Ooma

خارش ناحیه بیرونی واژن

سلام خانم دکتر عزیز من بعد رابطه دچار خارش ناحیه بیرونی وارن شدم ترشح ندارم ولی قرمزی و خارشو دارم ممنون میشم بگین چه دارویی استفاده کنم

21 پاسخ 599 بازدید


نحوه جا گذاری کاپ قاعدگی

دوستان من اولین باره که از کاپ قاعدگی استفاده میکنم. تو این چند روز یکی دو بار که گذاشتم درد نداشته بقیه ش دردم میاره می‌خوام دوستانی که تجربه دارن بگن که چه قلقی داره ؟ موقع در آوردن هم دردم میاد

35 پاسخ 527 بازدید


مصرف اسپرین در بارداری

سلام دکتر جان تروخدا شما راهنماییم کنید دیگه نمیدونم چیکار کنم همه ازمایش هامو براتون میفرستم شما بگید اسپرین مصرف کنم یا ن به دکتر خودم گفتم با توجه به شرایط اسپرین مصرف کنم گفت من نمیدونم گفتم اخه شما دکتر منی یعنی چی ک نمیدونم

26 پاسخ 486 بازدید


سلام علائم‌بارداری یا پریود

۷ روز دیگه به موعدم مونده
از دیروز سینه هام حساس شده و انگار‌خیلی سنگین هست‌و نوکش‌هم‌خیلی سفت شده
زیر دلم هم هی درد‌میکنه و ول میکنه
ترشحی ندارم
علائمی هم دیگه ندارم
فقط درد سینه از دیروز صبح یکسره هستش
دیشب‌خواب دیدم بی‌بی‌زدم.‌با زور یه هاله می دیدم😅

13 پاسخ 579 بازدید


عرق کاسنی در هفته ۳۷

سلام ببخشید عرق کاسنی روی زردی نوزاد تاثیر داره من شنیدم اگه تو ماه ۹بخوریم بچه زردی نمیگیره واقعا تاثیر داره و اینکه چجوری باید بخوریم ؟

15 پاسخ 606 بازدید


سلام دکتراومامیتونم غذای کمکی پسرموشروع کنم ۵ماهو۶روزشه

ازچه غذایی به چه اندازه شروع کنم
نسبت به قبل شیربیشترمیخوره ولی انگارسیرنمیشه غذابدم سیرش میکنه

11 پاسخ 440 بازدید


سفت شدن زیربخیه سزارین

سلام خانم دکترو دوستان عزیز
من الان ۱۶روزه که سزارین کردم و چهار روزه که بخیه هامو کشیدم الان دقیقا زیرخط سزارین از زیرپوست سفت شده(از روی پوستم چیزی معلوم نیست)درد هم ندارم ولی نگران شدم که این سفت شدن زیرخط سزارین طبیعیه یانه؟انگار دقیقا زیرمحل بخیه ها یه نوار پلاستیکی سفت از زیرپوست قرارگرفته باشه(وقتی روی بخیه هام دست میکشم همچین حسی داره).

10 پاسخ 399 بازدید


تجویز شربت جی ماکس برای بچه دو ساله

خانم دکتر عزیز سلام
این هفته ویهان و برای چکاپ آلرژیش بردم دکتر و گفتن که بهتره و پودر سینکاست
شربت نئوتادین و
شربت جی ماکس
بهش دادن،الانم متوجه شدم که شربت جی ماکس برای بچه دو ساله خیلی عوارض میتونه داشته باشه و خلط آوره
ویهان هروقت خیلی سرفه میزنه بالا میاره و اصلا نمیتونه حالت تهوع شو کنترل کنه
میترسم به ویهان بدم و باز بالا بیاره الان سه هفته است که دیگه خوب شده و بالا نمیاره
اگه این شربت و بهش ندم اشکال داره؟؟؟روند درمانش به مشکل میخوره؟؟

23 پاسخ 582 بازدید


مواد غذایی به نوزاد

سلام خانم دکتر عزیزم وقت بخیر
از چه سنی میشه به نوزاد فندق و بادام زمینی بدم؟
و آیا مجاز به دادن کره ی حیوانی و روغن محلی هستم؟
از یک سالگی به عنوان کمکی شیر گاو خاصیت بیشتری دارد بدهم یا شیر شماره ۳ نان
و از الان دخترم تمایل داره خودش غذاشو بخوره به صورت انگشتی مشکلی که ندارد؟
ممنونم پیشاپیش از پاسخگوییتون

7 پاسخ 428 بازدید


جواب سی تی اسکن

دکتر میشه لطفا جواب سی تی اسکن رو ببینید،گفته بودن دور سر دخترم کوچیکه

11 پاسخ 351 بازدید


سونو سرویکس جوابش خوبه؟

سلام سونو سرویکس انجام دادم خانوم دکتر خوبه جوابش؟؟

19 پاسخ 590 بازدید


تشخیص نشتی کیسه آب

سلام ، وقت بخیر . دکتر جان من لباس زیزم چند روزی هست که خیس میشه ' البته امروز از صبح نداشتم تا موقع نماز مغرب که عطسه کردم و بعدش دیدم که لباس مقداری خیس شده . بعد رفتم سرویس و پد گذاشتم و ۴۰ دقیقه تو خونه راه رفتم و چند باری سرفه کردم ' احساس ادرار داشتم بعد پد رو دیدم در حد یک بند انگشت خیس شده بود و کمی هم ببخشید لزج بود . بعد هم دوباره رفتم سرویس و مثانه ام را خالی کردم . الان نمیدونم به نظر شما نشتی کیسه آبه؟یا ترشح ؟
و یه چیز دیگه اینکه تو داروخانه چیزی هست که بشه از طریق اون نشتی رو تشخیص داد ؟چون یادمه خانم همکارم در زمان بارداری چیزی استفاده میکرد که میگفت از طریقش نشتی کیسه آب رو تشخیص میدم ' ولی من اون موقع نخواستم ازش بپرسم که چیه .

22 پاسخ 648 بازدید


خواندن نتیجه سنوگرافی تشکر

سلام خوبین؟ببخشید میشه نتیجه این سنوگرافی بهم بگید؟چند تا دکتر رفتم هرکدوم یه چیزی میگن.اندازه رحم چقد زده؟رحمم مشکلش چیه؟ممنون

13 پاسخ 441 بازدید


نوزاد ۱۶ روزه من و مشکل سینه گرفتن و گریه در هنگام شیردهی

سلام عزیزان، نوزاد من از اول مشکل سینه گرفتن پیدا کرد البته بعد از این که با شیشه شیر بهش شیرخشک دادم اینطور شد بعدش دیگه با قاشق دادم که مشکلش حل بشع، و اول بهش سینه میدادم، الان یکم سینه میگیره البته با تقلا و تلاش ولی مشکلی که هست در حین سینه گرفتن هی از دهانش خارج میکنه و در حین اون هم گریه میکنه و دوباره میخواد سینه بگیره و تو یه حالت نمیمونه حالا نمیدونم باید چیکار کنم آیا جریان شیر من کمه یا هنوز نوزاد نتونسه یاد بگیره چیکار کنم که مشکل شیردهی حل بشه

25 پاسخ 691 بازدید


آبریزش بینی نوزاد، سرماخوردگی

سلام و وقت بخیر
دخترم نه ماه و نیمه ست و از دیشب آبریزش بینی داره و گاهی عطسه می زده و تو این مدت شاید سه چهار بار تک سرفه داشته، شیر و غذا رو مثل همیشه می خوره و مشکل دیگه ای نداره، با توجه به این شرایط و اینکه پدرش یک هفته پیش مریض شده ( نمی دونم سرماخوردگی بوده یا ویروسی) میتونم خودم دارویی بهش بدم یا حتما باید به دکترش مراجعه کنم( دفعه قبل که بردمش برای معاینه دوره ای از تو مطب ویروس تب سنجاقکی گرفت) هم از دارو دادن سرخود میترسم هم دکتر بردن تو این همه مریضی و آلودگی هوا، ممنون میشم راهنماییم کنید

14 پاسخ 381 بازدید


افتادن بند ناف نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز .الان بند ناف نوزادم افتاد اما کامل نه کمیش مونده چرا اینطوری شد کامل نیفتاد؟ من باید چیکار کنم واسه اینی که مونده

27 پاسخ 718 بازدید


زایمان طبیعی اپیدورال یا سزارین؟

چه کسایی از زایمان طبیعی اپیدورال استفاده کردند ؟راضی بودن؟سزارین بهتره یا طبیعی اپیدورال؟

60 پاسخ 766 بازدید


♦️خوردن دوغ و ماهی کودک سرماخورده♦️

سلام دکتر جان خسته نباشید
بچه هام ۳ سال و ۹ ماهه هستن
سرما خوردن سرفه میکنن و خلط گلو دارن
الان خونه نیستم
شوهرم ناهار ماهی داده بهشون پشتش هم دوغ داده خوردن
خیلی نگرانم میگن دوغ و ماهی سازگار نیست
چی بدم بهشون که خنثی بشه؟
ممنونم ازتون

12 پاسخ 441 بازدید


نحوه شیر خوردن نوزاد ۲ ماهه

سلام دکتر جان روزتون به خیر دکتر عزیز دختر من الان ۲ ماه ۲۳ روزش هست و شیر خشک میخوره بعضی وقتا ۲ درجه میخوره بعضی وقتا ۱ درجه گاهی هم ۳ درجه زمانش هم یک ساعت دوساعت سه ساعت یعنی اصلا ثبات نداره و نمیدونیم باهاش چیکار کنیم گاهی وسط شیر خوردن شروع میکنه به زور زدن و دیگه شیر نمیخوره جدیدا هم شبا بین ساعت ۲ و ۳ شب شیر رو با گریه میخوره یعنی یکم گریه دو مک شیر گریه شیر اصلا نمیدونم باهاش چیکار کنم اصلا نمیدونم این نحوه شیر خوردن طبیعی هست یا نه که هی کم میخوره زیاد میخوره ساعتاش هم متغیر گاهی اصلا نمیدونم چقدر براش شبر درست کنم یا کی بهش شیر بدم اگه بزارم خودش گشنش بشه تا شیر آماده بشه زمان میبره و گریه میکنه میشه راهنماییم کنید ممنون

19 پاسخ 378 بازدید


تفسیر سونوگرافی تخمدان

سلام وقتتون بخیر باشه خانم دکتر از این سونوگرافی میشه متوجه شد که هورمون مشکل داره یانه آزمایش هورمون دادن مشکلی نبوده، وجود موهای زائد دلیلش چیه؟
این سونو و آزمایش رو هم تفسیر کنید
دستتون درد نکنه 🌹

12 پاسخ 565 بازدید