Ooma

کیست آندومتریوز و ورزش

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم آیا میتوانم با داشتن یک کیست حدود ۵سانت در تخمدانم ورزش بکنم یا احتمال پاره شدن کیست هست؟

15 پاسخ 790 بازدید


تفسیر سونو ان تی و آزمایش

سلام دکتر مهربان.این سونو ان تی دوستمه ممنون میشم براش تفسیر کنید

13 پاسخ 428 بازدید


اندومتر 2 میلی متر در روز 11 موعد کمه؟

سلام خانم دکتر من این ماه از روز سوم تا هفتم روزی یکی قرص کلومفین و لتروزول خوردم از روز 8 تا 10 امپول FSH زدم روز 11 رفتم سونو دوتا فولیکول 19 و 20 داشتم که دوتا امپول HCG زدم اما اندومترم 2 میلی متر بود دکترم هیچ دارویی برای کم بودن اندومترم نداد. الان اصلا با این شرایط امکان بارداری وجود داره؟

78 پاسخ 432 بازدید


این نسخه رو میشه برام بگید چیه

سلام این نسخه رو میشه برام بگید چیه و اینکه شیاف پروژسترون چجوری استفاده باید شه و ..مکمل کلسیم رو چ زمانی باید استفاده کرد؟

85 پاسخ 1,390 بازدید


دکتر عزیز ممنون میشم ازمایش ادرارمو تفسیر کنی❤💋

سلام دکتر عزیز روز بخیر
من چند روزیه سوزش و تکرر ادرار دارم ازمایش دادم ممنون میشم برام تفسیرش کنید

18 پاسخ 418 بازدید


فولیکول بعداز غالب شدن تبدیل به کیست میشه

سلام خانوم دکتر واومایی های عزیز
من الان ۲۳سیکلم هست روز ۱۲سونو دادم با قرص لتروزول و کلومیفن چند تا فولیکول خوبو غالب داشتم این ماه از هشت سیکل تا دیشب یه شب درمیون رابطه داشتم وهمش زیردلم وکمرم دردمیکنع.علتش چیه؟؟
آیاامکان داره فولیکول هام تبدیل به کیست شده باشن؟؟

27 پاسخ 462 بازدید


تفسیر سونو گرافی رشد

سلام خسته نباشید
میشه لطف کنید سونو منو تفسیر کنید؟

7 پاسخ 548 بازدید


بارداری با گروه خونی B+ کسی هست

سلام دوستان خوبین
بالا پرسیدم
کسی که در حال حاضر باردار باشه و گروه خونیش هم B+ باشه
به کمکتون نیاز دارم

167 پاسخ 2,346 بازدید


پاره شدن کیسه آب

سلامخ خانم دکترودوستای عزیز من برای بارداریم مشکلی نداشتم تا اینکه ۳۶ هفته کیسه آبم پاره شد وزایمان کردم
سوالم اینکه اگه باز یار داربشم امکان داره این اتفاق بیفته
یا اینکه واسم اتراحت مینویسن

20 پاسخ 654 بازدید


گوش درد پسرم بخاطر چیه

سلام دکتر اوما و دوستان
پسرم الان میگ گوشم دردمیکن.دوسال و ۴ماهش
چکارکنم چی بهش بدم.استرس گرفتم ناراحتم

19 پاسخ 431 بازدید


راهنمایی در مورد پلاکت پایین و مشکل سیستم ایمنی و جراحی طحال

سلام خانم دکتر عزیز پیشاپیش ممنون از وقتی ک میذارید
من اگ درجریان باشید مشکل پلاکت در طول بارداری پیدا کردم هفته پیش ۷هزار بود ک پام کبود شد رفتم متخصص خون بهم قرص نیزوپرد ۵۰ داد گفت ی هفته بخور ازمایش بده امروز ک رفتم گفت شده ۵۷ هزار و در بررسی لام محیطی ۸۰هزارم میرسه
من تا حالا مشکلی نداشتم ب نظرم ازوقتی ۳دوز واکسن کرونا زدم اینجورشدم قبلش سالم بودم
حالا دکتر گفت ۳هفته دگ نیزوپرد بخور ازمایش بده اگ باز دچار کاهش بشم در نهایت طحالمو برمیدارن و گفت مشکل سیستم ایمنی دارم ی پادتن هست ک برام مشکل ساز شده
حالا میخواستم ببینم برای این سیستم ایمنی باید چکار کرد رژیمی چیزی داره؟
دوم اینک عوارض برداشتن طحال چطوره میشه عادی زندگی کرد؟
و اینک باید قرص اهن بخورم ولی افتادگی روده و همورویید دارم الان بشدت یبوست و درد دارم اسفناجم خوردم نمیدونم از چیه کیوی هم خوردم پسرم کهیر زد
ممنون میشه اطلاعاتتونو بفرمایید
خدا به شما خیر بده

11 پاسخ 571 بازدید


خونریزی ناگهانی در هفته ششم بارداری

سلام ۳۴ ساله هستم و بارداری اولم هست . قبلا سقط و یا مشکل زنان نداشتم . ۲۰ شهریور ماهاولین روز از آخرین پریود بود و بعد از آزمایش بارداری در ۱۹ مهر متوجه بارداری با مقدار ۹۲ شدم . دکتر دوبار دیگر آزمایش راتکرار کرد و دفعات بعد ۳۹۳ و ۶۷۵۰ شد مقدار هورمون hcg. هفته پیش توسط دکتر متخصص سونو شدم و ساک حاملگی و دو تا کیست رویت شد . درد و لکه بینی اصلا نداشتم تا اینکه امروز ظهر داخل حمام به طور ناگهانی و یکدفعه خونریزی کردم . سریع بیرون اومدم و نوار بهداشتی استفاده کردم و دوبار به طور یک دفعه خونریزی زیاد شد و دوباره کم شد .امروز در منزل فعالیت داشتم آیا علت خونریزی میتونه این فعالیت ها باشه ؟و گرنه علت خونریزی چی هست و من باید چه اقدامی انجام بدم ؟

17 پاسخ 638 بازدید


خستگی و بدن درد مداوم در طول شبانه روز

پزشک محترم اوما و مادرهای عزیز سلام وقت بخیر
من طول روز خیلی حس خستگی و بدن درد دارم، زانو و کتف و کمرم خصوصا خیلی درد میکنه تا حدی که بعضی وقت ها نمیتونم به کارام برسم! بعد زایمان متاسفانه فرصت نشده برم ازمایش کل بدم،نگران ام الان! استراحت ام به خاطر بچه خیلی کمه و خواب شب ام بهم ریخته و کلا مشکل تو خواب هم دارم خیلی زمان میبره تا خواب ام ببره! کمرم به حدی درد میکنه که قشنگ حس میکنم دیسک دارم خصوصا زمانی که بچه بغلم میشه خیلی عذاب آور میشه تحمل دردش!😔
دوره قاعدگی خونریزی زیادی ندارم، الان نگران کم خونی و کمبود ویتامین دی و کلسیم هستم، چون شیر بهم نمیسازه و نمیخورم اصلا و گوشت هم خیلی کم میخورم، بیشتر حبوبات و سبزیجات و میوه و اجیل مصرف دارم...
ممنون میشم یه مکمل بانوان که اکثر ویتامین ها رو داشته باشه معرفی کنید بهم

6 پاسخ 357 بازدید


غذا نخوردن کودک ۹ماه

سلام وقت بخیر دکتر جان دختر من ۸ ماه ۱۰ روزشه اصلا میلی به غذا نداره قبلا سرلاک خیلی خوب میخورد الان سرلاکم نمیخوره و اینکه غذا نرم سفت همه رو امتحان کردم غذا سفره هم دادم بازم در حد ۳.۴ قاشق میخوره واقعا نمیدونم چیکار کنم مولتی ویتامینم بی بی جوس یورویتال میدم آهنم لیپوزوفر و اینکه شیر خشکیه شیر نان مبخوره غذا سفتم میتونه قورت ولی انگار اصلا غذا دوست نداره

11 پاسخ 419 بازدید


حالت تهو و کمر درد و شکم درد

من قرص ضد بارداری ۲۱ عددی استفاده میکنم. ۱۵ دی وقت پریودم هست با دوره عادیم (۲۸روزه) ولی چهارشنبه قرص هام تموم میشه .
من از روز دوشنبه شکم درد و کمر درد مثل دوره پریودی دارم و تو کل ماه ترشحاتم خیلی خیلی کمتر از حالت عادی بود .
ممکنه درد پریود باشه یا امکان وقوع بارداری هست؟
و با تو جه به اینکه آبان ماه سقط داشتم و دو تا آمپول پروژسترون تزریق کردم
و اینکه کیست رحم هم دارم .

9 پاسخ 273 بازدید


رشد تصاعدی تیتر بتا

سلام
پنجشنبه بتام ۱۴۶ بوده
امرو بعد از دو روز تکرار کردم ۳۲۵ شده

مگه نباید هر روز دوبرابر بشه؟
روند چطوره به نظرتون؟
امروز ۳ روزه پریودم عقب افتاده

45 پاسخ 777 بازدید


لکه بینی در هفته ۹م بارداری

تا الان لکه بینی نداشنم امروز صبح داشتم ب نطرتون خطرناکه برم دکتر یا فقط استراحت کنم ؟

17 پاسخ 788 بازدید


نوزاد چهار ماهه شیر خشک

سلام دکتر جان
دختر من امروز وارد چهار ماهگی شده ولی خیلی رفلاکس داره و بالا میاره و زیاد گرسنش میشه و شیر خشک،میخوره ، تو این سن میشه از غذای کمکی ساده شروع کرد که هم سیر بشه و هم رفلاکسش بر طرف بشه؟ تا شیرش تموم میشه گریه می کنه و پستونک یا دستشو میخوره و همش باید ایستاده راهش ببریم

12 پاسخ 406 بازدید


سرما خوردگی کودک شیر خوار

سلام خانم دکتر دخترم ۵ماهه ۹روزشه امروز دوروزه که سرماخورده و بینیش خیلی کیپه وبه شدت آبریزش داره ومعمولا مخاط بینیش سفت هست.بااین حال که همش بخور بالاسرشه..ارعصر امروز سرفه های خلط دار داره ازظهر شربت آیرومی و قطره پلارژین بهش میدم وقطره سدیم کلراید میزنم دماغش و بامواربینیش تمیز میکنم.ولی سریع کیپ میشه..و امروز فقط حریره بادوم یه کم بهش دادم.ولی غروب استفراغ کرد بعدازشیرخوردن که رگهدهای قهوه ای توی استفراغش بود.بنظرتون ماله ریه ش هست یاچیز دیگه؟ان شالله سلامت وتندرست باشید

7 پاسخ 296 بازدید


سونوگرافی وزن گیری جنین

سلام دکتر اومای عزیزم
من امروز سونوگرافی انجام دادم ۳۱و یک روزم هست به من گفت بچه بریچ هست و تو نشون دادن هفته ها اختلاف هست میشه بگین چیکار کنم 🥺🥺

51 پاسخ 728 بازدید