سرفه و گلودرد بعد سزارین
سلام خانم دکتر. من امروز سزارین شدم.چند روز از قبل سرما خورده بودم که آموکسی سیلین و سیم پرگنالد میخوردم. الان گلو دردم خیلی بیشتر شده و وقتی سرفه میکنم بخیه هام به شدت درد میگیره. طوریکه احساس میکنم الان بخیه ها باز میشه... چیکارکنم که سریع این گلودردم خوب بشه؟؟؟؟
نوزادم همیشه شیر میخواد
سلام دکتر محترم و دوستان،نوزاد هفده روزه دارم که کولیک هم داره از شیر خودم بهش میدم اندازه شیرم خوبه روزی سه بار هم شیر خشک بهش میدم اما حتی بعد خوردن شیرخشک هم شیر میخواد و نهایتا شاید نیم ساعت تحمل کنه و انتظار داره دائم سینه م تو دهنش باشه،از پستونک هم بدش میاد،خواهش می کنم راهکاری بهم بدین،در طول شب تا صبح تقریبا همیشه در حال شیر دادنم،خواهش میکنم راهنماییم کنید
گریه ی مدام پسرم
سلام دوستان اومایی گلم...پسر من نمیزاره یه لحظه از پیشش پاشم...تا پیشش نشستم فقط بازی میکنه حتی نگاه ام نمیکنه بهم میخنده و شیطنتشو میکنه...ولی وای به حالم یه لحظه پاشم...انقدر گریه میکنه به حق حق میوفته...فقط هم باید تو بغلم تکونش بدم سرپا تا بخوابه...الان یه ماهه این داستان جدیدمونه وزنشم بالاس به خدا تمام دستو کمرم ترکیده..کسی راه حلی داره بگه
آمپول هیدروکسی پروژسترون در بارداری
سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ دکتر جان من یه مقدار گرفتگی عضلات شکم داشتم به دکترم که گفتم ' بهم ۳ تا آمپول هیدروکسی پروژسترون ۵۰۰ داد که هفته ای یکی تزریق کنم . الان شیاف هم بذارم شبها ؟یا اون رو قطع کنم ؟
بچه هاکسی ازسونگرافی متوجه میشه؟
پنج هفته وپنج روزمه ساک دیده شده جنین ن یکیش خارج رحم هست یکی داخل درد شکم دارم٠
حساسیت پوستی یاخشکی والتهاب پوست
خانم دکترعزیز چندروزی دست ب شکم علیسان میزنم اززیرسینه تاروی شکم احساس میکردم یکمقدار زبره امروزمتوجه شدم روشکمش اینجورشده نمیدونم چیه حداقل پنج شش روز این حس موقع لمس شکمش دارم راستی این روزها شربت زعفرون گلاب خیلی میخوره میتونه ازاون باشه میترسم راستش هم واسه سلامتی خودش هم جنین تورحمم
استفاده از کرم موبر در بارداری
سلام . استفاده از کرم موبر برای دست و پا در بارداری اشکالی داره ؟
کمر درد شدید وغیر قابل تحمل تورو خدا راهنماییم کنین
سلام خانوم دکتر وخانومای اومایی عزیز چن وقته کمرم درد میگیره ولی الان دوروزه بدترشده الانم خیلی شدیدتر شده نمیتونم بچه هارو نگه دارم کار کنم کسیم پیشم نیس توروخدا راهنمایی دارید کمکم کنید
انتقال جنین و امپول اچ سی جی
سلام خانم دکتر من روز شیشم انتقال هستم روز اول و روز دوم امپول اچ سی جی نیم سی سی تزریق داشتم ب نظرتون تا روز چند بی بی چک مثبت کاذب نشون میده
رفلاکس شیر خوار ۲ ماهه
سلام. فرزند من از،وقتی واکسن دوماهی را زده استفراغ داره انگار رفلاکس تشدید شده ، آیا طبیعی هست و اینکه چه باید کرد؟
آزمایش قند خون بارداری
سلام وقت بخیر.ممنون میشم جواب آزمایشم رو بررسی کنید.
پریود نشدن در ایام شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز پسرمن یکماه دیگه دوساله میشه و بعد از به دنیا اومدنش پریود هام اصلا مرتب نبودن مثلا دوسه ماه پشت سرهم مرتب بود بعد یهو دوماه پریود نمیشدم الان هم یکماه و نیم از موعد پریودم گذشته و مطمئن هستم باردار نیستم البته ناگفته نماند قبل از بارداری پسرم پلی کیستیک بودم و همون موقع هم پریودهام بسیار نامنظم بود و بعد از دوسال باردار شدم، الان 7، 8 کیلویی هم چاق شدم
ورزش هم به نسبت انجام میدم، باتوجه به اینکه طی چندماه آینده قصد بارداری دارم میخوام بدونم چکار کنم پریودهام منظم بشه؟
قبل از بارداری مرتب متفورمین میخوردم و در ایام اقدام لتروزول یا کلومفین
بنظرتون الان باز شروع کنم به خوردن متفورمین؟
الان برای اینکه پریود بشم آمپول پروژسترون بزنم؟
قبلا هم برای بازشدن قاعدگی زدم
ممنون از پاسخگوییتون
جوش صورت نوزاد
سلام خانوم دکتر خسته نباشید
من امروز صبح یخورده نون بربری دادم دست دخترا
الان کل صورتش ریخته بیرون واز ظهر لباشم خشک شده چشاشم همش محکم میبنده میماله.یعنی ب گندمی چیزی الرژی داره؟؟؟ رشته پلویی و سوپی و ماکارونی م دادم تاحالا اینمدلی نشده بودن.لازمه کار خاصی بکنم؟؟
دلیل قرمزی مایل به کبودی دورچشم بچه
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم دلیل اینکه دور چشم دخترم قرمزه مایل به کبودی چی هست و درمان میشه کرد دکتر باید ببرمش؟شبا هم نمیخابه به زور ساعت ۲میخابه
هاله خیلی کمرنگ بیبی چک
سلام دکتر عزیز و دوستان من امروز ۱۱ دورم بیبی چکم ی هاله خیلی کمرنگ داره و پریودی قبلیم خیلی سنگین بود و لکه بینیم تا دیروز ۱۰ دورم ادامه داشت ینی ممکنه سقط باشه ولی دقیقا سر وقت پریود شدم یا بیبی چک هاله الکی میندازه
شروع شیرخشک پپتی جونیور در ۱۳ماهگی
سلام به مادرای عزیز اوما
میخاستم بدونم شماها بعد یکسالگی به هر دلیلی شیرخشک رو شروع کردید؟ من بخاطر آلرژی پسرم به پروتئین گاوی و بعضی از مواد غذایی تو رژیمم و دیگه خسته شدم... شیرم دیگه خیلی کم شده، دکتر هم گفته جونیور رو شروع کنم بدم، شما تجربه مشابه داشتید که بعد یکسالگی بخواهید شیرخشک بدید؟
تفسیر آزمایش اسپرمو گرافی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
اردیبهشت ماه آقا آزمایش اسپرم دادن پزشکشون گفتن مشکلی نیست.البته اون موقع ۱۰تا آمپولhmgوhcg تزریق کرده بودن بعد تست دادن.
این آزمایششون چطوره؟
پیشاپیش ممنونم❤️
دوستان توروخدا بیاین نیاز ب راهنماییتون دارم برای زایمانم
سلام ب همه شما عزیزا
تهران بیمارستان های جم .بهمن . اقبال .سید شهدا .عرفان .نیکان.
شناختی دارین یا خودتون یا آشناهاتون خیلی برام امکانات مهم هست چون جفت سرراه و واریس رحم دارم زایمانم خیلی پر خطر هست خیلی نگرانم اصلا از استرس خواب ندارم 🥺😭چون اگر دکتر کار بلد نباشه رحممو گفتن از دست میدم و خونریزی ک فکرش داغونم کرده😭
توروخدا اگر بیمارستان دیگه ک مجهز باشه و دکترش پریناتولوژ باشه و میشناسید بهم معرفی کنید
خودم دکتری ک میرفتم تا ۳ماهگی ب بعد دیگه قبولم نکرد دوسه ماهم بیمارستان بستری بودم الانم دکتری ک میرم بیمارستان آرمان دکتر قطبی زاده هست ک هزینش آزاد هست کم کمش ۳۰ملیون ندارم و تکمیلی دارم ک میخوام ازش استفاده کنم
ممنون ک راهنماییم میکنی 🙏
من شب ۴ تا ۸ لتروزل شبی دوتا خوردم و شب ۸ و ۹ شبی دوتا سینال اف زدم
روز ۱۰ سونو کردم فولی ۱۴ داشتم یه ازمایشم دادم که جوابش میذارم نسبت به اینا من کی باید اقدام کنم ؟
اینکه شما هم روز ۱۳ اینا ترشح سفیده تخم مرغی داشتین؟
من پریشب ترشح دیدم اقدام کردم الان شبی اول فکر کردم دوتا کلیه ام درد میکنه بعد متوجه شدم درد شدیدی توی تخمدون هام میپیچه؟
تعویض شیر خشک نان ب اپتامیل پپتی جونیور
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان گلم
امروز رفتم دکتر شیر خشک دخترم رو عوض کرد
حالا نمیخوره و گریه میکنه
ب زور شاید ی پیمونه بخوره
اول نان میدادم حالا باید پپتی جونیور بدم
چ کار کنم
پپتی و پپتی جونیور فرق دارن ؟
برم خود پپتی رو بدم




