میزان مصرف مولتی ویتامین برای کودک یک سال و نیمه
سلام وقت بخیر
من از مولتی ویتامین آپوویتال برای پسرم استفاده میکنم
الان یک سال و نیمش هست و تا الان روزانه یک سی سی بهش مولتی ویتامین میدادم ، با توجه به افزایش سنش باید بیشتر از یک سی سی روزانه استفاده کنم ؟
مصرف آنتیبیوتیک و تب
دکتر عزیز شبتون بخیر
پسرم سه هفته پیش تب کرد و متخصص تشخیص عفونت گوش دادن دارو داد و برای اطمینان آزمایش هم انجام دادم شنبه که به دکترش نشون دادم گفت آزمایش عالیه و نوار گوش هم گرفت گفت فقط کمی ملتهبه هم گوشاش هم گلوش بازم آنتی بیوتیک تجویز کرد از امروز بدنش داغ میشه ظهر ۳۷/۴ بودالان ۳۷/۸بود
دکتر جان با اینکه ۴روزه آنتی بیوتیک میخوره چرا تب کرده؟ بازم بهش بدم؟
شربت استامنوفن چند سی سی بدم ؟۱۲کیلوعه
البته مدفوعش مثل اسهالیه ولی فک کردم بخاطر آنتیبیوتیک باشه
خواب شبانه در ننو
سلام وقت بخیر. پسر من شبها توی تخت خودمون میخوابه، خوابش خیلی سبکه و زود به زود بیدار میشه و خیلی دست و پا میزنه ما رو هم بیدار میکنه😁
میخواستم بپرسماگه در طول شب توی گهواره ننوی پارچه ای که گوده بخوابونمش، ضرری داره براش؟
چطور درد کمرم رو آروم کنم؟؟؟
سلام خانم دکتر عزیز من ۳۸ هفته و دو روزمه چهار روز دیگه دیت سزارینم هست ولی امروز درد کمرم خیلی زیاد شده پایینترین نقطه کمرم هست مثل درد روزای اول پریودیم. ولی هیچ علامت دیگه ای ندارم آیا دردش خطری داره؟
دکترم روزای دیگه عمل داره نیستش چیکار کنم دردش آروم بشه میشه شیاف استفاده کنم یا قرص مسکن بخورم؟؟
سلام پسر ۳ساله دارم که دوهفته است زانو درد دار
پسری که ۱۳اسفند سه ساله میشه زانودرد دار حدود سه هفته است به دکتر مراجعه کردم گفت برای رشد شب که میشه از درد زانو خواهر همسرمگرفتاره ب۶ ۳تا دکتر مراجعه کرد
دوستان سوال درباره واکسن دارم
سلام عزیزان
چون مریض بود من ۵/۲ واکسن قبلی پسرم رو زدم درصورتی ک باید ۲۶ تیر میزدم
فردا برای واکسن ۱۸ ماهگی برم میزنن یا میگن زوده؟
آیا ترومام باپودر لیدی میل باهم فرق دارند؟؟؟؟
سلام دوستان وپزشگ عزیزاوما.من دوقوطی ترومام استفاده کردم برای وزن گیری جنین.داروخانه دیشب لیدی میل بهم داد.آیا این دوتاباهم فرق دارند؟؟؟؟؟داروخانه گفت فرقی ندارن
رفلاکس نوزاد سه ماه و داروی اس پرازولام
سلام دکتر جان من دخترم سینه اش از وقتی دنیا اومد همش خس خس میکرد دو هفته خوب میشه باز یهو شروع میشه و همش ادامس انگار میجوه و شیر میخواد ولی زیاد بالا نمیاره دماغشم گاهی کیپ میشه حالا دیروز دکتر براش پودر اس پرازولام با شربت باریج انتی رفلاکس نوشت امروز صبح سه بار بالا اورده بعد به صورت پنیری نیس کاملا ابکیه و نسبتا زیادم هس دلیلش میتونه چی باشه؟اما از دیشب که دارو رو شرو کردم یخورده انگار حالت خس خس و خفگیش کمتره شده اما هنو سینه اش انگار کیپه
واکسن ۴ماهگی بدون تب بدون درد مگه میشه شک کردم
سلام خانم دکتر من دیروز برای پسرم واکسن ۴ماهگی تزریق شد هر۴ساعت بهش قطره دادم تمام این مدت دمای بدنش ۳۶.۵ بودبی قراری نکرد پاش جی واکسن ورم نکرده نکنه اب مقطر زدن
البته واکسن دوماهگی هم روز اول دما بدنش همین بود روز دوم یبار تب ۳۸ درجه کرد
ولی جای واکسنش ورم کرده بود و سفت بود
ب نظرتون واکسن تزریق شده
واکسن اول شهر دگ زدم واکسن دومم ی شهر دگ
لکه بینی صورتی رنگ و تشکیل نشدن قلب جنین
سلام. من 6 هفته و 6 روز هستم. هفته پیش در طول یک روز دوبار لکه های قهوه ای هنگام ادرار داشتم. و امروز لکه های صورتی. و از صبح تا حالا داشته ام. شدید نبوده اما قطع هم نشده. و لخته خون هم ندیدم. امروز سونوگرافی انجام دادم خارج رحمی نبود. اما قلب هم تشکیل نشده. به نظر شما ایا سقط شده؟ آیا این لکه بینی ها خطرناک است؟ آیا عکس سونوگرافی را میتوانم برای شما ارسال کنم
آزمایش غربالگری 3ماه اول
سلام اومای عزیزم...
میشه راهنمایی کنید که برای آزمایش غربالگری 3ماه اول باید 11هفته تموم بشه یا وارد هفته 11که بشیم میتونیم بریم؟؟؟
سلام روزبخیر به دکتر اوما و مامانای گل آزمایشای بچه میتونین تفسیر کنین
تفسیر آزمایش کامل دادم پسرم ۳۰ ماهشه تا دکترش مراجعه کنم فردا نگرانممم
تفسیر برگه جنین برای آی وی اف
برگه جنین امروز گرفتم 1 ماه بعد از تخمک کشی
باید عمل لاپاراسکوپی کنم واسه کیست شکلاتی بزرگ تخمدان راستم
بنظرتون چند ماه بعد از عمل برم واسه انتقال خوبه؟
وجود خون درآزمایش ادرار
دوستان کسی همچین تجربه ای داره؟من سه سریه ازمایش ادرار که میدم عفونت نیست فقط خون رو میزنه مثبت هیچ علائم یا سابقه سنگ و ...هم ندارم .دلیلش چی میتونه باشه؟کسی بوده تو بارداری با همچین مسئله ای روبرو شده باشه؟
ورم در بارداری
سلام روزتون بخیر
من تازه وارد ماه نهم شدم تا قبلش ورم نداشتم ولی الان پاها و دستام ورم کرده خطرناکه؟؟؟؟
بیماری رزوئلا برای خانم باردار خطر داره؟؟؟
سلام بیماری رزوئلا واگیر دار هست؟ برای خانم باردار خطر نداره؟؟؟
کارنکردن شکم نوزادیک ماهه
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من دخترم یک ماهشه و الان یک روز و نیمه که شکمش اصلا کار نکرده.حس میکنم شکمش نفخ داره چون یکم شکمش سفت شده.خیلی زور میزنه که مدفوع کنه ولی نتونسته و بعضی وقتا موقع زور زدن اینقدرکلافه میشه که گریه میکنه.شکمشو چرب میکنم و ماساژ میدم ولی تاحالا نتیجه ای نداشته.چیکارکنم که شکمش کارکنه و نفخش کم بشه؟
درد خفیف و گاهی اوقات تخمدان سمت راست
سلام دوستان و خانم دکتر عزیز من هفته ۶ بارداری هستم و گاهی درد تخمدان سمت راست دارم طبیعیه؟
سلام خانوم دکتر من هنگام رابطه جنسیم درد و سوزش دارم چیکار کنم؟
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز . من از اولین رابطه جنسیم که تا الان که بچم چهارماهشه همیشه تو رابطه جنسیم درد و سوزش داشتم . بعدزایمانم از ژل روان کننده استفاده کردم منتها گاهی باز دزد دارم و گاهی نه . و گاهی بعدش اون سوزش میاذ سراغم اما نه خون ریزی نه چیزی بعد یه ساعت تا دوساعتم این درد رفع میشه مشکل از چیه؟
و یه سوال دیگه اینکه من بعد زایمان بعد اولین پریودم و اتمامش به شدت خارش بیرون ناحیه تناسلی و داغ شدن داخل ناحیه تناسلی و یکمم خارش در ناحیه درونی گرفتم منتها بیشتر بیرون اینقدری که میخاروندم و خون میومد .حالا هرچی سرچ میکنم درمورد این دوتا مسئله زده زخم دهانه رحم و سرطان رحم خیلی استرس گرفتم.
و من تاحالا که دوساله ازدواج کردم تست پاپ اسمیر انجام نذادمو 29سالمه .این خارش ها هم گاهی هست گاهی نیست بدون مصرف دارو پماد میاد و میره
نخوردن غذا و حالت تهوع شدید
سلام خانم دکترو اومایی های مهربان من واقعا کلافم و بیقرارم و معده درد و حالت تهوع شدید هیچی نمیتونم بخورم بچم چی میشه فکرنکنم اصلا تقویت بشه میشه راهنماییم کنید چکارکنم به دمیترون و هیوسین الرژی دارم فقط قرص ب ۶میخورم که فایده ای نداره اصلا 😔




