمیاره یکیش درومده کامل یکیشم مشخصه سفیدیش. جدیدا هم سرماخوردگی داشت شربت ازیترومایسین و قطره اهن سیدرال میدم بهش. و اینکه غذای ک جدید اضافه شده شش روژه سرلاک حریره بادوم میدم ک دکتر نوشت و یه هفته ای هم هست بیسکوییت مادر میخوره البته یبوستش فکر میکنم بخاطر موز بود ک دادم

16 پاسخ 527 بازدید


درد واژن و سرکلاژ

سلام دکتر عزیز خسته نباشید من دو هفته قبل تایپک زدم که عفونت قارچی دارم و دکتر بهم قرص کلوتریمازول دادن و اینکه اونوقت خیلی درد داشتم و همش واژنم تیر میکشید که یک هفته قرص رو استفاده کردم همراه با سفکسیم ۴۰۰ دردم خوب شده بود ولی الان باز هم دردم شروع شده و وقت ادرار بیشتر درد میکنه و بعضی وقتها مثل نبض میزنه و خیلی نگرانم یعنی باز برایه عفونته یانکنه بخاطر سرویکسم باشه بعد عمل هفته ۱۷ سرویکسم ۲۰ بود یعنی امکان داره پایین تر بیاد😥

26 پاسخ 524 بازدید


ریختن دانه در تمام بدن

سلام خدمت پزشک اومای عزیز
دخترم از ۵ روز پیش دچار تب و اسهال شد و دکتر هم بردم و دارو داد و خب بهرحال بهش رسیدگی کردم و الان خداروشکر بهتر شده البته بی حال هس ولی ارومه مشکلی که الان هس اینه که کل بدنش دونه ریخته و قرمز شده نمیدونم دلیلش چی میتونه باشه
همچنان هم دارو میخوره
زینک
سودوافرین
دایمیتیکون
رامنوفلور
پلارژین
اسپری بینی
استفاده میکنم.البته با تجویز پزشک.
دخترم بشدت بی حاله
اشتهاش هم کم شده و غذا نمیخوره فقط شیر و اب و وانلایت میخوره متاسفانه وزن از دست داده.

29 پاسخ 511 بازدید


بقایای سقط در سونو

سلام من سقط داشتم خونریزیم شدید بود از ۱۸آبان تا۱۸آذر خونریزی زیادی داشتم از۶آذر شروع کردم قرص متیل ارگونومین ومجسترول را مصرف کردم سی عددبعد سونو دادم متوجه شدم بقایا دارم پیش متخصص رفتم اول گفت باید کپرتاژ بشی بعد گفت تیتر بتا بده جوابشا ببینم ک کمتراز دو بود پزشک هم گفت فعلا صبر کن پریود بشی بعد پریود بیا معاینه کنم هیچ دارویی هم نخور
آخرین مجسترول را ۴دی خوردم الان حدود ۶روزه پریود نشدم بنظرتون چیکار کنم؟

8 پاسخ 608 بازدید


شروع غذایی تکمیلی در پایان چهار ماهگی

سلام دوستان عزیز و دکتر جان من شاغل هستم و به دلیل موقعیت شغلیم نمیتونم از ۹ ماه مرخصیم استفاده کنم و متاسفانه پسرمم شیشه شیر هم نمیگیره که بگم شیر خودمو رو بدوشونم بزارم براش (اوایل میگرفت شیشه اما یهو دیگه نخواست) .آیا مشکلی داره از الان غذایی تکمیلی رو شروع کنم؟؟ از چه نوع غذایی (حریره و سرلاک) استفاده کنم؟؟
ممنون میشم کمک کنید

9 پاسخ 317 بازدید


روغن ام سی تی برای کودک یکساله لاغر ککندست؟؟؟

سلام دکتر براش نوشته بود پسرم خیلی لاغره ۱ سالو ۱ ماه ۷ کیلو۹۰۰
سری اول ی مدل دیگ بود این سری این مدلشو اورد فک کردم این بهتره ولی تو نت نوسته بود دور از دسرس اطفال

23 پاسخ 2,348 بازدید


واکسن ۱۸ ماهگی

سلام من دخترم فردا واکسن هجده ماهگی داره ولی اصلا استامینفون نمیتونه بخوره میتونم بجاش بروفن بدم؟ هر مدل استامینفونی که بگین من خریدم تا یه قطره بره تو دهنش کلی بالا میاره
خیلیم استرس دارم واسه این واکشن از بس اطرافیان منو ترسوندن ☹☹☹

14 پاسخ 254 بازدید


تزریق این آمپول ها در بارداری ضرر نداره؟

سلام من الان 2ماهمه سرما شدید خوردم شامل گلودرد گوش درد تب بی حالی حالت تهوع هم که خودم در حالت عادی داشتم
دیشب رفتم دکتر گفت آنفولانزا گرفتی
این آمپول ها و قرص ها رو واسم نوشت
آمپول سفزولیکس. پیرومول. ویتامین سی. ویتامین بی. امپول اندانسترون4
2 تا سرم سدیم کلراید 9درصد
قرص ازیترومایسین 500.قرص دیمن هیدرینات. قرص کوریزان
مصرف این آمپول و داروها ضرر نداره؟؟

26 پاسخ 3,922 بازدید


قرص لتروزول فوری فوری

سلام دکتر اوما ی عزیز من به دلیل pcoبودن تخمدانام و اینکه خواستم زود باردار شم دکتر برام لتروزول تجویز کردن از شب ۵ پریود تا ۷ پریود روزی ۲ تا بعد از صبحانه اما دیشب اخره شب من رابطه ی کامل داشتم بدون جلوگیری الان میخوام بدونم میتونم ۲ تا قرص مونده رو استفاده کنم یا نه

24 پاسخ 474 بازدید


سلام دکتر جان فوریه درباره سوختن پای بچه

دکتر جان پای بچه یک ماهه ایطور شده پماد براش زدن خوب نمیشه پوشکش هم عوض کردن ولی بدتر میشه لطفا جواب بدین چیکار کنیم تا زود خوب شه گناه داره ی راه حلی ک زود نتیجه بده و اینکه جوش چرکی هم زده بنظرتون علتش چی میتونه باشه بچه هم پسره ممنون میشم زود جواب بدین

88 پاسخ 895 بازدید


سلام بچم خیلی زور میزنه دیروز تاخالا مدفوع نکرده

چیکارکنم طفلی گناه داره شما نبات داغ شنیدید خوبه

32 پاسخ 1,313 بازدید


اندازه دور سر طبیعی

سلام وقت بخیر
نوزاد من چهارماه و یازده روز سن دارد،مامای بهداشت گفت دور سرش کمه،دور سرش 39/5هست،متظورش چیه؟آیا واقعا کمه
موقع تولد 28بود.

23 پاسخ 1,096 بازدید


استفاده از مواد شوینده بهداشتی

سلام دکتر عزیز
میشه تو این سن بارداری از مواد شوینده بهداشتی مثل تیرک و وایتکس برای شستشو استفاده کرد

32 پاسخ 602 بازدید


خوردن پفیلا توسط نوزاد

سلام حواسم نبوددخترم چنتادونه پفیلا خورده الان بی قراره توپ نکرده باشه😟

36 پاسخ 1,084 بازدید


تشریح نسخه پزشک و سونو

آیا سونو نوشته شده توسط پزشک سونو واژینالی است یا شکمی؟

4 پاسخ 541 بازدید


تجربه بارداری خانم هایی که پلیکیستیک بودن

سلام خانمای گل ممکنه از تجربیاتتون بگید شما هایی که پلیکیستیک بودید چیکار کردید دکتر چی بهتون داد چند وقت زمان برد حامله بشید و....

24 پاسخ 805 بازدید


همه چیز درباره رفلاکس پنهان

سلام ماما من پسرم ۲۵روزشه شیر خودمو بهش میدم با شبا دو وعده هم شیرخشک نان۱ بهش میدم ولی بچم باد شکم خیلی زیاد داره با ینک بعد هربار شیردادن اروغشو خوب میگیرم خداروشکر بالا هم نمیاره ب شرطی ک شیر خیلی زیاد بهش بدم یکوجولو بالا میاره ک فک کنم طبیعی باشه ولی مدفوعش زیاد هست و با باد شکم مدفوع میکنه تقریبا تمام وقت ک پوشکشو عوض میکنم مدفوع هم کرده چون با باد شکم مدفوع میکنه خیلی کم پیپی میکنه هرسری کثیف میکنه و با خیلی زور میزنه خودشو قرمز میکنه دستاشو مشت میکنه کنار صورتش و پاهاشم تو شکمش جمع میکنه همیشه درحال زور زدن هست.ایا اینا نشونه رفلاکس پنهان هست؟؟؟اینم بگم سکسه هم خیلی میکنه و شدید هم هس

33 پاسخ 468 بازدید


شیرمحلی را می‌شود فریز کنم

خانوم دکتر عزیز مامانهای مهربون شیر محلی رادتا کی میشه تو فریزر نگه داشت
میتونم تو کیسه های پلاستیکی وکیوم فریز کنم

1 پاسخ 468 بازدید