Ooma

دوستانی که صورت نوزادشون خشک،قرمز و پوست پوست میشه بیاین

جهت کمک و قراردادن تجربه ام این تایپینگ رو زدم
اگه دوست داشتین استفاده کنین

64 پاسخ 645 بازدید


قرمزی و خشکی پوست صورت نوزاد

سلام وقتتون بخیر
پسرم چند روزه پوستش اینجوری شده خیلی خیلی خشکه و قرمز و انگار یکمم دونه دونه شده.
خودمون اصلا صورتش و بوس نمیکنیم اما چند روز پیش دخترجاریم بوسش کرد جای رژش قرمز و متورم شد اما حالا دوتا لپش اینجوری شده؟
چی بزنم بهش؟
پماد یا لوسیون چی پیشنهاد میدید؟
سیوند میزنم انگار فایده نداشته

28 پاسخ 1,002 بازدید


ورم کردن واژن در بارداری

سلام من هفته ۲۰و۳روزبارداری هستم از دیشب متوجه شدم موقع دستشویی رفتن لبه سمت چپ واژنم متورم میشه ولی وقتی پامیشم مشکل نداری فقط موقع دفع ادرارومدفوع اینجوری میشم بعدش دوباره عادی میشه برم دکتر یا عادیه؟

15 پاسخ 588 بازدید


جواب آزمایش غربالگری اول

سلام دکتر اوما،و دوستان
لطفا آزمایش غربالگری سه ماهه اولم منو تفسیر میکنید.ممنون

22 پاسخ 473 بازدید


لکه بینی قهوه ای در بارداری

سلام دکتر عزیز.من از اول بارداری لکه بینی قهوه ای گهگاهی داشتم که شیاف سایکلوژست استفاده میکردم خوب میشد ولی باز بعدچندروز شروع میشد.الان دو روزه باز دارم لکه میبینم.با اینکه تواین مدت بارداری رابطه جنسی نداشتم.هماتوم هم ندارم.کار سنگین هم انجام نمیدم.
الان چیکار کنم باز همون شیاف رو ادامه بدم؟

8 پاسخ 676 بازدید


بی زحمت آزمایش منو تفسیر میکنین

سلام دکتر اومای عزیز و دوستان آزمایش منو تفسیر میکنین بی زحمت

14 پاسخ 427 بازدید


اونایی ک جفت سرراهی و زایمان پر خطر دارن و تهران زایمان میکنن ی راهنمایی میخوام

سلام دوستان عزیز من جفتم سرراهی هست و اینکه واریس هایی ت رحمم هست ک زایمانم سخت میکنه باید جایی برم ک بانک خون داشته باشن و دکتر مهربونی ک خوب دوخت بزنه و دستش خوب باش برای سزارین و مهربون باشه و اینکه بیمارستان دولتی مثل امام خمینی و مهدیه اینام نمیخوام برم .
حالا ممنون میشم کمکم کنید بگید کسایی ک شرایطشون مثل من هست کدوم دکتر و بیمارستان تو تهران زایمان کردین یا قراره برید و راضی هستید
ممنون از همه شما عزیزان برای راهنماییم 🙏🙏

9 پاسخ 459 بازدید


بررسی آزمایش گلوکز و تیروئید

سلام
خانوم دکتر بیزحمت آزمایش گلوکز منو برسی میکنید لطفا.خیلی ممنون

11 پاسخ 392 بازدید


درد و سوزش داخل شکم ۱ماه بعد از سزارین

سلام خدمت پزشک عزیز و دوستان
من ۳۲روز که سزارین کردم هنوز داخل شکمم (چپ و راست ناف)میسوزهمیخواستم ببینم کسی این شرایط رو داشته؟طبیعیه یا باید دوباره ویزیت بشم؟همینطور عضله سمت راست کمرم خیلی درد میکنه

15 پاسخ 1,130 بازدید


تنبلی تخمدان دارم راهنماییم کنین؟

با سلام
میخوام باردار بشم تنبلی تخمدان دارم.......
عامله نمیشم

24 پاسخ 673 بازدید


جواب آزمایش ام آر ای مغز

سلام خانم دکتر خاهرزاده م بخاطر سردردهای شدید به پزشک مغزو اعصاب کودکان مراجعه کرده و براشون ام ار آی نوشتن میشه لطفا براشون تفسیرکنید نوبتشون هفته بعد دوشنبه هستش تا اون مدقع استرس دارن

13 پاسخ 559 بازدید


سلام خانوما میخوام خودم و دخترم مقوی کنم انفولانزا داشتیم

انفولانزا امونمون رو برید الان ۹ روزه هنوز ک هنوزه خوب نشدیم خیلی هم دخترم لاغر و رنگ پریده شده هم خودم چه شربت تقویتی و چه چیزا استفاده کنیم خوبه دخترم فقط شیر میخوره اصلا غذا نمیخوره ۱سال و یک ماه و ۱۴ روزشه

17 پاسخ 542 بازدید


حساسیت نوزاد کهیر و قرمزی پوست در ۳ ماهگی

درود اوما جانم
حدود ۳ هفته پیش من کمی زنجبیل خوردم دیدم روی شکم پسرم دونه زده گفتم حتمن یا از زنجبیل هست یا روغنش که عوض کردم. دیگه زنجبیل نخوردم روغن قبلی هم زدم. جای دونه ها حشک شده بود مرتب روغن زدم فایده نداشت. کمی روغن زیتون زدم .فقط به شکمش بعد بردم حمام دیدم توی کمرشم پر از دونه هست شکمشم خشکیا بیشتر شده حالت ملتهب داره.
غذا همونایی که تو این ۳ ماه میخورم. فقط توی رژیم اوما دایت بهم توصیه شده بود شیر بادوم بخورم دیروز خوردم هفته پیشم خوردم‌.ممکنه بیشتر شدن و دونه های کمر و زیر گردن از شیر بادوم باشه؟

41 پاسخ 407 بازدید


تفسیر آزمایش چکاپ بارداری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ممنون میشم آزمایشمو تفسیر کنید،
وزن هموگلوبین خونم پایینه این خطرناکه تو بارداریم؟
پیشاپیش ممنونم از پاسخگویی

17 پاسخ 495 بازدید


اسهال در هفته ۳۴

سلام دکتر جان
من هفته ۳۴ تمام هستم(۳۳ هفته و ۷ روز)
امروز از صبح معده درد و یکم حالت تهوع داشتم و الان اسهال شدید. درصورتی که من بیشتر درگیر یبوست و نفخ بودم
توی اینترنت چیزای خوبی ننوشته بود و گفته بود از علائم زایمان
الان خطرناکه این شرایط؟ چکار باید بکنم؟

17 پاسخ 396 بازدید


ساک بارداری فاقد قطب جنین 😔😔

سلام خانوما میشه لطفا راهنماییم کنید .طبق تقویم اوما من ۵ هفته و سه روزم دیروز دکتر سونو نوشت تو جوابش نوشته ساک بارداری فاقد قطب جنینی و دکترم گفت دو هفته دیگه تکرار کنم خیلی نگرانم کسی بوده مث من باشه؟بعد دو هفته جنین تشکیل شده باشه؟ تو نت اصلا چیزای خوبی ننوشته

108 پاسخ 1,575 بازدید


وجود برفک دهان نوزاد

سلام وقتتون بخیر نوزاد من ۱۱روزشه زبونش برفک زده و قطره نیستاتین کمیاب یا بریم داروخانه میگن نداریم کم شده به غیر از قطره نیستاتین چ‌داروی دیگه ای وجود داره چون زبونش کم کم داره خیلی پر میشه

27 پاسخ 376 بازدید


مصرف محصولات گاوی در شیردهی

سلام وقت بخیر
من پسرم نزدیک دوماهشه رفلاکس داره دکتر بهم گفته کلا محصولات گاوی نخورم چه گوشت چه لبنیات منم خیلی رعایت میکنم ولی دیشب پیتزا خوردم اصلا حواسم به پنیر پیتزا نبود که از محصولات گاوی هست
الان از صبح که اولین وعده شیر رو بهش دادم یکسره داره بالا میاره میخوام بدونم تا کی اثرش رو شیرم هست ؟ واینکه ایا کاری میشه انجام داد که اثرش زودتر بره ؟

2 پاسخ 396 بازدید


سفت کردن نی نی یا انقباض رحمی

سلام به خانوم دکتر عزیز و دوستان. نی نی من چند روزه جمع میشه یه گوشه شکمم وقتی اروم ماساژ میدم ول میکنه اصلا درد نداره. الان که سرچ کردم نوشته بود انقباضات رحمیه😥😥😥 خیلی زوده برای انقباضضضض😥😥😥کیا این تجربه رو داشتن بیان منو از نگرانی دربیارن😥😥😥😥

16 پاسخ 478 بازدید


بی بی چک مثبت براتون آوردم😍😍😍😍😍😍

سلام دوستان من اشتراکم برج ۲تموم شده بود گفتم تا باردار نشم نمیام اوما ک ب لطف خدا امروز بی بی زدم و مثبت شددددد در کمال ناباروری قسمت همه شما دوستان اقدامی😍😍😍😍

256 پاسخ 1,782 بازدید