Ooma

واکسن یک سالگی کودک

سلام.پسر من سرما خورده بود این هفته.خوب شده خداروشکر تقریبا فقط آبریزش بینی داره یکم.۸ ام باید واکسن یکسالگی رو میزدم.الان ببرم بزنم تا دیرتر نشده یا بزارم آبریزش بینیشم خوب شه؟

7 پاسخ 505 بازدید


سلام دکترعزیزقفسه سینه پسرم رومیشه ببینیدچرااینجوری شده

بالاسوالموپرسیدم دوستان عزیزی که میدونن ایناچیه زده لطفاراهنمایی کنید

12 پاسخ 497 بازدید


تفسیر آزمایش تیروئید من

سلام خانم دکتر عزیز، من چندسالی هست ک کم کاری تیروئید دارم، هر روز یدونه قرص کامل لووتیروکسین میخورم بجز جمعه ها، ممنون میشم آزمایشمو تفسیر کنید❤️ آیا همین روال قرص خوردن رو باید ادامه بدم؟

50 پاسخ 553 بازدید


دکتراوما و دوستان گل ممنون‌میشم راهنمایی بفرمایید

سلام خدمت همگی بنده روز ۱۶آذر ntانجام دادم ۱۳هفته +۱روزم بود برای آنومالی بهتره چه تاریخی برم؟؟دکتر خودم گفت۱۹دی ماه برم ولی من ۲۱م دیماه ۱۸هفته میشم حساب کتابش و نمیدونم چجوریاست ممنون میشم شما راهنماییم کنید

36 پاسخ 300 بازدید


رودم بهم ریخته ‌یعنی علتش چیه

سلام خسنه نباشید ‌حدود‌ ۲۰ روز پیش بعد غذا باید میرفتم دسشویی روزی سه تا چهار بار بیشتر نبود ‌ ببخشید که حرفشو میزنم مدفوعم یا باریک بود یا خمیری ولی اسهال نبودم‌احساس ‌بعد اینک دستسویی میرفتم احساس عدم تخلیه هم داشتم رفتم دکتر برام ازمایش مدفوع نوشت نمیدونم چجورازمایشی بود ولی ن غذای هضم نشده داخلش بود ن خون در مدفوعم بود درکل خوب بود ازمایشم ولی خودم همچنان نفخ داشتم‌ الانم چند روزیه هم نفخ دارم هم کمی معدم مثل اینک کمی درد کنه یا سنگینی میکنه و مهم تر اینه دل پیچه میاد سراغم احساس‌ دفع دارم‌ میرم سرویس فقط نفحه وبعدش نمیدونم حس دفع میره یا نمیاد دفعم خودمو با اب گرم میشورم مدفوعم باریکه و سفتم نیست تقریبا وبازم احساس دفع ناقص دارم درسته تو ازمایشم غذای هضم نشده نبود ولی من خودمیبینم چهار ماهه زایمان کردم خیلی میترسم چیزی بدی باشه‌ممنون میشم راهنماییم کنید

10 پاسخ 687 بازدید


سایز فولیکول و ضخامت رحم

سلام دوستان شبتون بخیر
سایز فولیکول واسه بارداری باید چن باشه؟ ضخامت رحم چی؟؟
سوال یکی از دوستامه
خودمم از سونو هایی که میرفتم چیز دقیقی یادم نیس

2 پاسخ 500 بازدید


تفسیر آزمایش کامل از بچه 1سالو 11ماهه

خانوم دکتر بچم دو روز بود سرماخورده بود ک بردمش ازمایش بنظرتون مشکلی نداره

9 پاسخ 383 بازدید


سرفه بچه طولانی شده چه کنم

سلام دکترجون
دخترم یه هفته هست سرفه خلط دارو ابریزش بینی داره دکتربردم شربت زیمیکسر100، و شربت نئوتادین داد. کنارش خودم کیدوفست و پلارژین و یه شربت سرفه دیگم دادم.
اما خوب نشده دوره انتی بیوتیکشم تموم شده چکار کنم اصلا خوب نمیشه

19 پاسخ 419 بازدید


عفونت چشم نوزاد دوماهه

سلام دکترجان.پسر من دوماه و بیست روزه هست.چشم چپش غی سبزرنگ داره و آب میاد.میشه این قطره رو براش استفاده کنم؟!

8 پاسخ 302 بازدید


تفاوت سایز سینه ها در دوران شیردهی

سینه راستم نوک خوبی نداشت و کم کم بچه از سینه چپ فقط خورد سینه راستم در برابر سینه چپ یک سوم شده البته شیر میاد ازش اگر بچه ام مک بزنه ولی خیلی سخته تفاوتش زیاده میترسم همین طوری بمونه بچه ام سه ماهشه راهنمایی کنید

22 پاسخ 573 بازدید


اطلاعات در مورد جفت قدامی

سلام خسته نباشید دوستان امروز یکی از دوستانم گفتش که جفت قدامی خطرناکه میخواستم ببینم خیلی خطرناکه و معایب جفت قدامی چی هستش
خیلی ممنون میشم

27 پاسخ 704 بازدید


جوش داخل واژن انتهای واژن

سلام دکتر جان و اومایی عزیز چند روزه ی جوش مانند نزدیک سوراخی ک پریودی میاد حس کردم ی چیز سفته دوتا دکترم رفتم گفتن چیزی نیست اما میترسم شما تجربه ای ندارید پماد ک میزدم فرداش تا انتهاشو میشستم اونو دیدم ولی همش حس میکنم مریضی بدی گرفتم تورخدا شما تجربه ای نداریدکمک کنید

127 پاسخ 887 بازدید


سر ردر در هفته ی سی و نهم بارداری

سلام وقت بخیر
دکتر جان از غروب سر درد گرفتم اوایل خفیف بود ولی الان شدید تر شده فشارمم نرمال بوده راهکار چیه ممنون میشم راهنمایم کنید

10 پاسخ 394 بازدید


داشتن درد قسمت پا و زیر دل استخون واژن 😢🤕

سلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان اومای گل
من از دیروز یکی از پاهام خیلی درد داره از قسمت زانو به بالا و قسمت زیر دلم استخون واژنم فشار میاره درد داره وقتی دراز کشیدم می‌خوام از جام بلندشم دردش بیشتر میشه حرکت نی نی هم سنگین شده تکون میخوره بهم فشار میاد تمام سونو های هم که انجام دادم با سر بوده الان این دردا طبیعی هست یا نه نیاز برم پیش دکترم یا سونو انجام بدم باز آخه دوهفته پیش سونو شدم همه چیز خوب بوده الان این دردا داره باعث ترس استرسم میشه راهنمایی کنید شاید یکم از این ترسم کمتر بشه 😢🤕😢🤕😢

29 پاسخ 652 بازدید


سلام دکتر ازمایش تیروئیدنوزاد۴۷روزه تفسیرکنید

سلام دکترجان،ازمایش پسرمه بعدازتقریبا۲۵روزمصرف لووتیرکسین ب میزان ۱/۴
امروز۴۷روزشه ازمایش چجوریه؟قرصشوبه همین روال ادامه بده؟
نوبت دکترش هنوزنرسیده ممنون میشم نظرتونوبگید💟

8 پاسخ 303 بازدید


آزمایشگاه خوب و معتبر برای انجام آزمایش انعقادی

سلام.روزتون بخیر
دکترم برام یه سری آزمایش خون و آزمایشات انعقادی نوشته میخاستم بدونم کدوم آزمایشگاه تو تهران انجام بدم معتبرتر و دقیقتره؟

13 پاسخ 353 بازدید


سوال در خصوص شیر خشک گیگوز و قطره بی بی کر خانما و پزشک اوما بی زحمت جواب بدید

سلام دخترم ۴۴ روزشه ، با امروز ۶ روز بود شکمش کار نکرده بود امروز صبح کرد یبوست نبودا یعنی اصطلاحاسفت نبود خوب بود ، شیر منو نمیخوره شیر خشک نان ۱ اپتی پرو میخورد دیروز ما دکتر بردیمش گفت برا اینکه شکمش کار کنه شیرش رو گیگوز کنیم بجای قطره پدی لاکت هم بی بی کِر بهش بدیم .از بعد اینکه شکمش حدود ساعت ۱۰ و نیم صبح کار کرد ،طبق گفته دکتر شیر خشک دخترم عوض کردیم .منتها از اونموقع تا حالا دخترم یه مقدار ناارومه بخودش میپیچه، خواب درست نداره تا میذارم زمین بیدار میشه، انگار گاهی هم همش زور میده سرخ میشه بعد ول میکنه. چند بار هم ترش کرده.
کسی تا حالا گیگوز استفاده کرده ؟راضی بودید ازش؟راستی علائم حساسیت ب یه شیرخشک چیه؟از کجا بفهمم دخترم بهش حساسیت داره یا نه؟ در مورد بی بی کر چی؟کسی ازش استفاده کرده؟برای دل پیچه هست؟

18 پاسخ 1,468 بازدید


متخصص تغذیه در قزوین

سلام مامانای قشنگ، دختر من ۱۰ ماهش شده ولی وزنش پایینه، لطفا دکتر تغذیه تو قزوین معرفی کنید

14 پاسخ 419 بازدید


خانوم دکتر تورو خدا زود جواب بدید دارم دیوونه میشم علت مهم سقطم سندروم ترنر بوده

خانم دکتر الان از آزمایشگاه دوباره زنگ زدن گفتن جنین سقط شده مبتلا به سندروم ترنر بوده 😭😭😭 ینی من دیگه نمیتونم بچه سالم بدنیا بیارم
من که خودم و همسرم سالم هستیم رابطه فامیلی هم نداریم تورو خدا بگید چرا اینطوری شده تا از دکترم نوبت بگیرم میمیرم😭😭😭😭

43 پاسخ 1,908 بازدید


پایین آوردن زردی نوزاد

سلام خسته نباشید،نوزاد من ۳روزه س،روز اولی ک دنیا اومد زردیش ۱۰ بود،و بستری شد،بعد ی روز بستری ب ۸/۴رسید و با رضایت خودم مرخصش کردم،اوردم خونه زیر دستگاه امروز ازمایش گرفتم زردیش شد۹/۹..و اینکه گروه خونی منo+و نوزادمa+هستش،شبی نصف قرص فنوباربیتال۱۵بهش میدم..الان چیکار کنم ک زردیش بیاد پایین؟زیر دستگاه پاها و دستاش سرده،جوراب و دستکش و کلاه استفاده کنم یا ن؟دستگاهش ب شکل میزه و دیواره نداره،پتویی چیزی بندازم روش یان؟؟ممنونم میشم راهنماییم کنید،فرزند اولمه

2 پاسخ 465 بازدید