تفسیر آزمایش بارداری
سلام دوستان با ۵روز تاخیر آزمایش دادم ممنون میشم تفسیر کنید
آیا پساری انجام بدم؟؟؟
سلام دکتر اوما لطفا ی راهنمایی بکنید من تو۱۴و۱۶ هفته سونو طول سرویکس شدم ک گفتن طول سرویکس۳۰هست و من چون دوقلو باردارم و ای وی اف شدم دکتری ک زیر نظرش بودم بیمارستان گفت مشکلی نیست در صورتی ک ۱۲هفته ۳۶ بود و خیلی پافشاری داشت ک زندگی معمولی کنم منم خلاصه پروندمو اوردم پیش ی دکتر دیگه ک گفت استراحت مطلق و بازم حرفی از سرکلاژ نزدن تا هفته پیش ک سونو غربالگری داشتم سونوهای قبل بیمارستان رویان انجام دادم و گفتن دوتا ساک و دوتا جفت هست ولی این سونو میگفت من ی ساک و ی جفت میبینم و دوقلوها همسان هستن طول سرویکسو۳۳گفتن و گفتن دهانه رحم مقداری باز شده دکترمتخصص و دکتر رویان دوتاشون گفتن برم بیمارستان امام خمینی تشخیص با اونا هست و سن بارداریت بالاس وما کاری نمیکنیم رفتم امام خمینی ی کار آموز معاینه کرد و گفت ۳میل بازه ک طبیعیه هنوز نرفتم پیش دکتر خودم ولی نمیدونم برای اطمینان پساری کنم یا ن؟
ترشح زیاد باشه تخمک گذاری یا اینکه شفاف باشه و کشسان?
شما چه جور تشخیص میدین
شیاف پروژسترون رو کی شروع کنم؟
سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان اومایی
من چهارماه پیش سقط داشتم در هفته ی ششم بااینکه قلب جنین هم شکل گرفته بود دکتر با کلی ازمایشات و سونو وو بهم گفتن مشکلی ندارم فقط باید پروژسترون مصرف میکردم
سوال من اینه ک من این ماه اقدام رو شروع کردم و روز پونزدهم سیکلم هستم شیاف پروژسترون رو شروع کنم یا هرموقع باردار شدم بعد استفاده کنم؟؟
تفسیر سونو گرافی رحم
سلام لطفا سونو رحم منو تفسیر کنید
ممنون
در مورد نوع ختنه نوزاد
سلام دوستان گلم
ببخشید میشه در مورد تجربیاتتون از ختنه نوزاد پسرتون بهم بگید؟
سنتی چجوریه و چه مراقبت هایی نیاز داره؟
حلقه چجوریه و چه مراقبت هایی نیاز داره؟
کدوم درگیری و زمان بر بودنش بیشتره ؟
من میخوام پسرمو به زودی ببرم برای ختنه. خیلی جایی نمیشناسم فقط یه دکتر بهم معرفی کردن و گفتن کارش خوبه، پزشک عمومی هست و روش حلقه انجام میده. اما من دو دلم..
اطرافیانم بیشتر سنتی انجام دادن ک خیلی راضی بودن..
و میشه کسایی که تجربه داشتن هرکدوم از روش ها رو که رضایت داشتن لایک کنن ببینم میران رضایت کدوم بیشتر بوده؟
ممنونم ازتون..
آمپول زدن در موقع اقدام
سلام خدمت دکتر عزیز و دوست های اومایی
چند روز پیش سرما خوردم و رفتم دکتر بهم کلی امپول و قرص انتی بیو تیک داده وقتی تو مطبشون بودم بهشون گفتم من ماه اول اقدامم....
سوالم از شما اینه اشکالی نداره استفاده کنم ؟؟
تفسیر آزمایش چکاپ همسرم
سلام پزشک محترم اوما، همسرم چکاپ داده ممنون میشم تفسیرش کنید🌹❤️
تیکه های سفید رنگ در مدفوع نوزاد ۲ماه و ۱۶ روزه
سلام دکتر جان پسر من ۲ ماهو ۱۶ روزشه حساسیت به پروتئین گاوی داره رفلاکسم داره از روزی که دکتر آپتامیل پپتی تجویز کرده براش توی مدفوش تیکه ریز سفید رنگ هست شیر خودمم میدم میشه بگید که اون تیکه ها چیه و از چی میتونه باشه؟
خونریزی هفته ده و یازده بارداری
سلام خانوم دکتر وقت بخیر خسته نباشید من امروز ۱۱هفته و ۳روزمه
حدودا یک هفته پیش که وارد هفته ۱۰شدم خونریزی داشتم رنگ قرمز مث اوایل پریودی به دستور پزشک رفتم سونو و معاینه هیج مشکلی نبود و شیاف پروژسترون هم هر ۱۲ساعت استفاده میکنم حالا از یک هفته پیش بعضی از روزا یا هرروز تقریبا لکه بینی به رنگ قهوه ای و لخته کوچیک به رنگ سیاه دارم خواستم بپرسم مشکلی نداره؟باید چیکار کنم؟
تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام وقتتون بخیر
دکتر عزیز ممنون میشم در خصوص این آزمایش که برای دخترم هست راهنماییم بفرمایید
فاکتورهایی که با رنگ قرمز مشخص شده نگرانم کرده
مخصوصا تست TSH
لطفا بفرمایید باید چیکار کنم من خودم مشکل کم کاری تیروئید دارم
و اینکه در بدو تولد دخترم مشکل تیروئید نداشت
تفسیر آزمایش خون هفته ۲۵
سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ خانم دکتر عزیز این آزمایش هفته ۲۵ من که امروز دادم. لطفا اعلام نظر بفرمائید.
قرص لووتیروکسین ۵۰ رو هم هفته ای ۴ روز میخورم ' که البته با ناشتایی امروز ۴ روز نخورده بودم.
خارش زانو و ایجاد زخم
دکتر اوما یه مدتیه زانوهام خیلی میخاره به اندازه ای که زخم شده. اولش که میخاره جوش میشه اون جوش ها هم به سفیدی میرنه انگار درونشون چرک بعدش که بازم میخارم میشه زخم اصلا هم خارش ول کن نیست نمیدونم قارچ چیه چیکار کنم. راستی بعد از خارش زانومپوستش زبر میشه
سلام دکتراومادوروزه ببلاک ال اف میدم مدفوع پسرم رنگش عدض شده مشکلی تداره
دکتراومادوروزه ببلاک ال اف میدم مدفوع پسرم رنگش عدض شده مشکلی تداره
باعکس
تفسیر جواب آزمایش۱۵هفتگی ب دلیل بالا بودن عددmom
سلام خانم دکتر ودوستان اومایی،من آزمایش غربالگریم یکم مشکل داشت و عددmomبالا بود ک دکتر واسم۱۵هفته دوباره آزمایش نوشت والان جوایش اومده میشه بی زحمت تفسیرش کنین،دوستان هرکی سردرمیاره خواهش میکنم بیاین بگین از نگرانی دربیام
تفسیر جواب آزمایش
سلام خانم دکتر عزیز میشه لطفاً آزمایش مادرم رو تفسیر کنید...
باتشکر
زردی و قطره بیلی ناستر
سلام خانوم دکتر، پسرم زردیش ۱۱ بود دکتر قطره بیلی ناستر واسش تجویز کرد روزی ۵ قطره تا ۵ روز، امروز ۵ روزش تموم شد و من دیگه زردی توو چشماش و صورتش نمیبینم ، از اونجایی ک خیلی شهرمون یخبندونه و واقعا سرده نمیتونم بچه رو ببرم بیرون و دکتر چککنه زردیش رو، سوال من اینه من ادامه بدم قطره رو ضرر داره؟؟ میگم اگه قطع کنم قطره رو شاید واقعا زردیش کم نشده باشه (هرچند من توو ظاهرش تغییرات رو دیدم)
ممنون میشم راهنماییم کنید
دفع ادرار نوزاد ۲ روزه
سلام دکتر اوما عزیز
نوزادم ۲ روزه اس شیرمادر میخوره تعداد دفع مدفوع ۳،۴ بار در روز بوده تا الان ک مکونیوم دفع کرده .در کل روز ۵.۶ بار تعویضش کردیم تا الان .
اما ادرارش حس میکنم کمه خیس خیس نمیشه و مقدار خیلی کمی لکه صورتی قده ی نقطه الان دیدم ک میدونم از کم آبی بدنه ، شیر دهی هر یکساعت و نیم حتی شاید کمتر هم هست و شیرم رو ب سفید شدن هست .
یکم نگران اینم ک پوشکش کامل خیس نمیشه با توجه ب این شرح حال ب نظرتون چیکار کنم ک بیشتر شیر بخوره و ادرار و ببینم تو پوشک .
ممنونم
حرکات بدن نوزاد ازبدوتولد تایکسالگی
سلام وقت بخیر،دخترم سه ماه وپونزده روزشه چه زمانی کامل میتونه به پهلوچپ یاراست بیفته؟قلط میخوره؟؟
بهترین جراح سزارین تهران
بهترین دکتر برای سزارین اگه میشناسید معرفی کنید . تهران باشه مرسی دوستان




