Ooma

سلام پزشک اوما من سزارین شدم الان خیلی شکمم درد میکنه

آیا ممکنه عفونت کرده باشه

15 پاسخ 819 بازدید


سلام دکتر من سرگیجه ی شدید دارم که رو پا نمیتونم واسم

هنوز 5 روز به‌ موعد پریودیم مونده و دیروز از صبح سرگیجه داشتم و نمیتونم چیزی بخورم
ممکنه که باردار باشم؟

24 پاسخ 561 بازدید


سلام دوستان کسی میدونه کریسمس چه روزی؟

سلام دوستان کسی میدونه سال۲۰۲۳دقیق چه روزی؟روز کریسمس ؟مچکرم

16 پاسخ 758 بازدید


مسمومیت اسهال و استفراغ

سلام دکتر جان پسرم۲۲ ماهشه چهارشنبه شب مقدار زیادی استفراغ کرد حالش خوب بود اصلا مشکلی نداشت ۵شنبه از صبح اصلا اشتها نداشت در حد ۳قاشق غذا خورد تو هر وعده اما شب اسهال شدید شد و اینکه دسشوییش خیلی خیلی بوی بدی میده انگار داخل شکمش گندیده شده همچین چیزیه ،حس میکنم مسموم شده خیلی آب میخوره و میگه ک شکمش درد میکنه ،و اینکه نیم لیوان دوغ خورد نمیدونم برای اسهال خوبه یا نه؟امروز جمعس دکترش نیس چیکار کنم تا شنبه چی بدم کته و ماست اصلا نمیخوره
میتونم کپسول یوموگی بهش بدم؟

11 پاسخ 548 بازدید


گلو درد و سزارین

سلام خانم دکتر روزتون بخیر، من پس فردا نوبت سزارین دارم و چند روز بود گلوم یه کم درد میکرد، امروز گلو دردم بیشتر شده چیکار کنم ک خوب بشم؟ برا زایمانم مشکلی پیش نمیاد؟ بجز گلو درد مشکل دیگه ای ندارم

7 پاسخ 473 بازدید


جواب آزمایش آلرژی ب پروتئین گاوی

سلام خانم دکتر و دوستان
این جواب آزمایش دخترم هست
خیلی آلرژیش بالاست
باید چیکار کنم؟

40 پاسخ 843 بازدید


احتمال پارگی کیسه آب در هفته های بالا بعد سرکلاژ

من باید سرکلاژ شم ۱۹هفته و ۵روزم
چقد احتمال داره کیسه آبم پاره شه😭😭😭😭
نگران کیسه آبمم
با ivf باردار شدم چرا من باید اینقدر سختی بکشم😭😭😭😭😭😭😭😭

58 پاسخ 3,514 بازدید


سونوگرافی منو تفسیر کنین

سلام دکتر عزیز
سونوگرافی من اینه
سونوگرافی روز سیزدهم سیکل انجام شده و رحم داری ابعاد ۶۳*۲۶ دارای اکوژنیسیته نرمال است..ضخامت آندومتر 8.5mm و نمای آن three line (mid cycle) است...تخمدان ها با نمای stimulated pco و بزرگتر از حد طبیعی دیده می‌شوند..فولیکول های بالای 10mm عبارت اند از :
10mm _ 18*12mm در راست
11mm _ 24*18mm در تخمدان چپ و سایر فولیکول ها کمتر از 8mm هستند .. توده در ادنوکس ها دیده نشد...‌مایع آزاد در بن بست دوگلاس دیده نمی شود..

13 پاسخ 1,013 بازدید


تفسیر ازمایش اسپرم همسرم

سلام خانوم دکتر عزیزم و اومایی های عزیز
لطف میکنید ازمایش اسپرم همسرمو تفسیر کنین

22 پاسخ 449 بازدید


درد دارم فکر کنم انقباضه

سلام خدمت خانم دکتر عزیز و خانمای گل.من از ساعت نه و نیم هر ۵ دقیقه یک بار درد زیر شکم که تا پهلو ادامه داره میگیرتم همین انقباضه دیگه؟ با استراحت هم تغییر نکرده
میخوام اگه ادامه دار شد دردامو خونه بکشم بعد برم بیمارستان

83 پاسخ 1,001 بازدید


دیدن خون در مدفوع نوزاد+(عکس)

سلام وقتتون بخیر
تو مدفوع پسرم خون دیدم.دلیلش چی می‌تونه باشه؟؟با عرض معذرت عکس فرستادم

18 پاسخ 6,886 بازدید


بتا پایین ۵ روز گذشته از پریودی

سلام امروز روز ۵ پریودیم هست بتا دادم۶۳ شد🥲

31 پاسخ 615 بازدید


بارداری و زایمان

سلام ایا گوش درد برای جنین مضرراست؟.

12 پاسخ 485 بازدید


ترک دهانه واژن و پرینه

سلام دکتر من بعد از زایمان انگار دچار خشکی واژن شدم لحظه دخول انگار ناحیه پرینم بردیده میشه .واینکه نگاه کردم ناحیه پرینم نزدیک به لبه واژن انگار خشکه و با رابطه کشیده شده ترک داره درد میکنه باید چکار کنم عفونت هم ندارم دردم واسه این ترک هست خوب میشه با رابطه بازم ترک میخوره

13 پاسخ 645 بازدید


زینک پلاس میشه به بچه ۲۲ ماهه داد؟

سلام دکتر جان
پسر من پدیا بست و نئوزینک و آهن لیپیفر فورت میخوره طبق تحویز پزشک
نیوزینکش تموم شد همسرم رفت مجدد براش بگیره بار اول که اشتباهی شربت زیتوکید دادن بهش! اونم چون مولتی ویتامین هست و هم مال بالای دو سال ندادم
دوباره رفت زینک بگیره زینک پلاس بهش دادن که مال بزرگسال !!!! میکه دکتر داروخانه گفته میشه به بچه هم داد !
روش رو نگاه کردم ویتامین های دیگه هم داره
وقتی پدیا می‌خوره من فقط زینک خالی جدا بهش میدم دو تا ویتامین فک نکنم مناسب باشه باهم بدم
عکسش رو گفتم براتون بذارم ممنون میشم بگید اصلا اینو میشه به بچه داد ؟!!!
اگه میشه جایگزین پدیا بست کنم ، باهم بدم یا ولش کنم تا نوبت بعدی و تجویز بعدی از دکترش بپرسم ؟ چون میگم دوباره بریم نئوزینک بگیریم بعد بریم دکتر بگه نمیخواد بدی ، سه تا شربت الکی میمونه رو دستمون :/

6 پاسخ 277 بازدید


نفخ در هفته ۳۲

سلام دکتر جانم وقتتون بخیر
خانم دکتر من استراحت مطلق هستم، بشدت نفخ دارم

یعنی حتی اگر غذاهای نفاخ هم نخورم بازم نفخ دارم، باد چنان می پیچه تو دلم، که کمردرد و دل‌درد میگیرم

باید چیکار کنم؟
میدونم به دلیل اینه که بعد از غذا سریع دراز میکشم و سرمم پایین تر از بدنمه ولی بخاطر شرایط بارداریم محبورم

یبوست ندارم خداروشکر.

7 پاسخ 328 بازدید


دخترم سرفه میکنه و نمیتونه شیر بخوره سرماخورده

دکتر جان شربت سرفه ک خوب باشه سرفه هاش قطع کنه چی هس؟؟آزیترومایسن خوبه؟پلارژین؟یکسالشه
سوال دومم اینه حدودا یک هفته هس دستو پاش خیلی یخه بااینکه خونه گرمه بخاری بالا هس ولی دستو پاش خیلی یخه،قبلش هم دوروزی یکم تب داشت که نداره الان تب ولی دستو پاش یخه نگرانم

37 پاسخ 307 بازدید


کیپ شدن بینی و سخت شدن تنفس

سلام
روزتون بخیر
چند روزی هست ک سرماخوردگی شدید گرفتم، دیشب تا حالا تنفس از راه بینی خیلی سخت شده واسم، چکار کنم، عذاب اوره برام.

14 پاسخ 319 بازدید


کمر درد خیلی شدید یک روز بعد از موعد (۳۰سیکل)

سلام به دکتر عزیز و خانمها خسته نباشید

من سابقه بارداری شیمیایی دارم
دیروز موعدم آزمایش دادم و بتام ۱۵۰ بود تقریبا
اما کمر درد خیلی خیلی خیلی شدید دارم
ینی حس میکنم کمرم داره نصف میشه
فقط وقتایی که دراز میکشم ی مقداری بهترم ولی بازم درد و دارم
وقتی بلند شم ی لیوان آب بخوام بخورم خیلی دردم شدید میشه
کاملا مثل اینکه بخوای پریود بشی
سری قبل هم همین علائم و داشتم و ۳۵ سیکل خونریزیم شروع شد
الان واقعا وحشت زده ام
این درد تا این حد زیاد طبیعی هستش؟
حتی نمیتونم بشینم درست
خیلی میترسم
علایم هم فقط کمر درد خیلی شدید و سینه درد خفیف اونم وقتی دست بزنم،دیگه هیچ علامتی ندارم

26 پاسخ 436 بازدید


برجسته بودن زیر بغل نوزاد دوماهه

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز. امشب متوجه شدم زیر بغل دخترم ی چیزی برجستگی شده . خ نگرانم. دلیلش چیه؟ بعضیا میگن برا واکسنه . دو ماه و ۲۵ روزشه.

18 پاسخ 585 بازدید