Ooma

تفسیر آزمایش بارداری

سلام دوستان با ۵روز تاخیر آزمایش دادم ممنون میشم تفسیر کنید

6 پاسخ 800 بازدید


آیا پساری انجام بدم؟؟؟

سلام دکتر اوما لطفا ی راهنمایی بکنید من تو۱۴و۱۶ هفته سونو طول سرویکس شدم ک گفتن طول سرویکس۳۰هست و من چون دوقلو باردارم و ای وی اف شدم دکتری ک زیر نظرش بودم بیمارستان گفت مشکلی نیست در صورتی ک ۱۲هفته ۳۶ بود و خیلی پافشاری داشت ک زندگی معمولی کنم منم خلاصه پروندمو اوردم پیش ی دکتر دیگه ک گفت استراحت مطلق و بازم حرفی از سرکلاژ نزدن تا هفته پیش ک سونو غربالگری داشتم سونوهای قبل بیمارستان رویان انجام دادم و گفتن دوتا ساک و دوتا جفت هست ولی این سونو میگفت من ی ساک و ی جفت میبینم و دوقلوها همسان هستن طول سرویکسو۳۳گفتن و گفتن دهانه رحم مقداری باز شده دکترمتخصص و دکتر رویان دوتاشون گفتن برم بیمارستان امام خمینی تشخیص با اونا هست و سن بارداریت بالاس وما کاری نمیکنیم رفتم امام خمینی ی کار آموز معاینه کرد و گفت ۳میل بازه ک طبیعیه هنوز نرفتم پیش دکتر خودم ولی نمیدونم برای اطمینان پساری کنم یا ن؟

8 پاسخ 1,002 بازدید


ترشح زیاد باشه تخمک گذاری یا اینکه شفاف باشه و کشسان?

شما چه جور تشخیص میدین

6 پاسخ 457 بازدید


شیاف پروژسترون رو کی شروع کنم؟

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان اومایی
من چهارماه پیش سقط داشتم در هفته ی ششم بااینکه قلب جنین هم شکل گرفته بود دکتر با کلی ازمایشات و سونو وو بهم گفتن مشکلی ندارم فقط باید پروژسترون مصرف میکردم
سوال من اینه ک من این ماه اقدام رو شروع کردم و روز پونزدهم سیکلم هستم شیاف پروژسترون رو شروع کنم یا هرموقع باردار شدم بعد استفاده کنم؟؟

15 پاسخ 434 بازدید


تفسیر سونو گرافی رحم

سلام لطفا سونو رحم منو تفسیر کنید
ممنون

19 پاسخ 570 بازدید


در مورد نوع ختنه نوزاد

سلام دوستان گلم
ببخشید میشه در مورد تجربیاتتون از ختنه نوزاد پسرتون بهم بگید؟
سنتی چجوریه و چه مراقبت هایی نیاز داره؟
حلقه چجوریه و چه مراقبت هایی نیاز داره؟
کدوم درگیری و زمان بر بودنش بیشتره ؟
من میخوام پسرمو به زودی ببرم برای ختنه. خیلی جایی نمیشناسم فقط یه دکتر بهم معرفی کردن و گفتن کارش خوبه، پزشک عمومی هست و روش حلقه انجام میده. اما من دو دلم..
اطرافیانم بیشتر سنتی انجام دادن ک خیلی راضی بودن..
و میشه کسایی که تجربه داشتن هرکدوم از روش ها رو که رضایت داشتن لایک کنن ببینم میران رضایت کدوم بیشتر بوده؟
ممنونم ازتون..

82 پاسخ 583 بازدید


آمپول زدن در موقع اقدام

سلام خدمت دکتر عزیز و دوست های اومایی
چند روز پیش سرما خوردم و رفتم دکتر بهم کلی امپول و قرص انتی بیو تیک داده وقتی تو مطبشون بودم بهشون گفتم من ماه اول اقدامم....
سوالم از شما اینه اشکالی نداره استفاده کنم ؟؟

9 پاسخ 522 بازدید


تفسیر آزمایش چکاپ همسرم

سلام پزشک محترم اوما، همسرم چکاپ داده ممنون میشم تفسیرش کنید🌹❤️

16 پاسخ 233 بازدید


تیکه های سفید رنگ در مدفوع نوزاد ۲ماه و ۱۶ روزه

سلام دکتر جان پسر من ۲ ماهو ۱۶ روزشه حساسیت به پروتئین گاوی داره رفلاکسم داره از روزی که دکتر آپتامیل پپتی تجویز کرده براش توی مدفوش تیکه ریز سفید رنگ هست شیر خودمم میدم میشه بگید که اون تیکه ها چیه و از چی میتونه باشه؟

16 پاسخ 501 بازدید


خونریزی هفته ده و یازده بارداری

سلام خانوم دکتر وقت بخیر خسته نباشید من امروز ۱۱هفته و ۳روزمه
حدودا یک هفته پیش که وارد هفته ۱۰شدم خونریزی داشتم رنگ قرمز مث اوایل پریودی به دستور پزشک رفتم سونو و معاینه هیج مشکلی نبود و شیاف پروژسترون هم هر ۱۲ساعت استفاده میکنم حالا از یک هفته پیش بعضی از روزا یا هرروز تقریبا لکه بینی به رنگ قهوه ای و لخته کوچیک به رنگ سیاه دارم خواستم بپرسم مشکلی نداره؟باید چیکار کنم؟

9 پاسخ 532 بازدید


تفسیر آزمایش خون نوزاد

سلام وقتتون بخیر
دکتر عزیز ممنون میشم در خصوص این آزمایش که برای دخترم هست راهنماییم بفرمایید
فاکتورهایی که با رنگ قرمز مشخص شده نگرانم کرده
مخصوصا تست TSH
لطفا بفرمایید باید چیکار کنم من خودم مشکل کم کاری تیروئید دارم
و اینکه در بدو تولد دخترم‌ مشکل تیروئید نداشت

22 پاسخ 647 بازدید


تفسیر آزمایش خون هفته ۲۵

سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ خانم دکتر عزیز این آزمایش هفته ۲۵ من که امروز دادم. لطفا اعلام نظر بفرمائید.
قرص لووتیروکسین ۵۰ رو هم هفته ای ۴ روز میخورم ' که البته با ناشتایی امروز ۴ روز نخورده بودم.

13 پاسخ 327 بازدید


خارش زانو و ایجاد زخم

دکتر اوما یه مدتیه زانوهام خیلی میخاره به اندازه ای که زخم شده. اولش که میخاره جوش میشه اون جوش ها هم به سفیدی میرنه انگار درونشون چرک بعدش که بازم میخارم میشه زخم اصلا هم خارش ول کن نیست نمیدونم قارچ چیه چیکار کنم. راستی بعد از خارش زانوم‌پوستش زبر میشه

6 پاسخ 660 بازدید


سلام دکتراومادوروزه ببلاک ال اف میدم مدفوع پسرم رنگش عدض شده مشکلی تداره

دکتراومادوروزه ببلاک ال اف میدم مدفوع پسرم رنگش عدض شده مشکلی تداره
باعکس

8 پاسخ 326 بازدید


تفسیر جواب آزمایش۱۵هفتگی ب دلیل بالا بودن عددmom

سلام خانم دکتر ودوستان اومایی،من آزمایش غربالگریم یکم مشکل داشت و عددmomبالا بود ک دکتر واسم۱۵هفته دوباره آزمایش نوشت والان جوایش اومده میشه بی زحمت تفسیرش کنین،دوستان هرکی سردرمیاره خواهش میکنم بیاین بگین از نگرانی دربیام

15 پاسخ 364 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام خانم دکتر عزیز میشه لطفاً آزمایش مادرم رو تفسیر کنید...
باتشکر

16 پاسخ 286 بازدید


زردی و قطره بیلی ناستر

سلام خانوم دکتر، پسرم زردیش ۱۱ بود دکتر قطره بیلی ناستر واسش تجویز کرد روزی ۵ قطره تا ۵ روز، امروز ۵ روزش تموم شد و من دیگه زردی توو چشماش و صورتش نمیبینم ، از اونجایی ک خیلی شهرمون یخبندونه و واقعا سرده نمیتونم بچه رو ببرم بیرون و دکتر چک‌کنه زردیش رو، سوال من اینه من ادامه بدم قطره رو ضرر داره؟؟ میگم اگه قطع کنم قطره رو شاید واقعا زردیش کم نشده باشه (هرچند من توو ظاهرش تغییرات رو دیدم)
ممنون میشم راهنماییم کنید

2 پاسخ 564 بازدید


دفع ادرار نوزاد ۲ روزه

سلام دکتر اوما عزیز
نوزادم ۲ روزه اس شیرمادر میخوره تعداد دفع مدفوع ۳،۴ بار در روز بوده تا الان ک مکونیوم دفع کرده .در کل روز ۵.۶ بار تعویضش کردیم تا الان .
اما ادرارش حس میکنم کمه خیس خیس نمیشه و مقدار خیلی کمی لکه صورتی قده ی نقطه الان دیدم ک میدونم از کم آبی بدنه ، شیر دهی هر یکساعت و نیم حتی شاید کمتر هم هست و شیرم رو ب سفید شدن هست .
یکم نگران اینم ک پوشکش کامل خیس نمیشه با توجه ب این شرح حال ب نظرتون چیکار کنم ک بیشتر شیر بخوره و ادرار و ببینم تو پوشک .
ممنونم

1 پاسخ 414 بازدید


حرکات بدن نوزاد ازبدوتولد تایکسالگی

سلام وقت بخیر،دخترم سه ماه وپونزده روزشه چه زمانی کامل میتونه به پهلوچپ یاراست بیفته؟قلط میخوره؟؟

4 پاسخ 303 بازدید


بهترین جراح سزارین تهران

بهترین دکتر برای سزارین اگه می‌شناسید معرفی کنید . تهران باشه مرسی دوستان

21 پاسخ 782 بازدید