Ooma

دارو برای سنگینی معده و نفخ

سلام خانم دکتر، من ماه آخر هستم و مشکل شدید گوارش پیدا کردم، نفخ و یبوست...
گرسنه میشم و دلم ضعف میره، اما دل و روده م سنگینه و غذا نمی تونم بخورم، اگه بخورم هم نمی تونم هضمش کنم
برای نفخ چی خوبه؟ و برای یبوست

14 پاسخ 409 بازدید


بررسی ازمایش دیابت بارداری

سلام. وقت بخیر. خسته نباشید؟
بیزحمت ازمایش گلوکز بارداری را بررسی میکنید مشکلی هست یا نه. من برای 17نوبت دکتر زنان دارم. اگر ازمایشم مشکلی داره زودتر مراجعه کنم. ممنون

18 پاسخ 346 بازدید


درد پهلوچپ و پشت

سلام. من چندروزه کمرم و پهلوم خیلی درد میکنه، یه جوری ک وقتی میخوابم دردش بیشتر میشه، از این پهلو به اون پهلو ک دیگدخیلییی درد میگیره، چیکار کنم؟؟ فک میکنین از چیه؟
تو قسمت پهلو چپ و کمرمه ، بعضی وقتا بهتر میشه ولی بعضی وقتا خیلی دردش زیاد میشه

17 پاسخ 502 بازدید


علت کم شدن اشتهای نوزاد ۴ ماهو نیمه چیست؟

سلام دوستان من بچه ام خیلی خوب بود اشتهاش یهو بی میل شده ب شیر خیلی خیلی کم میخوره داغون سدم ب خدا توروخدا دعا کنید....در ضمن شیرخشکیه

16 پاسخ 355 بازدید


احتمال بارداری به همراه لکه بینی

خانمها من سه روز از موعد پریودیم میگذره دقیقا سه روز پیش لکه دیدم ولی نامرتب یعنی در خالتی که یه لک کوچیک و بقیه روز پاک پاک بودم دیشب دوباره لکه دیدم ولی امروز پاک پاک بودم یعنی بارپارم یا نه

25 پاسخ 654 بازدید


رنگ مو در بارداری

سلام دوستان میخواستم بپرسم رنگ کردن مو یا بالیاژ در ماه آخر بارداری ضرر داره ؟؟؟؟؟ژلیش کردن ناخن چطور ؟؟؟

12 پاسخ 601 بازدید


مصرف امپرازول در بارداری

با سلام و احترام
مصرف امپرازول در بارداری مجاز هست؟ بویژه در ماه های اول بارداری؟

5 پاسخ 325 بازدید


عوض کردن روش جلو گیری

سلام‌خسته‌نباشید‌نهم‌این‌برج‌تاریخ‌‌امپول‌سه‌ماهه‌جلوگیریم‌تموم‌میشه‌و‌چون‌پرید‌نمیشم‌میخام‌روش‌جلوگیریمو‌‌عوض‌کنم‌خاسم‌بدونم‌منک‌خونریزی‌فعلا‌ندارم‌اشکال‌نداره‌اگ‌امپول‌یک‌ماهه‌بزنم.یا‌قرص‌ال‌دی‌بخورم‌از‌امروز‌یعنی‌یک‌روز‌جلوتر.شروع‌کنم‌چن‌اگ‌امپول‌یک‌ماهه‌بخام‌بزنم‌نم‌جمعس‌و‌شهر‌ما‌کوجیکه‌همه‌جا‌تعطیله‌‌و‌نسخه‌میخان‌ازم‌‌اشکا‌ل‌نداره‌یگ‌روز‌جلوتر‌بزنم‌‌‌تاثیر‌گذاری‌داره‌؟و‌خونریزیم‌ندارم‌تا‌الان‌‌باتشکر.

4 پاسخ 528 بازدید


دکتر اوما مصرف این آمپول و قرص ها در بارداری ضرر نداره

سلام دکتر اوما مصرف این آمپول و قرص ها در بارداری ضرر نداره؟؟

4 پاسخ 521 بازدید


سرماخوردگی در بارداری،غربالگری ان تی

سلام خسته نباشید، من هفته 12 بارداری هستم و شنبه دهم دی ماه نوبت غربالگری ان تی دارم، متاسفانه سرماخوردم و چند روز شربت دیفن هیدرامین و آبلیمو عسل خوردم ولی بهتر نشدم.آبریزش بینی هم دارم. گلودردم بیشتر شده و اذیتم. ممکنه انتی بیوتیک بهم معرفی کنید که تا شنبه مصرف کنم و تا زمان آزمایشم بهتر بشم.

11 پاسخ 1,016 بازدید


برای قطع کردن شیر مادر،باید امپول تزریق شه تا شیر خشک شه؟

سلام پزشک عزیز وقت بخیر
بنا به دلایلی من ممکنه نخوام شیر خودم رو به پسرم بدم و شیر خشک رو جایگزین کنم(کم خونی و کمبود کلسیم خودم که بخاطر ویار تو بارداری نتونستم مکمل بخورم،دردای دندون و استخوان درد و کمردرد و رژیم غذایی و شرایط روحی نامناسب و.......)
میخاستم بدونم برای خشک شدن شیر باید چه کاری انجام داد؟شنیدم میگن بایدامپول تزریق شه.درسته؟

212 پاسخ 1,949 بازدید


خون ریزی بعد از پریودی

سلام خسته نباشید من الان یه هفته هست پریودیم تموم شده اما دیشب لکه بینی داشتم امروز هم خونریزی شروع شده باید چیکار کنم خطر ناک باید برم زیر نظر دکتر

10 پاسخ 427 بازدید


تغییر تاریخ سونوگرافی NT

سلام و روزبخیر
من تاریخ ۲۴دی دکترم برام سونوگرافی رو نوشته ولی من دقیقا همون روز امتحان دارم تاریخ بارداریمم میشه ۱۲هفته و ۳ روز
میتونم ۲۵دی برم سونو؟ میشم ۱۲هفته و ۴روز

16 پاسخ 591 بازدید


درد استخوان لگن و وارژن

سلام من چند روزه استخوان های لگن و وارژن و بین پاهام درد میکنه ایا دلیل خاصی داره طوری درد میکنه که بلند شدن ونشستن برام خیلی سخت ودردناکه باید چکار کنم ایا طبیعی است و واسه جنین خطرناک نیست چکار باید کنم که بهتر بشم خیلی خودم اذیت میشم

14 پاسخ 584 بازدید


سلام سرما خوردم چیکار کنم

سلام من سرما خوردم الان میتونم چی قرصی مصرف کنم ک ضرر نداشته باشد خیلی‌ ممنون

18 پاسخ 393 بازدید


واکسن دو ماهگی و قطره استامینوفن

سلام خسته نباشید
امروز واکسن دو ماهگی پسرمو زدم ... من مارک پاراکید گرفنم استامینوفن ... دو برابر وزنش بدم بهش ؟ یا هم وزنش ؟ و چه کارای بکنم ؟ استرس دارم

16 پاسخ 343 بازدید


ام ار ای زانو و کمر

سلام خسته نباشین دکتر جان ، این جواب ام ار ای میشه بگین مشکل کجاست خیلی وقت بود زانوم درد میکرد دکتر برام ام ار ای نوشت ولی تا هفته دیگه نیستن برن پیششون میشه یه نگاهی بندازین با تشکر فراوان🙏

10 پاسخ 910 بازدید


دکتر عزیز توی شیر دهی میشه این قرص رو استفاده کنم

سلام دکتر جان ،من قبل بارداریم هم پریودم منظم نبود ،الانم ک شیر میدم بازم تنظیم نیس ،مدروکسی پروژسترون ۵میلی گرم میتونم استفاده کنم ؟ شیرم کم نمیشه ،
دکتر جان من چنساله که درگیر موهای زاید شقیقه هستم و روی شکمم موهای زاید هس از اسپیرونولاکتون بهتر نیس ک استفاده کنم ،

9 پاسخ 349 بازدید


زینک برای کودک ۱۵ ماهه

سلام و خسته نباشید ب شما دکتر گرامی ،پسرم یه مدت طولانی سرماخوردگی داشت و اشتهاش کم شده بود میخام ی دوره بهش زینک بدم که سیستم ایمنی بدنش قوی بشه همسرم امروز یه زینک خریده عکسشو میزارم لطفا نظر بدید برای بچم مناسبه یا نه و اگر مناسبه چطور استفاده کنم ازش روزی چه مقدار و کدام زمان از روز بهتره
پیشاپیش ممنون ازشما

17 پاسخ 432 بازدید


حالت تهوع و استفراغ در هفته ۳۶

سلام ببخشید من هفته ۳۶ بارداریم چندروزه حالت تهوع دارم دوبار هم بعداز ناهار بالااوردم اوایل بارداریمم تا ما ۴یا ۵ همینجوری بودم‌الان ک چند هفته دیگه ب زایمانم مونده خطرناک نیست معده دردم دارم اکثر اوقاتم ترش میکنم

9 پاسخ 1,167 بازدید