Ooma

عفونت ادراری در بارداری

سلام من باردارم عفونت ادراری دارم این قرص برایم تجویز شد.
قرص
نیتروفورانتوئین
نمیدونم روزانه و چه ساعتهایی مصرف کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید؟

12 پاسخ 392 بازدید


تفسیر سونوگرافی آنومالی دوم

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیزم
من ۲۵دی سونوگرافی آنومالی انجام دادم که رو حساب پریودیم که ۲۰شهریور بوده میشد هجده هفته و یک روز اما تو سونو برام سن جنین زده هفده هفته و ۴روز یعنی کمتر از هفته ای که بر اساس پریودیم هست و حتی بر اساس ان اتی هم کمتر هست چون ان تی من ۱۳آذر انجام دادم که دوازده هفته و یک روز بودم اما تو سونو ان تی زده بود دوازده هفته و ۳روز و من کمی نگرانم ازین بابت عکس سونو براتون میفرستم آیا این کم بودن سن جنین مشکلی نداره خانم دکتر عزیز؟
همه چیز طبیعی؟

9 پاسخ 641 بازدید


بارداری سالم صحت بارداری

سلام خانم دکتر وقت بخیر
من این ماه اصلا جلوگیری نداشتم باید 27ام پریود میشدم ولی خونریزی نداشتم فقط دو بار لک قهوه ای دیدم خواستم بدونم این لک جز پریود حساب میشه؟

10 پاسخ 623 بازدید


مدفوع سبز کودک سه ماهه

سلام وقتتون بخیر دخترم یک هفته هست که مدفوعش سبز شده و بوی بدی میده،علتش چیه؟چکار باید بکنم؟

13 پاسخ 369 بازدید


تفسیر سونوگرافی و آزمایش

سلام خسته نباشید من دو روز پیش که دقیقا ۱۲ سیکلم بود رفتم سونو و آزمایش دادم برای تیرویید الان جواب هر دو را میفرستم ببینید مشکلی هست یا ن یکم این چند وقت موهام ریزش داشت ولی الان بهتر شدم نیاز هست که برم پیش متخصص غدد
سونو هم گفت فولی ۱۵ میلی دارم به نظرتون واس باردار شدن اکی هست؟؟؟

18 پاسخ 295 بازدید


تفسیر آزمایش خون و پاپ اسمیر

لطفا آزمایشم را تفسیر کنید

8 پاسخ 232 بازدید


تفسیر ازمایش قند و ایرویید بارداری

سلام دکتر عزیز بی زحمت ازمایش منو نگاه کنید ممنونم

20 پاسخ 277 بازدید


جواب آزمایش اسپرم همسرم

خانمها چهار ساعت سوالم رو پرسیدم چرا جواب نمیدید

20 پاسخ 575 بازدید


ابله مرغون و واگیر

سلام.
امروز جمعست
الان جاریم میگه پسرش ابله مرغون گرفته

من ۶ روز قبل دیدمشون امکان واگیر داره؟
و اینکه دیشب رفتن خونه خواهرشوهرم
نباید خواهر شوهرم و بچش ببینم؟

24 پاسخ 500 بازدید


پسرم موقع بازی افتاد الان کمی میلنگه...

سلام ، پسرم موقع بازی با پسر عمه‌ش افتاد زمین، بعد که میخواست بلند سه یه چند باری هی چپه میشد و می‌افتاد که همه میخندیدن فکر میکردم الکی اینجوری می‌کنه بچه ، بعد که یکم دقت کردم دیدم پای راستشو نمیتونه عادی بزاره و میلنگه یکم واسه همین گاهی میفته یا تلو میخوره ولی دردی نداره یعنی به پاس که دست میزنم و مچشو میچرخونم هیچی نمیگه انگار درد نداره ،ولی من نگرانم،ممکنه چیزیش شده باشه؟ باید چیکار کنم؟

3 پاسخ 410 بازدید


تفسیر جواب ازمایش دوستم

با سلام و خسته نباشید اگر ممکنه ازمایش دوستمو تفسیر کنید

4 پاسخ 396 بازدید


پایین اومدن بچه تو هفته ۳۰ بارداری

سلام خانوم دکتر عزیز و اومایی های مهربون
میگما من احساس میکنم شکمم اومه پایین. لگن درد و کمر درد دارم نمیتونم سرپا وایسم و زیر شکمم خیلی احساس سنگینی و فشار میکنم و احساس میکنم بالای شکمم خالی شده و بچم اومده پایین. آبجیم شکممو دیده میگه چرا شکمت اومده پایین
اگه واقعا بچم اومده باشه پایین تو این هفته . خدایی نکرده زایمان زود رس میشم؟ چکار باید بکنم؟

21 پاسخ 780 بازدید


بهترین روش تنگی واژن

سلام خدمت دکتر اوما و بقیه ی دوستان
می خواستم بپرسم بهترین و کم ضرر ترین راه برای تنگ کردن واژن،به جز عمل جراحی چیه؟چون تو اینترنت انواع ژل ها و شیاف ها هست،سخته فهمیدن بهترین روش!
و بهترین مارک محصولی که میشه استفاده کرد چیه؟
مثلا شیاف ماریانا،بدون روکش و ساده هم هست،جذبی هم داره،دوباره شیاف جذبی کلارا هم هست، ژل ها هم که فراوونن!
ممنون میشم نظرتون رو بگید.

27 پاسخ 823 بازدید


تب و داغ شدن سرنوزاد

باسلام و وقت بخیر
پسرم ۸ماهشه وازظهر تا حالا تب داره.شکش و سرش داغ داغه.اما دست و پاهایش نسبتا خنکه.آبریزش بینی و سرفه ندارن اصلا.
از صبح قطره استامینوفن و شیاف براش استفاده کردم.فکرنمیکنم سرماخورده باشه.چون تنها هستم اصلا از خونه بیرون نمیرم ک سردوگرم نشه و سرمانخوره خدای نکرده.
دلیلش چی می‌تونه باشه؟؟میتونه بخاطر دندون درآوردن باشه؟؟چون سرش خیلی داغ میشه.
ممنون میشم راهنمایی ام کنین

24 پاسخ 505 بازدید


چه شیرخشکی برای بچه رفلاکسی که کولیک هم داره خوبه

پسرم یکماهشه هم کولیک داره هم رفلاکس چه شیرخشکی بهش بدم خوبه

16 پاسخ 435 بازدید


لک بینی در هفته ۳۶

سلام خانم دکتر دیروز یک مقدار لک بینی داشتم که رفتم بیمارستان فشارم ۱۳ روی ۹بود وچون دفع پروتیین داشتم چندساعتی موندم نوارقلب گرفتن وآزمایش گفتن خوبه ولی همش میگفتن اینجابمونی کاری نمیتونیم بکنیم برو خونه فقط تحت نظردکترت باش حالا سوالم ازشما اینه الان که لک بینی ندارم ولی خب دفع پروتیین دارم باید برم بیمارستان بستری بشم یاصبرکنم تادردم بگیره برم برای زایمان ممنون میشم راهنماییم کنید

19 پاسخ 407 بازدید


اندازه مصرف شربت سرماخوردگی برای شیرخوار۱۱ماهه

سلام دختر دوستم ۱۰ماه و ۲۵ روزشه سرماخورده.میخاد شربت سرماخوردگی بهش بده .وزنش ۸کیلو هست .چقدر باید بهش بده؟

12 پاسخ 322 بازدید


جواب ازمایش تیروئید رو تفسیر کنید برام لطفا

این ازمایش تیروئید خواهرمه ۱۹هفته بارداره میخاستم ببینم جوابش چیه خودم سردرنمیارم

14 پاسخ 539 بازدید


ورم دست وپا و درد زانو

سلام دکتر جان و دوستان چند روزه مداوم دست وپام ورم داره زیاد نیست ولی خوب میترسم مسمومیت بارداری باشه همیشه فشارم ۱۱رو هفته الان رفتم فشارم گرفتم دوازده رو هشت بود ورم طبیعی هست یا خطر داره
واینکه از وقتی وارد ماه ششم شدم وقتی بلند میشم زانو هام بشدت درد میکنه

11 پاسخ 334 بازدید


سلام خانوما کسی تو تبریز دکتر لعیا فرزدی رو میشناسه

لطفاً اگه می‌شناسین بگین که دکتر خوبی هست یا نه

20 پاسخ 5,154 بازدید