Ooma

میزان مصرف مولتی ویتامین برای کودک یک سال و نیمه

سلام وقت بخیر
من از مولتی ویتامین آپوویتال برای پسرم استفاده میکنم
الان یک سال و نیمش هست و تا الان روزانه یک سی سی بهش مولتی ویتامین میدادم ، با توجه به افزایش سنش باید بیشتر از یک سی سی روزانه استفاده کنم ؟

7 پاسخ 282 بازدید


مصرف آنتی‌بیوتیک و تب

دکتر عزیز شبتون بخیر
پسرم سه هفته پیش تب کرد و متخصص تشخیص عفونت گوش دادن دارو داد و برای اطمینان آزمایش هم انجام دادم شنبه که به دکترش نشون دادم گفت آزمایش عالیه و نوار گوش هم گرفت گفت فقط کمی ملتهبه هم گوشاش هم گلوش بازم آنتی بیوتیک تجویز کرد از امروز بدنش داغ میشه ظهر ۳۷/۴ بودالان ۳۷/۸بود
دکتر جان با اینکه ۴روزه آنتی بیوتیک میخوره چرا تب کرده؟ بازم بهش بدم؟
شربت استامنوفن چند سی سی بدم ؟۱۲کیلوعه
البته مدفوعش مثل اسهالیه ولی فک کردم بخاطر آنتی‌بیوتیک باشه

10 پاسخ 7,607 بازدید


خواب شبانه در ننو

سلام وقت بخیر. پسر من شبها توی تخت خودمون میخوابه، خوابش خیلی سبکه و زود به زود بیدار میشه و خیلی دست و پا میزنه ما رو هم بیدار میکنه😁
میخواستم‌ بپرسم‌اگه در طول شب توی گهواره ننوی پارچه ای که گوده بخوابونمش، ضرری داره براش؟

22 پاسخ 569 بازدید


چطور درد کمرم رو آروم کنم؟؟؟

سلام خانم دکتر عزیز من ۳۸ هفته و دو روزمه چهار روز دیگه دیت سزارینم هست ولی امروز درد کمرم خیلی زیاد شده پایینترین نقطه کمرم هست مثل درد روزای اول پریودیم. ولی هیچ علامت دیگه ای ندارم آیا دردش خطری داره؟
دکترم روزای دیگه عمل داره نیستش چیکار کنم دردش آروم بشه میشه شیاف استفاده کنم یا قرص مسکن بخورم؟؟

11 پاسخ 397 بازدید


سلام پسر ۳ساله دارم که دوهفته است زانو درد دار

پسری که ۱۳اسفند سه ساله میشه زانودرد دار حدود سه هفته است به دکتر مراجعه کردم گفت برای رشد شب که میشه از درد زانو خواهر همسرم‌گرفتاره ب۶ ۳تا دکتر مراجعه کرد‌

6 پاسخ 303 بازدید


دوستان سوال درباره واکسن دارم

سلام عزیزان
چون مریض بود من ۵/۲ واکسن قبلی پسرم رو زدم درصورتی ک باید ۲۶ تیر میزدم
فردا برای واکسن ۱۸ ماهگی برم میزنن یا میگن زوده؟

29 پاسخ 295 بازدید


آیا ترومام باپودر لیدی میل باهم فرق دارند؟؟؟؟

سلام دوستان وپزشگ عزیزاوما.من دوقوطی ترومام استفاده کردم برای وزن گیری جنین.داروخانه دیشب لیدی میل بهم داد.آیا این دوتاباهم فرق دارند؟؟؟؟؟داروخانه گفت فرقی ندارن

13 پاسخ 404 بازدید


رفلاکس نوزاد سه ماه و داروی اس پرازولام

سلام دکتر جان من دخترم سینه اش از وقتی دنیا اومد همش خس خس میکرد دو هفته خوب میشه باز یهو شروع میشه و همش ادامس انگار میجوه و شیر میخواد ولی زیاد بالا نمیاره دماغشم گاهی کیپ میشه حالا دیروز دکتر براش پودر اس پرازولام با شربت باریج انتی رفلاکس نوشت امروز صبح سه بار بالا اورده بعد به صورت پنیری نیس کاملا ابکیه و نسبتا زیادم هس دلیلش میتونه چی باشه؟اما از دیشب که دارو رو شرو کردم یخورده انگار حالت خس خس و خفگیش کمتره شده اما هنو سینه اش انگار کیپه

7 پاسخ 304 بازدید


واکسن ۴ماهگی بدون تب بدون درد مگه میشه شک کردم

سلام خانم دکتر من دیروز برای پسرم واکسن ۴ماهگی تزریق شد هر۴ساعت بهش قطره دادم تمام این مدت دمای بدنش ۳۶.۵ بودبی قراری نکرد پاش جی واکسن ورم نکرده نکنه اب مقطر زدن
البته واکسن دوماهگی هم روز اول دما بدنش همین بود روز دوم یبار تب ۳۸ درجه کرد
ولی جای واکسنش ورم کرده بود و سفت بود
ب نظرتون واکسن تزریق شده
واکسن اول شهر دگ زدم واکسن دومم ی شهر دگ

20 پاسخ 6,673 بازدید


لکه بینی صورتی رنگ و تشکیل نشدن قلب جنین

سلام. من 6 هفته و 6 روز هستم. هفته پیش در طول یک روز دوبار لکه های قهوه ای هنگام ادرار داشتم. و امروز لکه های صورتی. و از صبح تا حالا داشته ام. شدید نبوده اما قطع هم نشده. و لخته خون هم ندیدم. امروز سونوگرافی انجام دادم خارج رحمی نبود. اما قلب هم تشکیل نشده. به نظر شما ایا سقط شده؟ آیا این لکه بینی ها خطرناک است؟ آیا عکس سونوگرافی را میتوانم برای شما ارسال کنم

13 پاسخ 604 بازدید


آزمایش غربالگری 3ماه اول

سلام اومای عزیزم...
میشه راهنمایی کنید که برای آزمایش غربالگری 3ماه اول باید 11هفته تموم بشه یا وارد هفته 11که بشیم میتونیم بریم؟؟؟

40 پاسخ 730 بازدید


سلام روزبخیر به دکتر اوما و مامانای گل آزمایشای بچه میتونین تفسیر کنین

تفسیر آزمایش کامل دادم پسرم ۳۰ ماهشه تا دکترش مراجعه کنم فردا نگرانممم

18 پاسخ 233 بازدید


تفسیر برگه جنین برای آی وی اف

برگه جنین امروز گرفتم 1 ماه بعد از تخمک کشی
باید عمل لاپاراسکوپی کنم واسه کیست شکلاتی بزرگ تخمدان راستم
بنظرتون چند ماه بعد از عمل برم واسه انتقال خوبه؟

33 پاسخ 7,146 بازدید


وجود خون درآزمایش ادرار

دوستان کسی همچین تجربه ای داره؟من سه سریه ازمایش ادرار که میدم عفونت نیست فقط خون رو میزنه مثبت هیچ علائم یا سابقه سنگ و ...هم ندارم .دلیلش چی میتونه باشه؟کسی بوده تو بارداری با همچین مسئله ای روبرو شده باشه؟

14 پاسخ 318 بازدید


ورم در بارداری

سلام روزتون بخیر
من تازه وارد ماه نهم شدم تا قبلش ورم نداشتم ولی الان پاها و دستام ورم کرده خطرناکه؟؟؟؟

13 پاسخ 483 بازدید


بیماری رزوئلا برای خانم باردار خطر داره؟؟؟

سلام بیماری رزوئلا واگیر دار هست؟ برای خانم باردار خطر نداره؟؟؟

17 پاسخ 598 بازدید


کارنکردن شکم نوزادیک ماهه

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من دخترم یک ماهشه و الان یک روز و نیمه که شکمش اصلا کار نکرده.حس میکنم شکمش نفخ داره چون یکم شکمش سفت شده.خیلی زور میزنه که مدفوع کنه ولی نتونسته و بعضی وقتا موقع زور زدن اینقدرکلافه میشه که گریه میکنه‌.شکمشو چرب میکنم و ماساژ میدم ولی تاحالا نتیجه ای نداشته.چیکارکنم که شکمش کارکنه و نفخش کم بشه؟

24 پاسخ 365 بازدید


درد خفیف و گاهی اوقات تخمدان سمت راست

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز من هفته ۶ بارداری هستم و گاهی درد تخمدان سمت راست دارم طبیعیه؟

17 پاسخ 532 بازدید


سلام خانوم دکتر من هنگام رابطه جنسیم درد و سوزش دارم چیکار کنم؟

سلام خدمت خانوم دکتر عزیز . من از اولین رابطه جنسیم که تا الان که بچم چهارماهشه همیشه تو رابطه جنسیم درد و سوزش داشتم . بعدزایمانم از ژل روان کننده استفاده کردم منتها گاهی باز دزد دارم و گاهی نه . و گاهی بعدش اون سوزش میاذ سراغم اما نه خون ریزی نه چیزی بعد یه ساعت تا دوساعتم این درد رفع میشه مشکل از چیه؟
و یه سوال دیگه اینکه من بعد زایمان بعد اولین پریودم و اتمامش به شدت خارش بیرون ناحیه تناسلی و داغ شدن داخل ناحیه تناسلی و یکمم خارش در ناحیه درونی گرفتم منتها بیشتر بیرون اینقدری که میخاروندم و خون میومد .حالا هرچی سرچ میکنم درمورد این دوتا مسئله زده زخم دهانه رحم و سرطان رحم خیلی استرس گرفتم.
و من تاحالا که دوساله ازدواج کردم تست پاپ اسمیر انجام نذادمو 29سالمه .این خارش ها هم گاهی هست گاهی نیست بدون مصرف دارو پماد میاد و میره

47 پاسخ 835 بازدید


نخوردن غذا و حالت تهوع شدید

سلام خانم دکترو اومایی های مهربان من واقعا کلافم و بیقرارم و معده درد و حالت تهوع شدید هیچی نمیتونم بخورم بچم چی میشه فکرنکنم اصلا تقویت بشه میشه راهنماییم کنید چکارکنم به دمیترون و هیوسین الرژی دارم فقط قرص ب ۶میخورم که فایده ای نداره اصلا 😔

55 پاسخ 476 بازدید