Ooma

سلام دکتر جان من دوفاستون مصرف کردم میخواستم ببینم چن روز بعد دوفاستون پریود میش

سلام چن روز بعد از دوفاستون پریود میشی و اینکه من ۱۹ قرصمو تموم کردم ودیروزم موعودم بود یه تست زدم مثبت شد یکیش منفی و ایا کاری هست تا بکنم پریود بشم خسته شدم میخواستم این ماه برم برای ای یو ای لطفا راهنمایی کنید چی بخورم تا پریود بشم چکار کنم اعصابم بهم ریخته

27 پاسخ 532 بازدید


پشت سر صافه پسرم گرد میشه؟

سلام خانم دکتر
پسرم ۴ ماهشه اینقد به پشت خوابیده که پشت سرش یکم صاف شده
الان چند وقته به پهلو میخوابونمش ،هر چند که خودش به پشت بیشتر عادت داره و غلت میزنه به پشت
بنظرتون درست میشه یا دیگه دیر شده؟
راهکار دیگه ام داره؟
اینقد فکر کردم که دیگه خوابم نمیبره این وقت شب

34 پاسخ 780 بازدید


آزمایش اولیه ی بارداری من چطوره؟

سلام آزمایش اولیه بارداری من چطوره؟
چه چیزهایی داخلش مشخص شده؟میشه برام تفسیر کنید؟ممنونم😘❤️

13 پاسخ 601 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام لطف میکنید جواب آزمایش من رو تفسیر کنید
و مواردی که بالاست رو توضیح بدید

18 پاسخ 284 بازدید


مقدار بتا بعد از لاپاراسکوپی خارج رحمی

دکتر جان.سلام وقتتون بخیر.من بارداری خارج رحمی داشتم که لاپاراسکوپی کردم و لوله حفظ شد.در زمان عمل بتا ۴۰۰۰ بوددو هفته بعد از عمل بنا ۱۹۸ و دوباره دو هفته بعد ۶۲۸ شده.چرا افزایش داشته. خیلی نگرانم.خونریزی هم ندارم.

33 پاسخ 2,134 بازدید


فشارم بالا پایین میشه قندم رو هفتاد

سلام.به دکتر اوما.من از صبح سردرد دارم.من کلا همیشه فشار پایینم بین ده و یازده از صبح فشارم هی ۱۲ میشه باز یازده باز دوازده قندم هم دو ساعت بعد صبحونه ۷۱ بود‌سردرد و سرگیجه زیاد هم دارم کسی میدونه دلیلش چیه یا اصلا نگران نباشم یا برم دکتر؟

7 پاسخ 270 بازدید


❤️ ممنوعیت لبنیات ❤️

سلام
وقتتون بخیر
تا کی نباید مادر لبنیات نخوره؟
یه سوال دیگه هم دارم که واکسن دو ماهگی دخترم و سه هفته با تاخیر زدم
واکسن چهار ماهگی و کی باید بزنم؟

10 پاسخ 470 بازدید


بالا آوردن شیر مادر

سلام دمتر عزیز و دوستان من پونزده روزه که زایمان کردم تا الان شیر خودمو دادم به دخترم و مشکلی نداشته . از دیروز تا الان شیر خودمو میدم میارش بالا استفراغ میکنه . ممکنه چیزی خورده باشم شیرم بد مزه شده باشه ؟؟؟الان باید چیکار کنم ؟؟؟ ممنون میشم کمکم منید بچه اولمه تجربه ندارم اصلا

4 پاسخ 443 بازدید


شروع قطره آهن

سلام پزشک عزیز
دختر من ۴ ماه و ۲۷ روزشه از پایان چهار ماهگی غذای کمکی را با فرنی و حریره شروع کردم و الان هم چند روزی میشه سوپ ساده ی میکس شده بهش میدم
بهداشت بهم گفت از شیش ماهگی باید قطره آهن را شروع کنی ولی شنیدم نظر خیلی از دکترها اینه که با شروع غذای کمکی قطره آهن هم باید شروع بشه منم میخواستم قطره آهن را براش شروع کنم ولی گفتم اول نظر شما را بدونم که کارم درسته یا نه؟
ممنون

18 پاسخ 445 بازدید


سلام دوستان وقت بخیر متخصص زنان خوب

سلام دوستان وقت بخیر متخصص زنان خوب برای سزارین و مراقبت های بارداری در شهر قزوین که کار و اخلاقشان خوب باشه لطفا معرفی می کنید

3 پاسخ 308 بازدید


قرص دوفامد و لکه بینی در ۲۳ سیکل

سلام پزشک عزیز من از روز ۱۵ سیکل روزی یک عدد قرص دوفامد خوردم گفتند تا ۲۵ سیکل بخورم منتها از ۲۱سیکل لکه بینی دارم من قرص را قطع نکردم و فقط یک دونه دیگه مونده و رفته رفته تا شدت لکه بینی بیشتر میشه چکار کنم من باید این لکه بینی برای شروع پریود در نظر بگیرم یعنی ۲۱ سیکلم میشه روز اول پریودی یا نه هنوز دوره شروع نشده

20 پاسخ 1,944 بازدید


جواب آزمایش عفونت اداری

سلام و عرض ادب
دکتر لطفا جواب آزمایش من را تفسیر می کنید ، من عفونت اداری داشتم یک هفته قرص خوردم و مجددا آزمایش دادم ، جوابش آماده است .

17 پاسخ 371 بازدید


مصرف قرص اکتی ناتال به جای قرص پرگمام پریناتال

سلام دکتر و دوستان گلم
دکتر برام قرص پرگمام پریناتال تجویز کرده ولی این قرص رو پیدا نکردم، دکتر داروخونه گفت قرص اکتی ناتال هم میتونم مصرف کنم،
بنظر شما مصرف کنم یا نه؟؟

18 پاسخ 1,416 بازدید


خانم‌دکتر بابامو بردم اسکن قلب رنگی ، نمیدونستم ضرر داره چیکار کنم

تو سالن ی خانمی بم گفت بارداری چرا اومدی اشعش ضرر داره
ولی من اصلا نمیدونستم اومدم بیرون
ی ۲۰ ،۲۵دقیقه ای داخل سالن بودم
خیلی نگران شدم چیکار کنم

12 پاسخ 558 بازدید


علایم سرما نوزاد یه ماهه

سلام دکتر عزیز،و اومایی ها میشه خواهشن جواب بدین؟؟نگرانم،
پسرم نزدیک دو ماهشه دو روزه دماغش کیپ میشه سخت شیر میخوره،قطره میریزم تو بینیش بهتر میشه،
ایا این نشونه سرماست؟؟؟خیلی نگرانم خانوما،

8 پاسخ 288 بازدید


ورم و مسمومیت بارداری

سلام خانم دکتر وقت بخیر،من کمی دست و پاهام ورم کرده،ولی دست و پای راستم نسبت به چب کمی ورمش بیشتره،خیلی نگران شدم ک مسمومیت بارداری گرفتم؟

6 پاسخ 535 بازدید


س دکترعزیزی سوال داشتم درموردویتامین

دکترم برام کلسیم ک توش چنتاویتامین داره
بامولتی ویتامین مینرال اخرشباهم اهن بخورم
بدسوالم اینه کلسیم ویتامین مینرال ک مولتی وینامینه نوشته دوتاشو بدازغذاروزی۱عدد
من همیشه کلسیم بدناهارویتامینی مولتی مینرال بدشام اخرشب اهن میخوردم همه تویروز



همینطوری درسته یاامروزمثلاکلسیم بخورم فردامولتی ویتامینو

31 پاسخ 1,797 بازدید


دلیل وجود خال های قرمز

سلام و خسته نباشید ب پزشک صبور و مهربون
خانم دکتر دلیل خال های قرمز بدن چی هستش خواهرم ی مدتیه همش خال قرمز در میاره البته ک مامانم هم داره اما خب خیلی نیستش و ریز هستن اما واسه خواهرم خال های قرمز هس ک برجسته میشن آیا میشه جلوی پیشرفتش رو گرفت؟

17 پاسخ 699 بازدید


آیا پریود شدن به معنای عدم بارداری است؟

سلام دکتر عزیز و دوستان
من آذر ماه رابطه داشتم البته با استفاده کامل از کاندوم در روز ۲۴ دوره و ۱۰ روز بعدش پریود شدم پریودم کامل بود و خونریزی زیاد تا ۴ تا ۶ روز.
امروز باید پریود می‌شدم و هنوز نشدم
می‌خواستم ببینم آیا احتمال بارداری هست؟
صبح روزی که پریود شدمم آزمایش خون داده بودم و تیتر بتا 0.1 بود و منفی

18 پاسخ 1,685 بازدید


خانم دکتر سلام- تفسیر ازمایش انعقاد خون و cbc- فوری

خانم دکتر عزیز سلام. امروز قراره پسرم رو برای ختنه ببریم دکتر گفتن قبلش ازمایش انعقاد خون انجام بشه..
میشه خواهش کنم جواب ازمایشهاش رو برام تفسیر کنین و اینکه قسمت انعقاد خون نرمال هست یا نه و اینکه دلیل بالا و پایین بودن گلبول های سفیدش چی میتونه باشه؟
ممنون میشم اگر زود بهم جواب بدید ☹️

9 پاسخ 994 بازدید