پزشک محترم لطفا ام آر ای رو تفسیر میکنید. ممنون
0
1401/12/15
سوال کننده

0
1401/12/15
سوال کننده
میشه جواب بدید؟
0
1401/12/15
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزم بنظر درجاتی از سندرم سلای خالی وجود دارد که در طی آن تجمع مایع مغزی نخاعی در بخش اطراف غده هیپوفیز تجمع یافته و بسته به علت درمان متفاوت است 🌷🌷
عزیزم بنظر درجاتی از سندرم سلای خالی وجود دارد که در طی آن تجمع مایع مغزی نخاعی در بخش اطراف غده هیپوفیز تجمع یافته و بسته به علت درمان متفاوت است 🌷🌷
0
1401/12/15
سوال کننده
یعنی چی خانم دکتر؟خطرناکه؟
0
1401/12/15
سوال کننده
یعنی توده هست؟
0
1401/12/16
سوال کننده
میشه جواب بدید؟من خیلی نگرانم😭
تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم
تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم
0
1401/12/16
پزشک اوما
عزیزم خیر توده نیست مابع مغزی نخاعی در بخش هیپوفیز بیشتر تجمع یافته اما من اطلاعات کامل از بیمار و دلیل انجام ندارم و تخصصی زنان نیست شما شرح حال کامل بدهید شاید بتوان به نتیجه رسید
0
1401/12/16
سوال کننده
خانم دکتر عزیز ببخشید. من سابقه میگرن داشتم و سردرد. تو این دوماه چندبار دچار سرگیجه شدم رفتم دکتر گفت میگرنه و دارو داد. اما همسرم اصرار کرد که ام ار ای هم انجام بدیم.
0
1401/12/16
سوال کننده
حدود ۱۵ سال هست که سردردای میگرنی دارم. این چندسال اخیر شدت سردردام کمتر شده.
0
1401/12/16
سوال کننده
آدم استرسی هستم و خیلی عصبانی میشم. تخمدان پلی کیستیک دارم.
0
1401/12/16
پزشک اوما
عزیزم میگرن و این مساله میتوانند مرتبط باشند و صد البته که تشخیص قطعی نیست ذکر شده که شواهدی به نفع آن هست و در مورد درمان تا مشکلات جدی عملکرد هیپوفیز وجود نداشته باشد درمانی نیاز ندارد البته اگر اصلا این تشخیص به تایید برسد، به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید و از همه مهم تر تحت نظر روانشناس بحث استرس را کنترل کنید چون یکی از علل زمینه ساز تشدید میگرن است
0
1401/12/16
سوال کننده
پس خانم دکتر خطرناک نیست؟تو گوگل خوندم چیزای خوبی نیاورد .حالم خوب نیست الان
مادرمم چندسال پبش سرطان معده داشتند فوت کردند. نگرانم که ژنتیکی منم چنین مشکلی داشته باشم😭
مادرمم چندسال پبش سرطان معده داشتند فوت کردند. نگرانم که ژنتیکی منم چنین مشکلی داشته باشم😭
0
1401/12/16
پزشک اوما
نه جانم نترسید ارتباطی به سرطان معده ندارد، مادر محترم در چه سنی متوجه سرطان شدند؟
0
1401/12/16
سوال کننده
۴۶ سالشون بود و چندماه بیشتر زنده نموندند
0
1401/12/16
سوال کننده
خانم دکتر مشکلی که من دارم احیانا میتونه احتیاج به جراحی داشته باشه یا خیر؟
0
1401/12/16
سوال کننده
خانم دکتر نگفتید خطرناکه یانه؟من تا شنبه که از دکترم وقت گرفتم خیلی استرس دارم. جز این برنامه هم به جای مطمئنی دسترسی ندارم که بپرسم.
از دیشب خیلی حالم بده از استرس
از دیشب خیلی حالم بده از استرس
0
1401/12/16
پزشک اوما
نازنینم تسلیت میگویم و امیدوارم روحشان قرین رحمت باشد جدای از این مساله باید به عنوان اعضای خانواده همیشه تحت نظر باشید و خصوصا بررسی سلامت سینه ها و پاپ اسمیر منظم انجام گردد. در مورد شرایط فعلی معمولا خیر خطری ندارد اما در مورد درمان و جراحی متخصص مغز و اعصاب باید نظر دهند جانم چون من واقعا تخصصی در این مورد ندارم و حتی تفسیر فعلی هم لزوما قرار نیست صحيح باشد نترسید
1
1401/12/16
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیز🌷
0
1401/12/16
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌷🌷
0
1401/12/16
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1023

