نحوه تزریق آمپول آنوکسا
سلام خوبین خانوم دکتر و دوستان میشه تجربه هاتونو بگین ؟این امپول اینسریای من شرکتش فرق داره و هوای داخلش خیلی بیشتره هوای داخلش اندازه اون فلشیه ک علامت زدم اندازه دوز امپولم از زیر اون خط زرد ب پایینه توی بوروشور زده ک لازم نیست هوارو خالی کنیدولی من میگم نکنه هوای داخلش خیلی باشه ؟اصلا هوارو خالی نکنم و کل آمپول و هواشو تزریق کنم؟تا جایی که اون واشر مشکی سرنگ بیاد تا آخر؟؟؟
اقدام به بارداری و ازمایش ها و سونو های مربوطه
الینام که ۳ بار سقط داشتم . دوستان سلام مشکل من چیه ؟ سوالم همینه تشکر ❤❤❤
توده سفت در شیردهی
سلام خانم دکتر ودوستان عزیز خسته نباشید من سینه هام هیچ مشکلی نداشتن خوب یه شب خواستم رو شکم بخوابم وزود بیدار شم دیدم خوابم برده الان هردو سینه هام به شدت سفت شدن ودرد دارن بهتر شدم فقط تویه سینه چپم یه توده سفت مشاهده کردم وحرکت نمیکنه ثابت جای خودش هست خیلیم ا درد نداره حتی به اندازه توده کوچک نیست تقریبا بزرگ هستش .سوال من اینه خانم دکتر هیچ توده ای نداشتم بعد اینکه خوابیدم رو شکم سینه هام سفت شدن وازشون شیر میدم تااینکه امروز سینه هام خوب شدن ن کامل .حالا این توده بزرگ احساس میکنم وقتی دست میزنم درد داره وثابت حرکت نداره این چیه ؟؟؟
دوستان این ازمایشو تفسیر کنید
خواهشا تفسیر کنید
چه زمانی اقدام به بارداری کنم؟
سلاممن ۲۳ ماه پریود میشم و روی تقویم اوما زمان تخمک گذاریمو پیدا کردم و ۳دی و ۹دی نزدیکی داشتم.ولی امروز ۲۴دی پریود شدم متاسفانه😔
سونو داپلر برای آندومتر نازک
سلام به دکتر عزیز و دوستان اوما. من قبلا هر وقت میرفتم سونوگرافی میگفتن آندومترم نازک هست. چند وقت پیش شنیدم که میگفتن سونو داپلر مقاومت عروقی رو نشون میده. کسی از دوستان بوده انجام داده باشه. روز چندم برم بهتر هست؟ به چه صورت انجام میدن و هزینش چقدر میشه؟
تفسیر سونوی آنومالی 18 هفته
سلام خدمت همه
خانوم دکتر
سوال داشتم در مورد اینکه لک سفید در قلب جنین مشکل ساز هست یا نه،و اینکه نوشته نارسایی در دریچه تریکوسپید بیشتر از 60 دیده نشد،خدای نکرده یعنی قلب بچم مشکل داره؟
سلاااام اگه میشه همگی بیاید
سلاااام بیاید برام تعیین جنسیت کنین دوازده هفته و سه روز هستم .
تفسیر سونوگرافی ۳۵ هفته
سلام دکتر جان
میشه لطف کنید سونو رو برام تفسیر کنید
میخوام مطمئن شم همه چی خوبه
و اینکه برای وزن گیری بیشتر باید چی کار کنم
آیا نیاز هست من هم از مکمل لیدی میل استفاده کنم
واین اضافه کنم که من از اول بارداری ۶ کیلو اضافه کردم
خانم دکتر به نظر شما ختم بارداری با توجه به این سونو کار درستی است؟
سلام خانم دکتر جان
خانم دکتر عزیز من دو قلو باردار هستم و بچه هام iugr هستند، دکترم گفتند نهایت تا اول هفته آینده ختم بارداری میدن، قرار شده امروز با پریناتولوژیست هم مشورت کنم که اگر زودتر گفتن، زودتر زایمان کنم. نطر شما رو میخواستم بدونم🙏🙏🙏
الان داروهایی که برای خونرسانی میگیرم روزی دوتا هپارین هست، چون هفته ۲۸ خونریزی خیلی شدید داشتم ASA بهم ندادن و هپارین هم یک هفته هست که شروع کردم.
تنگی نفس در شب
سلام خانوما من از غروب تا فردا صبح بینیم کیپ میشه نمیتونم نفس بکشم نفسم تنگ میشه کسی بوده تو هفته های من اینطور بشه؟و کم شدن علائم طبیعیه؟ من درد شکم داشتم دوسه روزه خیلی کم شده
بی بی چکم مثبته؟
سلام دوستان عزیزم و دکتر جان
نظرتون در مورد این بی بی چک چیه ممکنه خطا داشته باشه؟
نگرفتن سینه توسط نوزاد
سلام خانم دکتر پسرم با وزن ۳۲۵۰ به دنیا اومده که تا سه روز پیش ۳۳۲۰ شده
مشکلم اینه سینمو نمیگیره خیلی خیلی طول میکشه تا سینه رو بگیره بعضی وقتا آسون بیشتر وقتا اینقد گریه میکنه من هم بی تاب میشم چکار کنم راهکاری داره شیر افزا هماستفاده می کنم چیزای نفاخ هم نمیخورم
سلام کسی این آموکسی رو تا حالا به بچش داده؟
خط نشانی که باید آب بریزیم همینه که رو خودشه ؟ و اینکه رنگش نارنجی میشه درسته
عفونت بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز و اومایی ها من سی روزه زایمان طبیعی کردم بنا ب شرایطی ک برام پیش اومد بچه هام تو nicu بودن استراحت نداشتم دائم تو ماشین بودم ده روز اول بعد زایمانم... بخیه هام جذبی بودن یکی از بخیه هام هم دیر خوب شد ترشحات زرد رنگ دارم با خارش بو ندارن سفالکسین هم خوردم ولی ترشحات خوب نشد ب نظرتون طبیعیه این نوع ترشح بخاطر زخمه یا نه عفونته و اینکه من شیر نمیدم چون بچه ها نموندن پس هر دارویی ممکنه معرفی کنین ممنونم...
استفراغ کودک یک سال و دوماه
سلام مامانا
پسرم دیشب تو خواب هرچی خورده بود رو بالا اورد
و همش تشنش میشد کلی اب با معده خالی خورد
از دیشبم فقط شیر خورده و صبح هم بالا اورد ک فقط شیر بود
یکمم داغه
نگرانم خیلی الان بهش چی بدم بخوره چیکار کنم
دکترش هم سه شنبه هستش
دلیل تجویز آمپول واریوپپتیل
دکتر جان سلام شب بخیر.در حال اقدام به بارداریم و لتروزول و سینال و hmg استفاده کردم امروز روز یازده پریودم هست سونو دادم و دکترم گفت که فولی بالغ دارم و برام آمپول hcg یک عدد و آمپول واریوپپتیل یک عدد تجویز کردن که فردا هردو رو تزریق کنم خواستم ببینم واریوپپتیل واسه چی تجویز شده؟ممنون
تفسیر جواب سونوگرافی
دکتر جان سلام
لطف میکنید جواب سونوگرافی مامانم و بگین ،ممنون
کمک ، کاهش شیر و بیقراری شدید نوزاد
سلام دکتر جان و دوستان اومایی
مدتیه حس میکنم شیرم کم میشه، از ۴ ، ۵ ماهگی پسرم روزی یک بار شیر خشک دادم، میخواستم عادت کنه که وقتی رفتم سر کار گرسنه نمونه، با زحمت زیاد بالاخره با اکراه خورد. مشکل الانم اینه دو سه هفته اس شیرم خ کم شده طوری که دو سه روزه مجبورم روزی سه بار به پسر شیر خشک بدم، ولی بازم بیقراره و نمیخوابه، امروز صبح ساعت ۱۰ بیدار شد تا ۷ نخوابید. شیر دادم سینه رو درمیورد، شیر خشک بزور میخورد ولی نمیخوابید.
غذا خوب میخوره، پوره دوست نداره،
برای افزایش شیر چیکار کنم،
ممکنه به خاطر استرس و نگرانی شیر کم بشه؟
ممنونم
عفونت باکتریایی چشم نوزاد
سلام پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
چشم پسرم از عصر دیروز مقدار خیلی کمی عفونت داشت الان بیشتر شده. عفونت باکتریایی هستش درمانش چیه




