Ooma

نحوه تزریق آمپول آنوکسا

سلام خوبین خانوم دکتر و دوستان میشه تجربه هاتونو بگین ؟این امپول اینسریای من شرکتش فرق داره و هوای داخلش خیلی بیشتره هوای داخلش اندازه اون فلشیه ک علامت زدم اندازه دوز امپولم از زیر اون خط زرد ب پایینه توی بوروشور زده ک لازم نیست هوارو خالی کنیدولی من میگم نکنه هوای داخلش خیلی باشه ؟اصلا هوارو خالی نکنم و کل آمپول و هواشو تزریق کنم؟تا جایی که اون واشر مشکی سرنگ بیاد تا آخر؟؟؟

31 پاسخ 637 بازدید


اقدام به بارداری و ازمایش ها و سونو های مربوطه

الینام که ۳ بار سقط داشتم . دوستان سلام مشکل من چیه ؟ سوالم همینه تشکر ❤❤❤

10 پاسخ 614 بازدید


توده سفت در شیردهی

سلام خانم دکتر ودوستان عزیز خسته نباشید من سینه هام هیچ مشکلی نداشتن خوب یه شب خواستم رو شکم بخوابم وزود بیدار شم دیدم خوابم برده الان هردو سینه هام به شدت سفت شدن ودرد دارن بهتر شدم فقط تویه سینه چپم یه توده سفت مشاهده کردم وحرکت نمیکنه ثابت جای خودش هست خیلیم ا درد نداره حتی به اندازه توده کوچک نیست تقریبا بزرگ هستش .سوال من اینه خانم دکتر هیچ توده ای نداشتم بعد اینکه خوابیدم رو شکم سینه هام سفت شدن وازشون شیر میدم تااینکه امروز سینه هام خوب شدن ن کامل .حالا این توده بزرگ احساس میکنم وقتی دست میزنم درد داره وثابت حرکت نداره این چیه ؟؟؟

5 پاسخ 338 بازدید


دوستان این ازمایشو تفسیر کنید

خواهشا تفسیر کنید

1 پاسخ 266 بازدید


چه زمانی اقدام به بارداری کنم؟

سلام‌من ۲۳ ماه پریود میشم و روی تقویم اوما زمان تخمک گذاریمو پیدا کردم و ۳دی و ۹دی نزدیکی داشتم.ولی امروز ۲۴دی پریود شدم متاسفانه😔

36 پاسخ 518 بازدید


سونو داپلر برای آندومتر نازک

سلام به دکتر عزیز و دوستان اوما. من قبلا هر وقت میرفتم سونوگرافی میگفتن آندومترم نازک هست. چند وقت پیش شنیدم که میگفتن سونو داپلر مقاومت عروقی رو نشون میده. کسی از دوستان بوده انجام داده باشه. روز چندم برم بهتر هست؟ به چه صورت انجام میدن و هزینش چقدر میشه؟

21 پاسخ 417 بازدید


تفسیر سونوی آنومالی 18 هفته

سلام خدمت همه
خانوم دکتر
سوال داشتم در مورد اینکه لک سفید در قلب جنین مشکل ساز هست یا نه،و اینکه نوشته نارسایی در دریچه تریکوسپید بیشتر از 60 دیده نشد،خدای نکرده یعنی قلب بچم مشکل داره؟

28 پاسخ 923 بازدید


سلاااام اگه میشه همگی بیاید

سلاااام بیاید برام تعیین جنسیت کنین دوازده هفته و سه روز هستم .

56 پاسخ 681 بازدید


تفسیر سونوگرافی ۳۵ هفته

سلام دکتر جان
میشه لطف کنید سونو رو برام تفسیر کنید
میخوام مطمئن شم همه چی خوبه
و اینکه برای وزن گیری بیشتر باید چی کار کنم
آیا نیاز هست من هم از مکمل لیدی میل استفاده کنم
واین اضافه کنم که من از اول بارداری ۶ کیلو اضافه کردم

30 پاسخ 596 بازدید


خانم دکتر به نظر شما ختم بارداری با توجه به این سونو کار درستی است؟

سلام خانم دکتر جان
خانم دکتر عزیز من دو قلو باردار هستم و بچه هام iugr هستند، دکترم گفتند نهایت تا اول هفته آینده ختم بارداری میدن، قرار شده امروز با پریناتولوژیست هم مشورت کنم که اگر زودتر گفتن، زودتر زایمان کنم. نطر شما رو میخواستم بدونم🙏🙏🙏
الان داروهایی که برای خونرسانی میگیرم روزی دوتا هپارین هست، چون هفته ۲۸ خونریزی خیلی شدید داشتم ASA بهم ندادن و هپارین هم یک هفته هست که شروع کردم.

31 پاسخ 906 بازدید


تنگی نفس در شب

سلام خانوما من از غروب تا فردا صبح بینیم کیپ میشه نمیتونم نفس بکشم نفسم تنگ میشه کسی بوده تو هفته های من اینطور بشه؟و کم شدن علائم طبیعیه؟ من درد شکم داشتم دوسه روزه خیلی کم شده

7 پاسخ 404 بازدید


بی بی چکم مثبته؟

سلام دوستان عزیزم و دکتر جان
نظرتون در مورد این بی بی چک چیه ممکنه خطا داشته باشه؟

117 پاسخ 1,137 بازدید


نگرفتن سینه توسط نوزاد

سلام خانم دکتر پسرم با وزن ۳۲۵۰ به دنیا اومده که تا سه روز پیش ۳۳۲۰ شده
مشکلم اینه سینمو نمیگیره خیلی خیلی طول میکشه تا سینه رو بگیره بعضی وقتا آسون بیشتر وقتا اینقد گریه میکنه من هم بی تاب میشم چکار کنم راهکاری داره شیر افزا هم‌استفاده می کنم چیزای نفاخ هم نمیخورم

26 پاسخ 422 بازدید


سلام کسی این آموکسی رو تا حالا به بچش داده؟

خط نشانی که باید آب بریزیم همینه که رو خودشه ؟ و اینکه رنگش نارنجی میشه درسته

6 پاسخ 304 بازدید


عفونت بعد زایمان طبیعی

سلام خانم دکتر عزیز و اومایی ها من سی روزه زایمان طبیعی کردم بنا ب شرایطی ک برام پیش اومد بچه هام تو nicu بودن استراحت نداشتم دائم تو ماشین بودم ده روز اول بعد زایمانم... بخیه هام جذبی بودن یکی از بخیه هام هم دیر خوب شد ترشحات زرد رنگ دارم با خارش بو ندارن سفالکسین هم خوردم ولی ترشحات خوب نشد ب نظرتون طبیعیه این نوع ترشح بخاطر زخمه یا نه عفونته و اینکه من شیر نمیدم چون بچه ها نموندن پس هر دارویی ممکنه معرفی کنین ممنونم...

114 پاسخ 742 بازدید


استفراغ کودک یک سال و دوماه

سلام مامانا
پسرم دیشب تو خواب هرچی خورده بود رو بالا اورد
و همش تشنش میشد کلی اب با معده خالی خورد
از دیشبم فقط شیر خورده و صبح هم بالا اورد ک فقط شیر بود
یکمم داغه
نگرانم خیلی الان بهش چی بدم بخوره چیکار کنم
دکترش هم سه شنبه هستش

6 پاسخ 313 بازدید


دلیل تجویز آمپول واریوپپتیل

دکتر جان سلام شب بخیر.در حال اقدام به بارداریم و لتروزول و سینال و hmg استفاده کردم امروز روز یازده پریودم هست سونو دادم و دکترم گفت که فولی بالغ دارم و برام آمپول hcg یک عدد و آمپول واریوپپتیل یک عدد تجویز کردن که فردا هردو رو تزریق کنم خواستم ببینم واریوپپتیل واسه چی تجویز شده؟ممنون

21 پاسخ 596 بازدید


تفسیر جواب سونوگرافی

دکتر جان سلام
لطف میکنید جواب سونوگرافی مامانم و بگین ،ممنون

12 پاسخ 292 بازدید


کمک ، کاهش شیر و بیقراری شدید نوزاد

سلام دکتر جان و دوستان اومایی
مدتیه حس میکنم شیرم کم میشه، از ۴ ، ۵ ماهگی پسرم روزی یک بار شیر خشک دادم، میخواستم عادت کنه که وقتی رفتم سر کار گرسنه نمونه، با زحمت زیاد بالاخره با اکراه خورد. مشکل الانم اینه دو سه هفته اس شیرم خ کم شده طوری که دو سه روزه مجبورم روزی سه بار به پسر شیر خشک بدم، ولی بازم بیقراره و نمیخوابه، امروز صبح ساعت ۱۰ بیدار شد تا ۷ نخوابید. شیر دادم سینه رو درمیورد، شیر خشک بزور میخورد ولی نمیخوابید.
غذا خوب میخوره، پوره دوست نداره،
برای افزایش شیر چیکار کنم،
ممکنه به خاطر استرس و نگرانی شیر کم بشه؟
ممنونم

14 پاسخ 451 بازدید


عفونت باکتریایی چشم نوزاد

سلام پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
چشم پسرم از عصر دیروز مقدار خیلی کمی عفونت داشت الان بیشتر شده. عفونت باکتریایی هستش درمانش چیه

5 پاسخ 282 بازدید