استفاده از شیاف فیتوواژکس در قاعدگی
سلام من الان ۴ روزه از شیاف فیتوواژکس برای قارچ استفاده میکنم امروز پریود شدم میتونم بازم استفاده کنم؟
امکان بارداری در زمان پریودی اورژانسی
سلام پزشک عزیز خسته نباشید سوال دوستم براتون کپی کردم
۲۹مرداد پریود شدم الان شش روز میگذره کامل پاک نشدم دیشب رابطه داشتم بدون دخول رابطه محافظت نشده بود الان دیشب تاحالا استرس دارم نکنه باردار بشم باید چکار کنم میشه تو زمان پریودی قرص اورژانسی خورد؟ اصلا تو دوران پریودی امکان حاملگی وجود داره ؟از دیشب تاحالا هم خونریزی در حد کم داشتم ممنون میشم براش بفرستی خیلی نگرانم
نفس کشیدن مثل صدای سوت
سلام شبتون بخیر
پسرم ۲ سالشه ، یه مدته موقع خواب ، خرخر میکنه ( دم ) و در حالت بازدم( صدای سوت یا ویز ) داره ، خطرناکه؟ باید ب چ دکتری مراجعه کنم ؟ اطفال یا ریه؟
درمانش چیه؟
گلو درد در هفته۳۶بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
خانم دکتر از دیروز گلوم درد میکنه
آب دهنمو قورت میدم اذیت میشم،چی بخورم خوب بشم
چه قرصی مجازه؟
سرماخوردگی نوزاد چهار ماهه
سلام وقتتون بخیر
پسرم چهار ماهش و الان سرماخورده
گرفتگی بینی و خس خس سینه داره وقتی سرفه میکنه
میخواستم بدونم ببرم دکتر ممکن بجز استامینوفن دارو دیگه ایی هم بده ؟
بارداری با ذخیره تخمدان پایین
سلام من ازمایش دادم ذخیره تخمدانم پایینه به خاطر سنم برای بچه دوم اقدام کردم نشده ۶ ماهه دکترم میگه ای وی اف ولی دوست ندارم.کسی بوده با ذخیره تخمدان پایین باردار شده باشه چیکار کرده
هر ماه فولیکول هم دارم
توقف ضربان قلب جنین و انجام سنوگرافی
با سلام خدمت پزشک عزیز روزتون مبارک
و خدمت اوماییای عزیزم😍
بنظرتون این سنو چطوره؟دوستم بارداره امروز رفته دکتر با دستگاه دکتر سنو شده قلبو ندیده بعد فرستاده بیرون سنو رو انجام داده انگار توقف رشد داشته
دکتر گفته برو ی هفته دیگه باز بیا سنو اینجوری ک خودمون حساب کردیم حدود 9هفته باید باشه
اخرین پریودش 25خرداد بوده
😪😪
درد زیر دل و سنگینی ⛔️⛔️
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر 💕
من امروز از صب درد زیر دل داشتم طرفای جای بخیه ی سزارینم
وقتی سرپا هستم انقد دردش شدیده نمیتونم قدم از قدم بردارم
از صبح دردش کمتر بود ولی هرچی گذشت بدتر شد الان میخواستم گریه کنم موقع راه رفتن
ربطی ب طول سرویکسم داره یا جای بخیه ام داره باز میشه؟
دردش هم موقع راه رفتن و سرپا ایستادن زیادتره و وقتی میشینم کمتر میشه
تجربیات واکسن دوماهگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر ببخشید من پسرم سه روز دیگه موعد واکسن دوماهگیش هست
اگر تجربه ای دارید لطفا درمورد مراقبتهای واکسن قبل و بعدش بفرمایید و من باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنین
پریود شدن یا نشدن
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر
بنده دیروز موعد پریودم بوده ۳۱مرداد
البته پریود منظمی ندارم ولی طبق ماه گذشته ۳۶روزه بوده چند بارم اقدام داشتم البته نه مرتب حالا نمیدونم باردارم یا نه
فردا بی بی چک بزنم یا آزمایش بدم مشخص میشه؟
اگه باردار نبودم چی استفاده کنم که سریع یکی دو روزه پریود بشم چون ۱۰ ام مسافر اربعین هستم انشالله
یا اینکه چیزی استفاده کنم که پریود نشم تا ۱۶ ام اینا
کمک کنید لطفا
درمان یبوست و نفخ در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز
یبوست و نفخ شکم دارم ک اذیتم میکنه
این شیاف مجازه استفاده کنم؟؟؟
علاعم رفلاکس پنهان.....
سلام دکترجان میشه علاعم رفلاکس پنهان بگید بچم بعضی وختا مزه مزه میکنه دهنشو رو پاهام میشونمش کمی گلوش خس خس میکنه خیلی کم در حد دوتا سرفه م میکنه ایا اینا علاعم رفلاکسه لازمه پیش دکتر ببرمش🙁
برفک دهان کودک و درمان
سلام دکتر عزیز دختر من از اول برفک دهان داشت الان نزدیک ۳ ماه نیستاتین استفاده می کنم خوب میشه دوباره بر می گرده البته تا ۲ ،۳ روز بعد از خوب شدنش ادامه میدم ولی فایده نداره دارو که تموم میشه بر میگرده از قرص فلوکونازول میتونم استفاده کنم۳ ماه و ۸ روزشه؟
تخمک کشی و تشکیل جنین
سلام به دوستان اوما. خانمهایی که تخمک کشی انجام دادن میشه بگن از چند تا تخمکشون چند تا جنین تشکیل شد؟
هزینه لیزر خال گوشتی
سلام دکتر عزیز ودوستای اومایی کسی میدونه هزینه خال گوشتی چقد میشه تقریبان ؟
مادرایی که بچه هاشون دو سه ساله هستن و شیرخشک پپتی استفاده کردن
سلام مامانا
تا چند ماهگی بهشون پپتی دادید؟
کی حساسیتشون برطرف شد و شیرخشک معمولی دادین؟
آزمایش غربالگری و خطر بیوشیمی
سلام دکتر اومای عزیز من جواب آزمایش غربالگری رو الان گرفتم
اینی که نوشته خطر بیوشیمی یعنی چی 😭😭یعنی احتمال سندروم داون هست؟؟
ازمایش ذخیره تخمدان منو میگین چجوریه
سلام خانم دکتر خیلی نگرانم این ازمایش و ۵ روزه از پریودیم گذشته دادم باردارم نیستم ولی یه کیست کوچیک دارم سنم ۲۷ سالمه
سلام خانم دکتر از چه تاریخی سن بارداری را حساب کنم؟!
سلام خانم دکترمن با امپول سینال اف و اچ سی جی باردار شدم من شروع اخرین پریودم ۲ مرداد بوده و من روز ۱۲ مرداد پنج شنبه رفتم سونو ک فولیکول داشتم و ازاد نبودن و روز۱۳ مرداد دو عدد اچ سی جی زدم الان من سن بارداریم رو از ۲ مرداد حساب کنم ؟! یا ۱۳ مرداد؟!
قرص اورزانسی و بارداری
سلام خسته نباشید
این اتفاق واسه خواهرم افتاده
من از روز سوم پریودیم قرص جلوگیری استفاده میکنم ماه پیش هجدهم پریود شدم از روز سوم قرص مصرف کردم ولی روز چهارم همسرم نزدیکی کرد ولی بیرون ریخت ولی من چون ترسیدم روز بعد سه عدد قرص اورژانسی مصرف کردم و قرص های قبلیمو دیگه نخوردم به عنوان اینکه پریود بشم.روز بعد از خوردن قرص اورژانسی پریود شدم ولی فقط یه روز بود دیگه قرص نخوردم تا سه شبه پیش قرص ال دی به مدت ۳ شب شبی دوتا خوردم الان همش استرس دارم که نکنه باردار باشم.چیکار کنم که خیالم راحت بشه.ممنون میشم جواب بدید




