سلام دکتر جان من دوفاستون مصرف کردم میخواستم ببینم چن روز بعد دوفاستون پریود میش
سلام چن روز بعد از دوفاستون پریود میشی و اینکه من ۱۹ قرصمو تموم کردم ودیروزم موعودم بود یه تست زدم مثبت شد یکیش منفی و ایا کاری هست تا بکنم پریود بشم خسته شدم میخواستم این ماه برم برای ای یو ای لطفا راهنمایی کنید چی بخورم تا پریود بشم چکار کنم اعصابم بهم ریخته
پشت سر صافه پسرم گرد میشه؟
سلام خانم دکتر
پسرم ۴ ماهشه اینقد به پشت خوابیده که پشت سرش یکم صاف شده
الان چند وقته به پهلو میخوابونمش ،هر چند که خودش به پشت بیشتر عادت داره و غلت میزنه به پشت
بنظرتون درست میشه یا دیگه دیر شده؟
راهکار دیگه ام داره؟
اینقد فکر کردم که دیگه خوابم نمیبره این وقت شب
آزمایش اولیه ی بارداری من چطوره؟
سلام آزمایش اولیه بارداری من چطوره؟
چه چیزهایی داخلش مشخص شده؟میشه برام تفسیر کنید؟ممنونم😘❤️
تفسیر جواب آزمایش
سلام لطف میکنید جواب آزمایش من رو تفسیر کنید
و مواردی که بالاست رو توضیح بدید
مقدار بتا بعد از لاپاراسکوپی خارج رحمی
دکتر جان.سلام وقتتون بخیر.من بارداری خارج رحمی داشتم که لاپاراسکوپی کردم و لوله حفظ شد.در زمان عمل بتا ۴۰۰۰ بوددو هفته بعد از عمل بنا ۱۹۸ و دوباره دو هفته بعد ۶۲۸ شده.چرا افزایش داشته. خیلی نگرانم.خونریزی هم ندارم.
فشارم بالا پایین میشه قندم رو هفتاد
سلام.به دکتر اوما.من از صبح سردرد دارم.من کلا همیشه فشار پایینم بین ده و یازده از صبح فشارم هی ۱۲ میشه باز یازده باز دوازده قندم هم دو ساعت بعد صبحونه ۷۱ بودسردرد و سرگیجه زیاد هم دارم کسی میدونه دلیلش چیه یا اصلا نگران نباشم یا برم دکتر؟
❤️ ممنوعیت لبنیات ❤️
سلام
وقتتون بخیر
تا کی نباید مادر لبنیات نخوره؟
یه سوال دیگه هم دارم که واکسن دو ماهگی دخترم و سه هفته با تاخیر زدم
واکسن چهار ماهگی و کی باید بزنم؟
بالا آوردن شیر مادر
سلام دمتر عزیز و دوستان من پونزده روزه که زایمان کردم تا الان شیر خودمو دادم به دخترم و مشکلی نداشته . از دیروز تا الان شیر خودمو میدم میارش بالا استفراغ میکنه . ممکنه چیزی خورده باشم شیرم بد مزه شده باشه ؟؟؟الان باید چیکار کنم ؟؟؟ ممنون میشم کمکم منید بچه اولمه تجربه ندارم اصلا
شروع قطره آهن
سلام پزشک عزیز
دختر من ۴ ماه و ۲۷ روزشه از پایان چهار ماهگی غذای کمکی را با فرنی و حریره شروع کردم و الان هم چند روزی میشه سوپ ساده ی میکس شده بهش میدم
بهداشت بهم گفت از شیش ماهگی باید قطره آهن را شروع کنی ولی شنیدم نظر خیلی از دکترها اینه که با شروع غذای کمکی قطره آهن هم باید شروع بشه منم میخواستم قطره آهن را براش شروع کنم ولی گفتم اول نظر شما را بدونم که کارم درسته یا نه؟
ممنون
سلام دوستان وقت بخیر متخصص زنان خوب
سلام دوستان وقت بخیر متخصص زنان خوب برای سزارین و مراقبت های بارداری در شهر قزوین که کار و اخلاقشان خوب باشه لطفا معرفی می کنید
قرص دوفامد و لکه بینی در ۲۳ سیکل
سلام پزشک عزیز من از روز ۱۵ سیکل روزی یک عدد قرص دوفامد خوردم گفتند تا ۲۵ سیکل بخورم منتها از ۲۱سیکل لکه بینی دارم من قرص را قطع نکردم و فقط یک دونه دیگه مونده و رفته رفته تا شدت لکه بینی بیشتر میشه چکار کنم من باید این لکه بینی برای شروع پریود در نظر بگیرم یعنی ۲۱ سیکلم میشه روز اول پریودی یا نه هنوز دوره شروع نشده
جواب آزمایش عفونت اداری
سلام و عرض ادب
دکتر لطفا جواب آزمایش من را تفسیر می کنید ، من عفونت اداری داشتم یک هفته قرص خوردم و مجددا آزمایش دادم ، جوابش آماده است .
مصرف قرص اکتی ناتال به جای قرص پرگمام پریناتال
سلام دکتر و دوستان گلم
دکتر برام قرص پرگمام پریناتال تجویز کرده ولی این قرص رو پیدا نکردم، دکتر داروخونه گفت قرص اکتی ناتال هم میتونم مصرف کنم،
بنظر شما مصرف کنم یا نه؟؟
خانمدکتر بابامو بردم اسکن قلب رنگی ، نمیدونستم ضرر داره چیکار کنم
تو سالن ی خانمی بم گفت بارداری چرا اومدی اشعش ضرر داره
ولی من اصلا نمیدونستم اومدم بیرون
ی ۲۰ ،۲۵دقیقه ای داخل سالن بودم
خیلی نگران شدم چیکار کنم
علایم سرما نوزاد یه ماهه
سلام دکتر عزیز،و اومایی ها میشه خواهشن جواب بدین؟؟نگرانم،
پسرم نزدیک دو ماهشه دو روزه دماغش کیپ میشه سخت شیر میخوره،قطره میریزم تو بینیش بهتر میشه،
ایا این نشونه سرماست؟؟؟خیلی نگرانم خانوما،
ورم و مسمومیت بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر،من کمی دست و پاهام ورم کرده،ولی دست و پای راستم نسبت به چب کمی ورمش بیشتره،خیلی نگران شدم ک مسمومیت بارداری گرفتم؟
س دکترعزیزی سوال داشتم درموردویتامین
دکترم برام کلسیم ک توش چنتاویتامین داره
بامولتی ویتامین مینرال اخرشباهم اهن بخورم
بدسوالم اینه کلسیم ویتامین مینرال ک مولتی وینامینه نوشته دوتاشو بدازغذاروزی۱عدد
من همیشه کلسیم بدناهارویتامینی مولتی مینرال بدشام اخرشب اهن میخوردم همه تویروز
همینطوری درسته یاامروزمثلاکلسیم بخورم فردامولتی ویتامینو
دلیل وجود خال های قرمز
سلام و خسته نباشید ب پزشک صبور و مهربون
خانم دکتر دلیل خال های قرمز بدن چی هستش خواهرم ی مدتیه همش خال قرمز در میاره البته ک مامانم هم داره اما خب خیلی نیستش و ریز هستن اما واسه خواهرم خال های قرمز هس ک برجسته میشن آیا میشه جلوی پیشرفتش رو گرفت؟
آیا پریود شدن به معنای عدم بارداری است؟
سلام دکتر عزیز و دوستان
من آذر ماه رابطه داشتم البته با استفاده کامل از کاندوم در روز ۲۴ دوره و ۱۰ روز بعدش پریود شدم پریودم کامل بود و خونریزی زیاد تا ۴ تا ۶ روز.
امروز باید پریود میشدم و هنوز نشدم
میخواستم ببینم آیا احتمال بارداری هست؟
صبح روزی که پریود شدمم آزمایش خون داده بودم و تیتر بتا 0.1 بود و منفی
خانم دکتر سلام- تفسیر ازمایش انعقاد خون و cbc- فوری
خانم دکتر عزیز سلام. امروز قراره پسرم رو برای ختنه ببریم دکتر گفتن قبلش ازمایش انعقاد خون انجام بشه..
میشه خواهش کنم جواب ازمایشهاش رو برام تفسیر کنین و اینکه قسمت انعقاد خون نرمال هست یا نه و اینکه دلیل بالا و پایین بودن گلبول های سفیدش چی میتونه باشه؟
ممنون میشم اگر زود بهم جواب بدید ☹️




