دکتر عزیزم خونریزی هفدهم پریودی
من هفدهم پریودیم افتادم به خونریزی
بعد رابطه لکه بینی داشتم الان خونریزی قرمز دارم
بعد جلوگیری سفتو سختم دارم
مشگلم چیه خیلی نگرانم
پریودیم 1401/10/07بود
امروز هفدهم پریودیم خونریزی دارم
واکسن یک سالگی و آلرژی
سلام دکتر جان و مامانای عزیز. پسر من از ۷ماهگی که بهش زرده دادم حساسیت داشت.تنش جوش ریز میزد.حتی دور مقعدش. رفلاکسشم تشدید میکرد. دیگه بهش ندادم.خوب شد ولی از ابان که سرمای سختی خوردیم دیگه هر دو یا سه هفته ابریزش بینی و سرفه داره. فقطم همین علائمشه. الانم از واکسن خیلی میترسم.نمیدونم چیکارکنم
آیا جنین داخل رحم آبله مرغان میگیرد؟
دوستان من یکی از نزدیکانم آبله مرغان گرفته
اما خودم زمان بچگی آبله گرفتم
ولی شنیدم که الان بچم داخل رحم میگیره این درسته؟
سرماخوردگی جدید و آسیب ریه
با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من پسرم حدود ۲۰ ماهشه از چهارشنبه قبل تب و سرفه و اظهال گرفته خودم هم از سه شنبه درگیرم اما الان چیزی که اذیتم میکنه سرفه های عمیقه که نشونه درگیری ریه هست سرفه خلط دار و آبریزش دارم سفتریاکسون آزیترو و شربت دیفن و اکسپکتورانت پزشک عمومی برام نوشته میترسم ریم آسیب ببینه تا حالا یه دونه سفتریاکسون زدم دوتا برام نوشتن اون یکی هم بزنم؟من اکثر کروناها رو گرفتم ریم اینقدر درگیر نبود
کیست آندومتریوما در تخمدان چپ
سلام خانم دکتر
سونو منو تفسیر میکنید لطفا
دکتر خودم میگه جراحی کنی بدتر میشه
نظر شما چیه؟
آیا اقدام به بارداری کنم کوچیکتر میشه یا جراحی کنم ؟
من یه سقط ۱۹ هفته به دلیل جدا شدن جفت از رحم هم داشتم .میتونه سقطم بخاطر کیست باشه
واژینال پنج هفته وچهارروزساک دارد؟
سلام واژینال پنج هفته وچهارروزساک دارد؟ولی محتویات داخل ساک پیدانیست آیاامیدی هست به تشکیل جنین بهم گفته ده روز دیگه بایدواژینال بشی پیدابشه٠برام دعاکنید🤲
تخمک گذاری و ازاد شدن آن
سلام امروز کیت زدم و دو خط افتاد کی برم سونو که ببینم چندتا تخمک آزاد شده و ایا امپول ازادسازی باید بزنم یا نه و تا چه زمان بعداز تخمک گذاری باید رابطه داشت من این ماه کلومیفن و استرادیول استفاده کردم پروژسترون زده از ۱۷پریودی ایا پروژسترونو استفاده بکنم با اینکه زودتر از موعدی که اوما گفته تخمک آزاد کردم ممنون
سلام نوزاد 28روزم یکم مدفوعش سبز رنگ شده
ایا از چیه نگرانم یکمم آبکی از چی میتونه باشه
سونو گرافی رشد جنین در سی یک هفتگی
خانما من امروز ۳۱هفته و ۳روز بود بودم رفتم سونو دادم ولی اونجا بهم گفت رشد جنین برابر با ۳۳هفته و ۳روز یعنی درشت تره الان عکسشو میفرستم نمیدونم نگران شدم هنوز پیش دکتر نبردم نشون بدم کسی بوده که بچش وزنش تو این هفته اینجوری باشه؟
سرفه خشک شبانه داغونم کرده چکار کنم
سلام عزیزان شبا موقع خواب سرفه خشک میکنم انقدر که شکمم در میگیره هرچی اب گرم عسل و لیمو میخورم فایده نداره دیمن هیدرامینم خوردم اثری نداشت خواب ندارم اصلا گاهی از سرفه از خواب بیدار میشم چکار کنم ؟
درمان فیستول با جراحی یا لیزر کدوم بهتره؟
با سلام.همسرم یکسال هست به فیستول مقعدی مبتلا شده،آیا عمل جراحیش سخت هست؟ممنون میشم تجربیاتتون رو در مورد درمان این بیماری به اشتراک بزارید و از نحوه ی درمان تا طول درمان صحبت کنید و دکتر خوب معرفی کنید واسه درمانش.و آیا با جراحی یا لیزر درمان قطعی میشه یا امکان برگشتش هست؟
سپاسگزارم
تفسیر پاپ اسمیر ...
سلام دکتر عزیز ممنون میشم درباره این پاپ اسمیر برام توضیح بدین سپاسگزارم
تیرکشیدن سمت راست شکم
سلام خانوم دکتر عزیز سه روز از موعدم گذشته اما پریود نشدم هراز گاهی ی چیزی زیر دلم سمت راست سنگینی میکنه وقتی میخام بلند بشم یکم تیر میکشه علت چی میتونه باشه کیست و عفونت هم ندارم
تفسیر آزمایش قند بارداری
سلام وقت بخیر جواب منو تفسیر میکنید
۴روز تاخیر پریود و منفی شدن بی بی چک
سلام وقت بخیر خانم دکتر و دوستان عزیز ۴روز از موعدم میگذره همه علائم پریودی دارم ولی پریود نمیشم و بی بی چک هام منفی هس علت اش رو نمیدونم بنظر شما چکار کنم
خوردن قرص عفونت بعد از سقط
سلام خانوم دکتر اینارو دکترم نوشته ولی نیمدانم چه زمانی بخورم دیروز سقط داشتم میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
ژل بی حسی برای لثه نوزاد
سلام دکتر عزیز و دوستان
دخترم یه هفته ای میشه که بزاق دهنش میره و همش دستش تو دهنشه و میخواد یه چیزی را گاز بگیره با حرص و جیغ
امروز یه ژل بی حسی گرفتم میخواستم ببینم این مارک خوبه ؟؟ و اینکه یه مطلبی خوندم که نوشته بود ژل بی حسی ممکنه باعث تشنج بشه
این مطلب درسته ؟؟؟
اگر عوارض داره استفاده نکنم
من فقط میخوام روزی یک یا دوبار استفاده کنم
مولتی ویتامین کودک زیر یک سال
سلام خانم دکتر این شربت برای کودک زیر یک سال مجاز هست؟
سرفه خشک در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز
فرمودین برای سرفە خشکی کە دارم مصرف کیوی رو قطع کنم و سیتریزین مصرف کنم
کیوی رو به خاطر حالت تهوع میخوردم که فرمودین B6 بخورم کە حالت تهوعم با b6 خیلی بهتر شده
الان من سرفە م نە تنها بهتر نشدە بیشتر شدە البتە سیتریزین رو یک عدد در روز مصرف میکردم بعضی وقتا دیفین هیدرامین هم می خوردم.
الان خانم دکتر من سیتریزین و دیفین هیدرامین رو ادامه بدم؟
چند بار در روز؟
دکترم گفت مصرفش ایرادی نداره
این سرفه ها خیلی آزار دهنده هستن
آیا برای سر درد استامینوفن ساده مصرف کنم؟
از وقتی که میزارین ممنونم خانم دکتر😘😘
لکه بینی در بارداری
سلام وقتتون بخیر،دوستان اگه میتونید کمک کنید،من الان ۲ساعته لکه بینی دارم تا صبح که برم دکتر و سونو چیکار کنم،خیلی میترسم.




