Ooma

زایمان در هفته ۳۷ و ۵ روز

سلام پزشک عزیز خدا قوت❤
من امروز ۳۶ هفته و ۱ روز هستم و پیش پزشکم رفتم با وجود خوردن متیل دوپا بازم فشارم بالا هستش. و بی نهایت درد واژن دارم و کلا خستم.
پزشکم تشخیص دادن که ۲۱ دی زایمانم کنن میشم ۳۷ هفته و ۴ ۵ روز
نظر شما چیه؟
بچه خوبه ب نظرتون ریه هاش کامله توی دستگاه نمیره؟
و اینکه امشب بیوفیزیکال دادم پزشک سونو گفت بچه کامل رسیده جفتتم پیر شده دیگه.
حالا با این تفاسیر نظر شما چیه

25 پاسخ 665 بازدید


علت سرد بودن دست و پای نوزاد

سلام وقتتون بخیر دکتر عزیز
دختر من اغلب اوقات دست و پاهاش سرده
البته دستاش به سردیه پاهاش نیست
مخصوصا وقتی بازی میکنه و فعالیت داره خیلی پاهاش سرد میشه
ولی موقع خواب دمای دست و پاش نرماله
میخواستم بدونم علت خاصی ممکنه داشته باشه ؟ یا طبیعیه ؟

19 پاسخ 789 بازدید


از شیر گرفتن کودک یک سال و نیمه

سلام
بچه من خیلی به شیر من وابسته ست طوری که تا شیر نخوره نمی‌خوابه
تو طول شب هم دو سه بار باز بلند میشه شیر میخوره تا آرامش بگیره
با اینکه تو طول روز سعی میکنم زیاد بهش غذا بدم حتی قبل از خواب که دیگه بیدار نشه ولی عادت کرده
تا حالا دو تا دکتر بهم گفتن باید از شیر بگیرمش ولی هر کاری میکنم گریه های شدید می‌کنه و اصلا نمی‌خوابه بدون شیر
چی کار کنم به نظرتون ؟

13 پاسخ 470 بازدید


ضربان قلب درهفته ششم

باسلام من امروز رفتم سونو گفت شش هفته ودوروزهمه چی اکیه ولی ضربان قلب کنده، 75بود. لکه بینی هم دارم قهوه ای رنگ وکمه.
بهم گفت دوهفته دیگه بیاداخل سونوم نوشت تهدیدبه سقط
ممنون میشم راهنمایی کنین

10 پاسخ 596 بازدید


اقدام به بارداری و کپسول پونیکا وچای ماسالا

سلام دکتر عزیزم و دوستهای گلم خوبین ببخشید من برای بارداری اقدام کردم سه ماهه و باردار نشدم تعریف کپسول پونیکا رو شنیدم میخواستم بدونم خوبه شوهرم آورده برام نمیدونم بخورم یا نه هرمونهارو بهم نمی‌ریزه چند ماه پریودم نامنظم بود این ماه سروقت شدم فقط چای ماسالا هم شبها میخورم باهم تداخل ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید

27 پاسخ 2,423 بازدید


توچه بانکی برای بچه هاتون حساب بازکردین؟

سلام مامانای گل
میخواستم بدونم کدوم بانک بهتره برای بازکردن حساب برای بچه هامون؟ ازلحاظ مزیتا مثل سود وامتیاز واین چیزا

28 پاسخ 641 بازدید


این آزمایش باید ناشتا باشه ؟

سلام
دکتر چکاب نوشته برای پسرم
نگفت منم یادم رفت بپرسم ناشتایی میخواد ؟
اگه میخواد چند ساعت و اینکه شیر هم نباید بخوره ؟
تو طول شب وقتی بیداری میشه نمیتونم شیرش ندم با هیچی راضی نمیشه اگه ناشتایی بخواد چیکار کنم :(

21 پاسخ 326 بازدید


سرماخوردگی در بارداری

سلام دکتر اوما عزیز وقت شما بخیر
من از دیشب یکم علائم سرما خوردگی مثل خشکی گلو و آبریزش بینی داشتم و سعی کردم با بخور دادن و خوردن میوه و مایعات فراوان آبجوش عسل آبلیمو و ... تا حدودی کنترل کنم اما علائمم داره بیشتر میشه چه قرص هایی مجاز هستم برای مصرف ؟
الان آبریزش بینی دارم کمی سردرد ،گلو دردو خشکی گلو ام از بین رفته الان
یکمی هم حس می کنم بدنم گرفته ولی شدید نیست

31 پاسخ 355 بازدید


نوزاد ۵ ماهه و اسهال

نوزاد من اسهال داشن بهش دکتر شیر بدون لاکتوز تجویز کرد،کی میتونم شیر رو قطع کنم؟ نمیخام یبوست بگیره یا دوباره اسهال بشه

2 پاسخ 309 بازدید


پرهیز غذایی در دوران بارداری که کودک کولیک نگیره

سلام. وقت بخیر. خسته نباشید؟
ایا باید در دوران بارداری پرهیز غذایی یا مواد لبنی داشته باشیم که هنگاهی که نوزاد بدنیا اومد کولیک نگیره؟
از یکی از دوستانم شنیدم دکترش بهشون گفته بود دوماه اخر رو اصلا مواد لبنی نخور که بچه ات کولیک نگیره ایا درسته؟
اخه من دخترم نزدیک 4ماه کولیک داشت و همش گریه میکرد.

35 پاسخ 681 بازدید


تفسیرازمایش تیروئید.سابقه تیروئیدکم کار

سلام ممنون میشم بگید ازمایشم چطوره تو این هفته از بارداری که هستم

16 پاسخ 374 بازدید


گریه وبی قراری نوزاد ۶ ماهه

سلام خانوم دکتر پسرم چن روزه خیلی بی قراره گریه میکنه جیغ میزنه درست حسابی شیر نمیخوره خوب نمیخابه بی وقفه ام نق میزنه باهیچی ساکت نمیشه احساس میکنم بخاطر دندونشه ژل باریچ خریدم زدم ولی تاثیری نداره چیکار کنم

10 پاسخ 619 بازدید


توسر زدن دختر یک ساله

سلام وقت بخیر
دخترم چندروز دیگه یه سالش میشه
یه هفته ای هست گاهی دودستی میزنه تو سرش یا سرشو میکوبونه زمین
علتش چیه؟

28 پاسخ 604 بازدید


تفسیر سونو ntو آزمایش غربالگری

با سلام خدمت پزشک اوما لطفاً سونوی ntو آزمایش غربالگری منو تفسیر کنین

6 پاسخ 467 بازدید


چقد طول میکشه جفت پایین بره بالا؟⁉️

سلام خانم دکتر توی سونو ان تی زده جفتم پایینه
از یازده هفته و ۱ روز یکبار خونریزی کردم و تا الان لکه بینی قهوه ای دارم
(سونوی قلب هماتوم داشتم استراحت مطلق بودم تا وقتی خونریزی کردم و رفتم سونو گفتن هماتوم داره دفع میشه)

خداروشکر هماتوم توی سونو ان تی نداشتم ولی جفت پایین بوده

دوماهه اومدم خونه مامانم قراربود بعد ازخوب شدن هماتوم برگردم خونه خودم حالا جفت پایین دردسر شد برام
نمیدونم چیکار کنم الان میتونم برم خونم (۵ساعت راهه)یا نه باید استراحت مطلق باشم باز
روزی دوتا شیاف استفاده میکنم لکه بینیم درطول روز خیییلی کمه ولی صبح ها ک بیدار میشم یه خرده بیشترمیشه .درد هم ندارم
پیشاپش ممنون از راهنماییتون❤

72 پاسخ 6,763 بازدید


شروع غذای کمکی نوزاد

سلام پسرم پنج ماه و هفده روزشه..پنج روزه غذای کمکی شروع کردم با فرنی،اوایل خوب میخورد ولی از دیروز حالشو بهم میزنه و امروزم با دو قاشق اول بالا آورد...باید چکار کنم؟چی بهش بدم برا جایگزین؟میتونم سوپ شروع کنم بهش بدم؟

52 پاسخ 480 بازدید


ساشا امپرازول به نوزاد

دختر من اصلا ریفلاکس نداره ولی کم خونی داره جرا دکتر بهش امپرازول داذه

3 پاسخ 546 بازدید


دکتر عزیز میشه آزمایش من رو‌میشه تفسیر کنین

سلام من 25هفته هستم میشه آزمایش من رو نگاه کنین

11 پاسخ 268 بازدید


آبله مرغان در بارداری

سلام خانم دکتر
همسرم سه روزه بود که لرز داشت و علایم سرماخوردگی و بدن درد، درد گلو
امروز صبح متوجه شدم که بدنش دونه های قرمز مثل جوش زده ،
رفت دکتر گفت آبله مرغان گرفته .
و دیگه خونه نیومد دکتر گفته بهتره تا بهبودی دور از هم باشین .
با توجه به اینکه من ۱۲ سال پیش آبله مرغان گرفتم و الان هم باردارم ، جای نگرانی هست چیکار باید بکنم ؟

7 پاسخ 595 بازدید


دونه های سفید پشت دست همراه باخارش

سلام وقت بخیر دکتر عزیز
من از دیشب پشت هردو دستام شروع به خارش کرد وقتی خاروندم متوجه شدم یه دونه های بی رنگ خیلی ریز دراومدن که بعد خاروندن روشون سفید شد
ازدیشب خارش کمی کمتر شده اما دونه هانرفتن
چیزخاصی نخوردم و به چیزی هم که جدید باشه دست نزدم
بنظرتون حساسیت هست یاچیز دیگه ای خانم دکتر
مممنونم از پاسخگوییتون

15 پاسخ 383 بازدید