زمان دقیق سونو وزن جنین
سلام وقت بخیر. خسته نباشید؟
برای سونو وزن جنین دقیق چند هفته باید برم؟
مصرف قرص رهاکین ۵۰۰در ماه اول بارداری
سلام من ناخواسته باردار شدم و اطلاعی نداشتم ۱ماه قرص رهاکین مصرف کردم آیا تاثیری داره بر جنین چه تاثیری داره و اینکه تو غربالگری مشخص میشه؟الان هفته ۱۰ بارداری هستم
دندون درآوررن و نق زدن.مسواک زدن تو این سن
سلام مامانای گل.دختر من ۱۶ تا دندون داره.چند روزه خیلی رفتاراش بد شده.همش نق نق.گاز میگیره ننیخوابه.یعنی داره اون دندون آخری ها رو درمیاره؟برا دندونا قبلیش اینجور نبود.
اگه آره برا تسکینش چکار کنم؟
ژل نمیذاره بزنم گاز میگیره تا مزشو حس میکنه.دندون گیرم نمیگیره.
و اینکه فهمیدم تو این سن با این تعداد دندون باید مسواک بزنه.کسی میدونه چه نوع مسواک و خمیر دندونی؟ممنون ازتون
من هفته ۵ بارداری هستم وبارداری دومم
سلام وقت بخیر من هفته ۵ بارداری هستم وبارداری دومم هست می خواستم خیلی زود به دکتر مراجعه نکنم چه زمانی برم ؟ در حال حاضر فقط مصرف اسید فولیک و دارم انجام می دم و سابقه بیماری و سقط جنین هم ندارم بارداری اول هم مشکلی نداشتم خدا رو شکر
درد قفسه سینه پس از سزارین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من دو هفته هست ک سزارین کردم با بی حسی، هفته اول تنگی نفس داشتم الان یه هفته هست ک قفسه سینم درد میگیره و گاهی پشت کتف و قلبم هم درد میگیره، پیش پزشک عمومی رفتم ک نوار قلب ازم گرفتن خوب بود و پروپرانولول 20 برام نوشتن ک فایده ای نداشت، سه روز بعد از زایمانم ازمایش UP انجام دادم ک خوب بود، فشارم تو این چند روز 13 یا 14 بوده معمولا، بعد از سزارینم هم انوکساپارین برام نزدن، ب نظرتون باید چیکار کنم؟ طبیعی هست؟
8 روز لکه بینی داشتم و بتا ۲ونیم بود ۷ روز قبل پریود
احتمال بارداری هست?
دکتر برا زایمان سزارین در تهران
سلام خانوما من 26هفته ام خونمم شهرستانه. دنبال یه دکترم ک سزارین قبول کنه حالا بیمارستان بهمن باش ک چ بهتره من
اگرم سراغ مدارین بیمارستانای دیگه باش فقط دکتر بگین ک زیر میزی نگیره
دوستان بیاین هنوز خونریزی دارم
سلام دوستان الان ۱۳ روز که از افت بتام میگذره و همچنان خونریزی دارم یکم کم میشه دوباره شروع میشه دوستانی که سقط داشتن تا چند روز خونریزی ادامه داشت؟
سنوهم انجام دادم چیزی نشون نداده ضخامت رحمم هم نرماله چیکار کنم ؟میتونم دارو بخورم ؟ یا دوباره بتا بدم؟؟
نظر سنجی آزمایشگاه و سونو گرافی برای غربال اول
سلام وقت بخیر
دوستان اگر تجربه ای در مورد سونوگرافی الوند دکتر گرامی و سامان دکتر برفه ای برای غربال اول دارید ممنون میشم بگید
همچنین ازمایشگاه دنا، مایسا و بیمارستان پارس
غربالگری نوزاد در ۵ روزگی
سلام خانوم دکتر ۵ روزگی از پای پسرم خون گرفتن ولی گفتن خون کم بوده جواب نداده ازمایشش دوباره ۱۵ روزگی گرفتن بازم همین اتفاق افتاد منم دیگه نمیخوام ببرم پاشو سوراخ سوراخ کنن میخواستم ببینم ایا بعدا مشکلی ایجاد میشه؟
پسرم سخت میخوابه
سلام پسرم ۱۸ماهشه الان یه چند وقتیه تایم خوابش که میشه خیلی به سختی میخوابونمش قبلنا شیرشو میخورد یه چهارتا غلت میزد و نهایتا نیم ساعت طول میکشید و میخوابید ولی الان به یه ساعت اینا میکشه تا بخوابه هی غلت میزنه حرف میزنه بازی میکنه آخرش اینقدر خوابش میاد گریه میکنه باید راه بردنی بخوابونمش خستهم کرده ،چیکار کنم؟ مشکل چیه بنظرتون
زخم و عفونت سینه
سلام خانوم دکتر
من ۴ روزه زایمان کردم سینه هام عفونت کرده و نوکش بشدت زخمی شده با شیردوش که تخلیه میکنم زخمی تر میشه
دکتر نوزادان سفالکسین ۵۰۰ و استامینوفن داد گفت اگه بهتر نشد دکتر زنان یا جراح مراجعه کن
برای زخمش پماد یا دارویی هست؟
بچه میتونه مک بزنه؟خوردن این شیر براش ضرر نداره؟
معرفی مولتی ویتامین خوب
سلام دکتر اوما خسته نباشید من از شش ماهگی ب دخترم پدیابست دادم تا الان روزی یک سیسی الان چند وقته خیلی بی اشتها شده اصلا تمایلی ب غذاخوردن نداره شیر هم ندادم از امروز بهش ، مولتی ویتامین خوب چی هست براش بخرم بدون زینک چون میخام همیشه بدمش مثل پدیابست... یکماه پیش نئوزینک میدادم خیلی خوب اشتها داشت ولی قطعش کردم چون خودتون گفتین دوره ایه و بیشتر از یکماه ندید . و دکتر مولتی ویتامین مناسب سنش معرفی کنین براش بخرم و روزی چند سیسی بدمش و سوال دیگم اینه در طول روز همون سه وعده غذا یعنی صبحانه نهار شام باید بخوره فقط با دوتا میان وعده؟؟؟
ممنونم ببخشید زیاد شد
لطفا آزمایش شوهرمو تفسیر کنید
خیلی ممنونم❤️
عوارض مصرف قرص روکین
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر، ببخشید من چند وقت پیش بهتون پیام دادم برا پریود نامنظمم که بعد زایمان داشتم(هر 15 روز پریود میشدم) شما فرمودین که قرص روکین یا مارولین بگیرم مصرف کنم تا تنظیم شه اما با مصرف این قرصا خیلی عصبی میشم به حدی که نمیتونم اصلا خوب به بچم برسم
هیچ داروی دیگه ای نیست که پریودم روتنظیم کنه؟
حساسیت به غذا ها
سلام ، دخترم از وقتی بهش غذا میدم به خیلی از مواددغذایی مثل تخم مرغ، لبنیات، خرما، شیره، بادام حساسیت نشون میده و بدنش کهیر و اگزما میزنه، واقعا کلافه شدم نمیدونم چی بهش بدم که هو مقوی باشه هم وزنش اضافه بشه هم حساسیت نده لطفا ی راهنمایی بکنید
بچم خیلی پایین تکون میخوره
سلام خانم دکتر خسته نباشید از صبح بچم خیلی پایین داره تکون میخوره یه جوری که بعضی وقتا فک میکنم الان پاش درمیاد
بنظرتون طبیعیه؟ مشکلی نیست؟
خوردن آب انار ضرری داره؟
سلام هفته های اخر بارداریمه، خوردن اب انار ضرری داره؟
نحوه استفاده از پودر مونته لوکاست
سلام به همگی.دکتر پسرم برای آلرژی بینی، ۱۰عدد ساشه مونته لوکاست روزی یک بار ،۲ونیم سیسی سیتریزین هر ۲۴ س و اسپری مومتازون هر ۱۲ س داده. پودرو باید چجوری استفاده کنم؟
بطن مغزی جنین ۲۵ هفته
سلام دکتر عزیز،خسته نباشید ببخشید من چند روز قبل هم تایپک دادم که تو ۲۵ هفته رفتم سونو و گفتن بطن مغزی عدد ۱۰ هستش و امروز رفتم جای دیگه سونوگرافی دادم گفتن ۸ ولی نزدیک به ۹ و گفتن طبیعیه ولی برایه اطمینان میخای برو تبریز سونو بده که نزدیک ۴ ساعت راهه از شهر ما و اینکه من سرکلاژی هستم بنظرتون میتونم برم یانه تروخدا اگه میشه جواب بدید تو دوراهی موندم 😔




