Ooma

دکتر عزیزم خونریزی هفدهم پریودی

من هفدهم پریودیم افتادم به خونریزی
بعد رابطه لکه بینی داشتم الان خونریزی قرمز دارم
بعد جلوگیری سفتو سختم دارم
مشگلم چیه خیلی نگرانم

پریودیم 1401/10/07بود
امروز هفدهم پریودیم خونریزی دارم

20 پاسخ 423 بازدید


واکسن یک سالگی و آلرژی

سلام دکتر جان و مامانای عزیز. پسر من از ۷ماهگی که بهش زرده دادم حساسیت داشت.تنش جوش ریز میزد.حتی دور مقعدش. رفلاکسشم تشدید میکرد. دیگه بهش ندادم.خوب شد ولی از ابان که سرمای سختی خوردیم دیگه هر دو یا سه هفته ابریزش بینی و سرفه داره. فقطم همین علائمشه. الانم از واکسن خیلی میترسم.نمیدونم چیکارکنم

23 پاسخ 1,260 بازدید


آیا جنین داخل رحم آبله مرغان می‌گیرد؟

دوستان من یکی از نزدیکانم آبله مرغان گرفته
اما خودم زمان بچگی آبله گرفتم
ولی شنیدم که الان بچم داخل رحم میگیره این درسته؟

11 پاسخ 616 بازدید


سرماخوردگی جدید و آسیب ریه

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من پسرم حدود ۲۰ ماهشه از چهارشنبه قبل تب و سرفه و اظهال گرفته خودم هم از سه شنبه درگیرم اما الان چیزی که اذیتم میکنه سرفه های عمیقه که نشونه درگیری ریه هست سرفه خلط دار و آبریزش دارم سفتریاکسون آزیترو و شربت دیفن و اکسپکتورانت پزشک عمومی برام نوشته میترسم ریم آسیب ببینه تا حالا یه دونه سفتریاکسون زدم دوتا برام نوشتن اون یکی هم بزنم؟من اکثر کروناها رو گرفتم ریم اینقدر درگیر نبود

3 پاسخ 370 بازدید


کیست آندومتریوما در تخمدان چپ

سلام خانم دکتر
سونو منو تفسیر میکنید لطفا
دکتر خودم میگه جراحی کنی بدتر میشه
نظر شما چیه؟
آیا اقدام به بارداری کنم کوچیکتر میشه یا جراحی کنم ؟
من یه سقط ۱۹ هفته به دلیل جدا شدن جفت از رحم هم داشتم .میتونه سقطم بخاطر کیست باشه

11 پاسخ 327 بازدید


واژینال پنج هفته وچهارروزساک دارد؟

سلام واژینال پنج هفته وچهارروزساک دارد؟ولی محتویات داخل ساک پیدانیست آیاامیدی هست به تشکیل جنین بهم گفته ده روز دیگه بایدواژینال بشی پیدابشه٠برام دعاکنید🤲

27 پاسخ 743 بازدید


تخمک گذاری و ازاد شدن آن

سلام امروز کیت زدم و دو خط افتاد کی برم سونو که ببینم چندتا تخمک آزاد شده و ایا امپول ازادسازی باید بزنم یا نه و تا چه زمان بعداز تخمک گذاری باید رابطه داشت من این ماه کلومیفن و استرادیول استفاده کردم پروژسترون زده از ۱۷پریودی ایا پروژسترونو استفاده بکنم با اینکه زودتر از موعدی که اوما گفته تخمک آزاد کردم ممنون

22 پاسخ 498 بازدید


سلام نوزاد 28روزم یکم مدفوعش سبز رنگ شده

ایا از چیه نگرانم یکمم آبکی از چی میتونه باشه

26 پاسخ 369 بازدید


سونو گرافی رشد جنین در سی یک هفتگی

خانما من امروز ۳۱هفته و ۳روز بود بودم رفتم سونو دادم ولی اونجا بهم گفت رشد جنین برابر با ۳۳هفته و ۳روز یعنی درشت تره الان عکسشو میفرستم نمیدونم نگران شدم هنوز پیش دکتر نبردم نشون بدم کسی بوده که بچش وزنش تو این هفته اینجوری باشه؟

27 پاسخ 753 بازدید


سرفه خشک شبانه داغونم کرده چکار کنم

سلام عزیزان شبا موقع خواب سرفه خشک میکنم انقدر که شکمم در میگیره هرچی اب گرم عسل و لیمو میخورم فایده نداره دیمن هیدرامینم خوردم اثری نداشت خواب ندارم اصلا گاهی از سرفه از خواب بیدار میشم چکار کنم ؟

8 پاسخ 310 بازدید


درمان فیستول با جراحی یا لیزر کدوم بهتره؟

با سلام.همسرم یکسال هست به فیستول مقعدی مبتلا شده،آیا عمل جراحیش سخت هست؟ممنون میشم تجربیاتتون رو در مورد درمان این بیماری به اشتراک بزارید و از نحوه ی درمان تا طول درمان صحبت کنید و دکتر خوب معرفی کنید واسه درمانش.و آیا با جراحی یا لیزر درمان قطعی میشه یا امکان برگشتش هست؟
سپاسگزارم

2 پاسخ 488 بازدید


تفسیر پاپ اسمیر ...

سلام دکتر عزیز ممنون میشم درباره این پاپ اسمیر برام توضیح بدین سپاسگزارم

13 پاسخ 183 بازدید


تیرکشیدن سمت راست شکم

سلام خانوم دکتر عزیز سه روز از موعدم گذشته اما پریود نشدم هراز گاهی ی چیزی زیر دلم سمت راست سنگینی می‌کنه وقتی میخام بلند بشم یکم تیر میکشه علت چی می‌تونه باشه کیست و عفونت هم ندارم

23 پاسخ 371 بازدید


تفسیر آزمایش قند بارداری

سلام وقت بخیر جواب منو تفسیر میکنید

15 پاسخ 351 بازدید


۴روز تاخیر پریود و منفی شدن بی بی چک

سلام وقت بخیر خانم دکتر و دوستان عزیز ۴روز از موعدم میگذره همه علائم پریودی دارم ولی پریود نمیشم و بی بی چک هام منفی هس علت اش رو نمی‌دونم بنظر شما چکار کنم

11 پاسخ 614 بازدید


خوردن قرص عفونت بعد از سقط

سلام خانوم دکتر اینارو دکترم نوشته ولی نیمدانم چه زمانی بخورم دیروز سقط داشتم میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

15 پاسخ 7,440 بازدید


ژل بی حسی برای لثه نوزاد

سلام دکتر عزیز و دوستان
دخترم یه هفته ای میشه که بزاق دهنش میره و همش دستش تو دهنشه و میخواد یه چیزی را گاز بگیره با حرص و جیغ
امروز یه ژل بی حسی گرفتم میخواستم ببینم این مارک خوبه ؟؟ و اینکه یه مطلبی خوندم که نوشته بود ژل بی حسی ممکنه باعث تشنج بشه
این مطلب درسته ؟؟؟
اگر عوارض داره استفاده نکنم
من فقط میخوام روزی یک یا دوبار استفاده کنم

46 پاسخ 515 بازدید


مولتی ویتامین کودک زیر یک سال

سلام خانم دکتر این شربت برای کودک زیر یک سال مجاز هست؟

24 پاسخ 297 بازدید


سرفه خشک در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
فرمودین برای سرفە خشکی کە دارم مصرف کیوی رو قطع کنم و سیتریزین مصرف کنم
کیوی رو به خاطر حالت تهوع میخوردم که فرمودین B6 بخورم کە حالت تهوعم با b6 خیلی بهتر شده
الان من سرفە م نە تنها بهتر نشدە بیشتر شدە البتە سیتریزین رو یک عدد در روز مصرف میکردم بعضی وقتا دیفین هیدرامین هم می خوردم.
الان خانم دکتر من سیتریزین و دیفین هیدرامین رو ادامه بدم؟
چند بار در روز؟
دکترم گفت مصرفش ایرادی نداره
این سرفه ها خیلی آزار دهنده هستن

آیا برای سر درد استامینوفن ساده مصرف کنم؟

از وقتی که میزارین ممنونم خانم دکتر😘😘

27 پاسخ 847 بازدید


لکه بینی در بارداری

سلام وقتتون بخیر،دوستان اگه میتونید کمک کنید،من الان ۲ساعته لکه بینی دارم تا صبح که برم دکتر و سونو چیکار کنم،خیلی میترسم.

33 پاسخ 505 بازدید