Ooma

زمان دقیق سونو وزن جنین

سلام وقت بخیر. خسته نباشید؟
برای سونو وزن جنین دقیق چند هفته باید برم؟

16 پاسخ 557 بازدید


مصرف قرص رهاکین ۵۰۰در ماه اول بارداری

سلام من ناخواسته باردار شدم و اطلاعی نداشتم ۱ماه قرص رهاکین مصرف کردم آیا تاثیری داره بر جنین چه تاثیری داره و اینکه تو غربالگری مشخص میشه؟الان هفته ۱۰ بارداری هستم

25 پاسخ 5,343 بازدید


دندون درآوررن و نق زدن.مسواک زدن تو این سن

سلام مامانای گل.دختر من ۱۶ تا دندون داره.چند روزه خیلی رفتاراش بد شده.همش نق نق.گاز میگیره ننیخوابه.یعنی داره اون دندون آخری ها رو درمیاره؟برا دندونا قبلیش اینجور نبود.
اگه آره برا تسکینش چکار کنم؟
ژل نمیذاره بزنم گاز میگیره تا مزشو حس میکنه.دندون گیرم نمیگیره.
و اینکه فهمیدم تو این سن با این تعداد دندون باید مسواک بزنه.کسی میدونه چه نوع مسواک و خمیر دندونی؟ممنون ازتون

55 پاسخ 406 بازدید


من هفته ۵ بارداری هستم وبارداری دومم

سلام وقت بخیر من هفته ۵ بارداری هستم وبارداری دومم هست می خواستم خیلی زود به دکتر مراجعه نکنم چه زمانی برم ؟ در حال حاضر فقط مصرف اسید فولیک و دارم انجام می دم و سابقه بیماری و سقط جنین‌ هم ندارم بارداری اول هم مشکلی نداشتم خدا رو شکر

18 پاسخ 545 بازدید


درد قفسه سینه پس از سزارین

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من دو هفته هست ک سزارین کردم با بی حسی، هفته اول تنگی نفس داشتم الان یه هفته هست ک قفسه سینم درد میگیره و گاهی پشت کتف و قلبم هم درد میگیره، پیش پزشک عمومی رفتم ک نوار قلب ازم گرفتن خوب بود و پروپرانولول 20 برام نوشتن ک فایده ای نداشت، سه روز بعد از زایمانم ازمایش UP انجام دادم ک خوب بود، فشارم تو این چند روز 13 یا 14 بوده معمولا، بعد از سزارینم هم انوکساپارین برام نزدن، ب نظرتون باید چیکار کنم؟ طبیعی هست؟

1 پاسخ 1,012 بازدید


8 روز لکه بینی داشتم و بتا ۲ونیم بود ۷ روز قبل پریود

احتمال بارداری هست?

21 پاسخ 543 بازدید


دکتر برا زایمان سزارین در تهران

سلام خانوما من 26هفته ام خونمم شهرستانه. دنبال یه دکترم ک سزارین قبول کنه حالا بیمارستان بهمن باش ک چ بهتره من
اگرم سراغ مدارین بیمارستانای دیگه باش فقط دکتر بگین ک زیر میزی نگیره

18 پاسخ 1,421 بازدید


دوستان بیاین هنوز خونریزی دارم

سلام دوستان الان ۱۳ روز که از افت بتام میگذره و همچنان خونریزی دارم یکم کم میشه دوباره شروع میشه دوستانی که سقط داشتن تا چند روز خونریزی ادامه داشت؟
سنوهم انجام دادم چیزی نشون نداده ضخامت رحمم هم نرماله چیکار کنم ؟میتونم دارو بخورم ؟ یا دوباره بتا بدم؟؟

37 پاسخ 605 بازدید


نظر سنجی آزمایشگاه و سونو گرافی برای غربال اول

سلام وقت بخیر
دوستان اگر تجربه ای در مورد سونوگرافی الوند دکتر گرامی و سامان دکتر برفه ای برای غربال اول دارید ممنون میشم بگید
همچنین ازمایشگاه دنا، مایسا و بیمارستان پارس

44 پاسخ 730 بازدید


غربالگری نوزاد در ۵ روزگی

سلام خانوم دکتر ۵ روزگی از پای پسرم خون گرفتن ولی گفتن خون کم بوده جواب نداده ازمایشش دوباره ۱۵ روزگی گرفتن بازم همین اتفاق افتاد منم دیگه نمیخوام ببرم پاشو سوراخ سوراخ کنن میخواستم ببینم ایا بعدا مشکلی ایجاد میشه؟

24 پاسخ 378 بازدید


پسرم سخت می‌خوابه

سلام پسرم ۱۸ماهشه الان یه چند وقتیه تایم خوابش که میشه خیلی به سختی میخوابونمش قبلنا شیرشو میخورد یه چهارتا غلت میزد و نهایتا نیم ساعت طول می‌کشید و میخوابید ولی الان به یه ساعت اینا می‌کشه تا بخوابه هی غلت میزنه حرف میزنه بازی می‌کنه آخرش اینقدر خوابش میاد گریه می‌کنه باید راه بردنی بخوابونمش خسته‌م کرده ،چیکار کنم؟ مشکل چیه بنظرتون

15 پاسخ 449 بازدید


زخم و عفونت سینه

سلام خانوم دکتر
من ۴ روزه زایمان کردم سینه هام عفونت کرده و نوکش بشدت زخمی شده با شیردوش که تخلیه میکنم زخمی تر میشه
دکتر نوزادان سفالکسین ۵۰۰ و استامینوفن داد گفت اگه بهتر نشد دکتر زنان یا جراح مراجعه کن
برای زخمش پماد یا دارویی هست؟
بچه میتونه مک بزنه؟خوردن این شیر براش ضرر نداره؟

27 پاسخ 792 بازدید


معرفی مولتی ویتامین خوب

سلام دکتر اوما خسته نباشید من از شش ماهگی ب دخترم پدیابست دادم تا الان روزی یک سیسی الان چند وقته خیلی بی اشتها شده اصلا تمایلی ب غذاخوردن نداره شیر هم ندادم از امروز بهش ، مولتی ویتامین خوب چی هست براش بخرم بدون زینک چون میخام همیشه بدمش مثل پدیابست... یکماه پیش نئوزینک میدادم خیلی خوب اشتها داشت ولی قطعش کردم چون خودتون گفتین دوره ایه و بیشتر از یکماه ندید . و دکتر مولتی ویتامین مناسب سنش معرفی کنین براش بخرم و روزی چند سیسی بدمش و سوال دیگم اینه در طول روز همون سه وعده غذا یعنی صبحانه نهار شام باید بخوره فقط با دوتا میان وعده؟؟؟
ممنونم ببخشید زیاد شد

27 پاسخ 512 بازدید


لطفا آزمایش شوهرمو تفسیر کنید

خیلی ممنونم❤️

8 پاسخ 267 بازدید


عوارض مصرف قرص روکین

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر، ببخشید من چند وقت پیش بهتون پیام دادم برا پریود نامنظمم که بعد زایمان داشتم(هر 15 روز پریود میشدم) شما فرمودین که قرص روکین یا مارولین بگیرم مصرف کنم تا تنظیم شه اما با مصرف این قرصا خیلی عصبی میشم به حدی که نمیتونم اصلا خوب به بچم برسم
هیچ داروی دیگه ای نیست که پریودم روتنظیم کنه؟

5 پاسخ 335 بازدید


حساسیت به غذا ها

سلام ، دخترم از وقتی بهش غذا میدم به خیلی از مواددغذایی مثل تخم مرغ، لبنیات، خرما، شیره، بادام حساسیت نشون میده و بدنش کهیر و اگزما میزنه، واقعا کلافه شدم نمیدونم چی بهش بدم که هو مقوی باشه هم وزنش اضافه بشه هم حساسیت نده لطفا ی راهنمایی بکنید

18 پاسخ 368 بازدید


بچم خیلی پایین تکون میخوره

سلام خانم دکتر خسته نباشید از صبح بچم خیلی پایین داره تکون میخوره یه جوری که بعضی وقتا فک میکنم الان پاش درمیاد
بنظرتون طبیعیه؟ مشکلی نیست؟

25 پاسخ 1,243 بازدید


خوردن آب انار ضرری داره؟

سلام هفته های اخر بارداریمه، خوردن اب انار ضرری داره؟

20 پاسخ 661 بازدید


نحوه استفاده از پودر مونته لوکاست

سلام به همگی.دکتر پسرم برای آلرژی بینی، ۱۰عدد ساشه مونته لوکاست روزی یک بار ،۲ونیم سیسی سیتریزین هر ۲۴ س و اسپری مومتازون هر ۱۲ س داده. پودرو باید چجوری استفاده کنم؟

6 پاسخ 294 بازدید


بطن مغزی جنین ۲۵ هفته

سلام دکتر عزیز،خسته نباشید ببخشید من چند روز قبل هم تایپک دادم که تو ۲۵ هفته رفتم سونو و گفتن بطن مغزی عدد ۱۰ هستش و امروز رفتم جای دیگه سونوگرافی دادم گفتن ۸ ولی نزدیک به ۹ و گفتن طبیعیه ولی برایه اطمینان میخای برو تبریز سونو بده که نزدیک ۴ ساعت راهه از شهر ما و اینکه من سرکلاژی هستم بنظرتون میتونم برم یانه تروخدا اگه میشه جواب بدید تو دوراهی موندم 😔

60 پاسخ 3,049 بازدید