درد پریودی هفته ۳۶
سلام خسته نباشید خانم دکتر و دوستای گل
من درد مردودی شدید دارم و شکمم سفت شده بود الان بهتره وای درد پریودی دارم لازمه برم دکتر
درمان نفغ نوزاد یک ماهه
سلام دکتر عزیز و اومایی ها.
من پسرم نفغ داره،همش به خودش میپیچه و قرمز میشه و صدا در میاره،چه تو خواب چه بیداری،
شکمشم ورم میکنه یکم سفت میشه،
دکتر بهش کولیک ایز داد و پدی لاکت،خیلی تاثیر نداشت،شاید یکم ارومش کنه فقط.
میخاستم بدونم معمولا تا چند وقت نفغ دارن بچه ها،و اینکه من چه چیزایی بخورم یا نخورم که نفغشو کم کنه؟؟؟میشه کمکم کنید؟؟ممنونم
چرا بعد ازخوردن قرص مترونید ازول 500ترشحم بیشترشده؟
سلام خانم دکتر خواهرم و همسرش رفتن دکتر بعد دکتر گفت خواهرم یکم عفونت داره ودکتر برای هرکدومشون 15عدد قرص مترونید ازول 500داد الان خواهرم میگه بعد خوردن قرصا ترشحم بیشتر شده وشوهرشم میگه خارشم بیشتر شده الان باید چیکار کنن قرصا روبخورن یانه.. و این که درحال اقدام باردارین
تفسیر ازمایش غربالگری دوم
سلام پزشک عزیز🌹💚
لطف کنید ازمایش منو تفسیر کنید
🙏🌹
استخوانهای لگنم درد میکنه چکار کنم؟؟
سلام استخوان لگنم درد میکنه، البته مدام این دردا رو دارم ولی موقع بلند شدن یا موقع پهلو به پهلو شدن و موقع پوشیدن شلوار و اگه یکم پاهام رو باز کنم دردش بیشتر میشه طبیعیه یا نه؟؟؟ البته گاهی وقتا هم درد زیر شکم دارم
البته سر بارداری های قبلیم اینجوری نبودم
میزان غذای نوزاد ۷ ماهه
سلام وقتتون بخیر دختر من فردا میشه هفت ماهش و من از اول ۶ ماهگی غذاش رو شروع کردم الان من بهش صبحانه فرنی یا حریره بادام و اینجورچیزا میدم میان وعده بهش میوه میدم ناهار سوپ میدم باز میان وعده بهش انواع پوره ها رو میدم شام هم بهش سوپ یا سرلاک خرما و گندم میدم هر وعده غذایی هم تقریبا یک پیاله ماست خوری میخوره اطرافیان بهم میگن زیاد غذا میدم بچم شیر سوز میشه میگن روزی یک وعده سوپ با یک میان وعده بده فقط.
درست میگن؟
سلام دکتر عزیز و دوستان، جواب آزمایش پسرم رو تفسیر کنین لطفا
متشکرم🙏
ویتامین دی کدومه؟
خس خس کردن بینی و سینه
سلام نوزادم تو شکمم مدفوع کرده بود و زایمان کردم وقتی بدنیا اومد تا الان بینی و سینش خس خس میکنه و انگار زورکی نفس میکشه یعنی از ۲۴ساعت فقط ۴ساعتش خوبه و من خیلی نگرانم چون نفساش هم تند تنده.
چشماش هم عفونت میاد بیرون واسش پماد نوشتن گذاشتم تاالان خوب نشده...
قطره های مکمل بعدازیکسالگی
مامانا بعداز یه سالگی چه قطره هایی به بچه هاتون دادین؟ منظورم مولتی وآد وآهنِ
لطفا مارکشم بگین
آزمایش وزن گیری جنین
سلام دوستان حالتون چطوره
میخاستم بپرسم سونوگرافی وزن گیری جنین اگه تو ۳۱هفته بریم اشکال داره ؟! من اشتباهی تو ۳۱هفته ام نوبت گرفتم میخاستم ببینم باید حتما ۳۲هغته بریم یا میشه ۳۱هفته رفت
تفسیر برگه سونوگرافی همراه عکس
سلام کسی میتونه در مورد این سونو کمکم کنه گفتن باید ساکشن شه میترسم برم دکتر
قطره متوکلوپرامید برای رفلاکس نوزاد
سلام خانم دکتر وقت بخیر امروز دکتر برای پسرم اس امپرازول با متوکلوپرامید نوشت، حالا هرجا میخونم نوشته ممکنه باعث تشنج شه میترسم بش بدم، همین اس امپرازول کافیه بش بدم؟
عکس سونو سه بعدی
سلام وقت بخیر
دوستان این هفته وقت سونو سي و دو هفتگی دارم دکتر برام نوشته ، بعد گفتم یه عکس سونو سه بعدی هم بگیرم ببینم جنین چه شکلیه🤭میگن عوارض داره🤔بعضیام ک انجام دادن راضی بودن 🫤حالا نمیدونم چیکارکنم بنظرتون بگیرم یانه؟؟؟!!خودم ک خیلی دوس دارم ولی موندم چ کنم
تعویض شیرخشک کودکی گه حساسیت به پروتئین گاوی داره
سلام پسرم از نوزادی حساسیت شدید داشت و خیلی خیلی اذیت شدم
انواع شیرخشک رو عوض کردم تا ۱۰ ماهگیش ک شیرخشک ببلاک کامفورت خورد به قاشق ماست میخورد قرمز میشد گریه میکرد کیک میخورد قرمز میشد
ولی الان خداروشکر ماست ک میخوره یا کیک بستنی اذیت نشده چن ماهی میشه ک بهتر شده از یکسالگی ب بعد
الان میخوام شیرخشک اپتامیل بدم بنظرتون اشکال که نداره چون حساس میکنم هیچ ویتامینی ب بدنش وارد نشده
به تخم مرغ
سیب زمینی
مرغ
بادام زمینی هم حساسیت شدید داشت
خیلی لاغره
شیرشب نوزاد ۷ ماه
سلام دکتر جان و اومایی های عزیز
من پسرم وارد ۷ ماه شده و غذای تکمیلی هم یک ماه هست شروع کرده فرنی و سوپ ساده می خوره صبا فرنی، ظهر سوپ، عصر فرنی و شب سوپ
مشکلم اینه هنوز شبا هر دوساعت پا میشه و شیر میخوره هر دفعه ۱۰۰ تا ۱۲۰ تا.چه طوری می تونم شیر خوردن شبشو کم کنم؟ دندونم هنوز نداره. بلندم میشه شبا بغلش میکنم شیر ندم اروم نمیشه تا نخوره. وزنشم ۹.۵ کیلو هست
دادن شیر پاستوریزه به شیرخوار ۱۰ ماهه
سلام خدمت پزشک اوما
دخترم ده ماه و ۸ روزش هس.از نظر وزن و قد در محدوده طبیعی قرار داره و خداروشکر مشکل خاصی هم نداره.
من بعد مرخصی زایمانم برگشتم سرکار و دخترم رو اول مهد گذاشتم که همش مریض میشد و باید مرخصی میگرفتم در نهایت ترجیح دادم پیش مادربزرگش بذارم
الان نمیدونم چرا کمی از حجم شیرم کم شده و وقتی میدوشمش خیلی نمیشه (۶۰ تا۱۰۰ میلی لیتر)
خب خستگی کار خستگی راه احتمالا تاثیر داشته
بنظرتون اگه من به دخترم از الان شیر پاستوریزه بدم چی میشه؟هدفم اینه که شیر خودمو حتی کم بدوشم(حدود ۱۰۰ میلی لیتر میشه) و در کنارش شیر پاستوریزه هم بهش بدن در کنار غذای کمکیش.البته خودم که میام خونه کاملا به دخترم شیر خودمو میدم و حجم شیرم هم اون موقع خوبه
بنظرتون شیر پلستوریزه بدم یا شیرخشک؟؟
دکتر جان جوش به پای دخترم زده لطف میکنین ببین چیه
سلام دکتر جان دیروز دیدم نزدیک مجرای ادرار دخترم یه چیزی مثل جوشه .لطف میکنین ببینین چیه به نظرتون .خودش میره یا لازمه ببرمش دکتر ؟
استفراغ کردن نوزاد
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای مهربون...نوزادم نیم ساعت پیش بهش شیر دادم ازونموقع همش داره میاره بالا خیلی نگرانم ...چکار کنم،؟مال چیه این بالا آوردن ؟پنج شش بار بالا آورد...یعنی ممکن سرماخورده باشه؟
سوزش واژن در بارداری
سلام من هفته ۱۷ بارداری هستم سوزش واژن و تکرر ادرار دارم، ترشح هام سفیده رنگش زرد نیست، دلیل این سوزش چی میتونه باشه؟
ورزش حرفه ای قبل از اقدام
سلام. من قبلا ورزشکار حرفه ای والیبال بودم. تا اینکه رها کردم و الان مجدد یکساله ک میرم. چندجا خوندم ورزشهای سخت منجر به بارداری های پرریسک و سقط میشه. درسته؟




