Ooma

کوچک بودن شکم پزشک تغذیه

سلام وقت بخیر
خواستم بپرسم من ۷ هفته و چند روزمه شکمم خیلی کوچیکه اصلا کلا روندش چجوریه از کی شکم نشون میده خودشو البته خودمم لاغرم و اینکه حالت تهوع م تازه شروع شده و اینکه دکتر تغذیه خوب میشناسین که بتونم تحت نظرش برم ممنون میشم پاسخ بدید .

47 پاسخ 546 بازدید


ممنون میشم برام صلوات بفرستین مشکلم حل بشه

التماس دعا دارم..گرفتاری پیش اومده برام دعا کنید..ممنون ازهمگی

119 پاسخ 437 بازدید


درد ناشی از امپول بیحسی سزارین

سلام خسته نباشید دکترجان
من 10ماه پیش سزارین شدم بچه اولمه همیشه اون قسمتی ک امپول زون دست میزدم یه حس کوفتگی و دردخفیف داشتم ولی الان چندروزه اندازه یه مشت دردمیکنه دورهمون ناحیه امپول وحتی بچه رو بلندمیکنم میگیره چندروز پیش یه گالن20لیتری بلندکردم ب بعداینجورشدم خواستم بدونم طبیعیه ینی بایدبااین دردبسازم؟ بعداینکه من چون لگنم تنگ بود طبیعی نتونستم برازایمانهای بعدی ام سزارین میشم یا راخی هس لگن گشادشه

16 پاسخ 586 بازدید


مصرف ژلوفن تو شیردهی مشکل داره

ممنون می‌شم جواب بدین دندونم عصب کشی کردم خیلی درد دارم میتونم استفاده کنم

4 پاسخ 308 بازدید


دندون درد در بارداری

سلام پزشک اوما وقتتون بخیر . من باردارم هفته ۲۷
دندونم خرابه . درد دارم و صورتم ورم کرده فکر میکنم عفونت کرده باشه . باید چکار کنم .
ممنون میشم راهنماییم کنید .

12 پاسخ 328 بازدید


یبوست نوزاد در اثر شیرخشک

سلام دکتر اوما🌹
من نزدیک ۱۰ ۱۱ روزه که مجبورا به بچم شیر خشک میدم البته بعد اینکه تب لرز کردم شیرم بشدت کم شد و هرکاری کردم تا الان مثل اول نشده و وقتی بچم شیرمو میخوره سیر نمیشه مجبورم گاهی دو اِلا سه بار در روز شیرخشک در حد یک پیمانه یا دو پیمانه درست میکنم الانا بچم سیر نمیشه نمیدونم باید بیشتر درست کنم یا نه؟
بعد اینکه سوال اصلی این بوده که من دو روزی سرما خوردم و بخاطر آمپولی که زدم دکتر گفت تا چند ساعت به بچه شیر نده من محض اطمینان یه روز کامل شیر ندادم این یه روزی فقط شیرخشک دادم از دیروز تا حالا بچم سه بار فقط شکم رفت ایا ممکنه شیر خشک باعث شده باشه؟ و اینکه من شیر خشک نان ۱ میدم خودم ازاین مارک شروع کردم وبخاطر سردی هوا نبردنش مطب از دکترش بپرسم....
و اینکه یه سوال دیگه هم داشتم من الان سرما دارم و اینکه ماسک میزنم میخوام بغلش کنم و هی دستامو ضدعفونی میکنم اما شیر خودمم بهش میدم ایا ممکنه نوزادم سرما بخوره؟خیلی نگرانم 😔
ممنون از دکتر اوما ببخشید که سوالاتم طولانی شده🙏🏻🍃

21 پاسخ 253 بازدید


اعتبار تست زردی با دستگاه در ازمایشگاه

سلام دکتر اوما دخترم ۴ روزه اس امروز دیروز ک واکسن ب ث ژ رو زدن براش تو معابنه گفتن کمی زردی داره
امروز بردم ازمایشگاه ،ارمایشگاه گفت خون با دستگاه فرقی نداره پیشنهاد داد با دستگاه چک کنیم .
با دستگاه از پیشونی و شکم ک چک کردن گفتن رو ۱۷ هست و سریع بره پیش پزشکش.
حالا میخوام ببینم معتبره جواب ؟؟ ممکنه خدایی نکرده بالاتر باشه؟؟
چون دکترش نبود بپرسم ولی گفت اگر تا ۱۷ بود دستگاه لگیر و دوروز بعد چک کن .
.من گفتم دستگاهled بیارن براش خونه همین الان
الان نگرانم میگم نکنه خطا داشته باشه و بیشتر باشه خدایی نکرده
میشه لطفا راهنمایی کنید

14 پاسخ 580 بازدید


سوختگی شدید پا کودک ۸ ماهه و قرمزی دور مقعد و پهلو

پزشک محترم اوما و مادرهای عزیز سلام، وقت بخیر
ممنون میشم راهنمایی کنید؛
دخترم دور مقعد و کشاله اش سوختگی شدید پیدا کرد با اینکه مرتب تعویض پوشک میکنم و میشورم با آب ولرم و خشک نگه میدارم و چند دقیقه ای بعد هر پوشک تو هوای آزاد نگه میدارم! به غذایی اگر حساسیت نشون بده ممکنه فقط لای پا قرمز و دون بزنه ؟ و اینکه تو مرحله دندون درآوردن هم هست ممکنه علت سوختگی باشه؟
از کرم ها هم سودوکرم و ایروکس و کالندولا و ان ان و هیدورکورتیزون داشتم به نوبت زدم هر کدوم رو ولی خوب نشده، دیگه نمیدونم چیکار کنم!!

18 پاسخ 709 بازدید


خونریزی در هفته7 بارداری

🩸سلام.من چند روز پیش سوال پرسیدم و لکه بینی داشتم امروز خونریزی کردم.باید چیکار کنم؟ممنون میشم اگه دکتر زودتر جوابمو بدن

104 پاسخ 943 بازدید


اندازه سر نوزاد در یک ماهگی

سلام وقت بخیر اندازه سر نوزاد در هر ماه تقریبی چقدر باید باشه بدو تولد 35بود

15 پاسخ 549 بازدید


مادرای باتجربه بیان دخترم یکسال وسه ماهشه سرما خورده

سلام یه سوال دارم دخترم یکسال وسه ماهشه هفته پیش به خاطر اینکه شبا خرو پف میکرد وانگار یه چیزی جلو بینیشو می‌گرفت بردم دکترگفت احتمالا از گوشش باشه یه کم قرمزه احتمالا عفونت کنه براش آموکسی کلاو نوشته ولی گفت تا تب نکرده بهش نده دکترش حالا دوسه روزه آبریزش بینی داره از صبح که بلندشده سرفه های تقریبا خلطی میکنه به نظرتون آموکسی رو شروع کنم؟

8 پاسخ 252 بازدید


چرا پسرم غذای جامد رو میجوه و بیرون می‌ریزه از دهنش؟

خانم دکتر نازنین سلام
امیدوارم خوب باشی دوست گلم
پسر من از اول هرخوراکی دستش بدم میجوه می‌ریزه با زبونش بیرون. اوایل دقت نمی‌کردم چون پاف خوراکی گربر خریدم میدادم اونا رو خوب میخورد ولی بعدتر که دقت کردم دیدم هر چی دستشه میجوه و می‌ریزه بیرون! سیب، نون، بیسکوییت ، هرچی.....
آیا نیاز به گفتار درمانی داره؟
آیا مشکلی در بلع داره؟
۴دندون بالا و دوتا پایین داره، این شش دندون باهم دراومد در ده ماهگی و دیگه درنیاورده.
امشب واضح گفت داداش و برادرش رو صدا میکرد، آریا، دایی، بابا و ددر،آب هم میگه.
ممنونم از اینکه راهنمایی میکنید

162 پاسخ 2,028 بازدید


خون مردگی در بارداری

سلام خانم دکتر هفته ی بیست و پنج بارداری ام روی سینه ی سمت چپم و زیر سینه ی سمت راستم اینجوری یه نقطه انگار خون مردگی هست سمت راستم سینم نیس زیرش یعنی بدنم دقیق نمیدونم از کی اینجوری شده الان دیدم ممکن از چی باش

13 پاسخ 612 بازدید


بالا بودن آنزیم کبدی

باسلام و احترام
خانم دکتر میشه لطفا ازمایش منو ببینید من توی هفته۳۷هستم و ۱۱بهمن زایمان دارم میخواستم ببینم انزیم کبدی خیلی بالاست؟نیاز به بستری داره؟

33 پاسخ 1,094 بازدید


راه مطمئن جلوگیری از بارداری

خانم دکتر عزیز سلام ،میشه یه راه مطمئن برای جلوگیری از بارداری بهم معرفی کنید

21 پاسخ 638 بازدید


تفسیر سونوگرافی انومالی

سلام دکتر عزیز، لطفا سونو من رو چک کنید ببینید موردی نداره؟
ممنونم

21 پاسخ 519 بازدید


درد زیر شکم هنگام دفع ادرار

سلام خدمت دکتر مهربون
با عرض پوزش بابت مطرح کردن همچین موردی🙊🙈
من امروز ۲۸ روزه سزارین شدم
از دیشب موقع دفع ادرار زیر شکمم و جای عملم از داخل خیلی درد میکنه فقط موقعی ک ب اخر ادرار میرسه فقط درد میکنه ک اشکم در میاد ب اخرش ک میرسه نه میتونم نگه دارم نه میتونم تخلیه کنم اما اولش هیچ دردی ندارم
چه اقدامی نیازه ؟
پیشاپیش ممنون بابت پاسخگویی 🌹🌹

20 پاسخ 383 بازدید


دکتر اوما و دوستان عزیز یه لحظه ازمایشو تفسیر میکنید؟

دوستان سلام من مادرم یه سال پیش کنسر معده داشت الان خداروشکر خوبه و روند درمانش تمام شده ،تو اون مدت اصلا پریود نشده بود
الان بعد ۱ سال مادرم پریود شده ،حدودا ۳۲ روزه خونریزی داره ،یه موقع هایی شدیده یه موقع هایی لکه میبینه ،
دکتر زنان رفت و گفت باید از رحمت نمونه برداری بشه ،
خواهشا جواب نمونه رو کسی میدونه بگه

10 پاسخ 326 بازدید


دکترجان آزمایش رو تفسر میکنید

سلام دکتر جان این آزمایش پسرم هس ۸سال و ۱۰ ماهشه و بهتون گفتم ک شب ادراری داره و شما گفتید که باید آزمایش ادرار بده ،لطفا بگیدمشکلش چیه

6 پاسخ 242 بازدید


خوردن کش بادکنک توسط نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز ببخشید پسرم کش سر بادکنک رو انگاری کنده و قورت داده چون نیست داشت با دندونش بازی میکرد تا رسیدم ازش بگیرم دیدم چیزی دهنش نیست از استرس دارم میمیرم الان چی میشه؟یعنی رد میکنه؟میترسم آخه یبوست داره بلایی سر روده و معده اش نیاد؟تورو خدا راهنماییم کنید اگه تجربه دارین😭😭😭

23 پاسخ 5,864 بازدید