Ooma

استفاده از شیاف فیتوواژکس در قاعدگی

سلام من الان ۴ روزه از شیاف فیتوواژکس برای قارچ استفاده میکنم امروز پریود شدم میتونم بازم استفاده کنم؟

2 پاسخ 2,108 بازدید


امکان بارداری در زمان پریودی اورژانسی

سلام پزشک عزیز خسته نباشید سوال دوستم براتون کپی کردم
۲۹مرداد پریود شدم الان شش روز میگذره کامل پاک نشدم دیشب رابطه داشتم بدون دخول رابطه محافظت نشده بود الان دیشب تاحالا استرس دارم نکنه باردار بشم باید چکار کنم میشه تو زمان پریودی قرص اورژانسی خورد؟ اصلا تو دوران پریودی امکان حاملگی وجود داره ؟از دیشب تاحالا هم خونریزی در حد کم داشتم ممنون میشم براش بفرستی خیلی نگرانم

12 پاسخ 538 بازدید


نفس کشیدن مثل صدای سوت

سلام شبتون بخیر
پسرم ۲ سالشه ، یه مدته موقع خواب ، خرخر میکنه ( دم ) و در حالت بازدم( صدای سوت یا ویز ) داره ، خطرناکه؟ باید ب چ دکتری مراجعه کنم ؟ اطفال یا ریه؟
درمانش چیه؟

14 پاسخ 409 بازدید


گلو درد در هفته۳۶بارداری

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
خانم دکتر از دیروز گلوم درد میکنه
آب دهنمو قورت میدم اذیت میشم،چی بخورم خوب بشم
چه قرصی مجازه؟

9 پاسخ 277 بازدید


سرماخوردگی نوزاد چهار ماهه

سلام وقتتون بخیر
پسرم چهار ماهش و الان سرماخورده
گرفتگی بینی و خس خس سینه داره وقتی سرفه می‌کنه
میخواستم بدونم ببرم دکتر ممکن بجز استامینوفن دارو دیگه ایی‌ هم بده ؟

3 پاسخ 302 بازدید


بارداری با ذخیره تخمدان پایین

سلام من ازمایش دادم ذخیره تخمدانم پایینه به خاطر سنم برای بچه دوم اقدام کردم نشده ۶ ماهه دکترم میگه ای وی اف ولی دوست ندارم.کسی بوده با ذخیره تخمدان پایین باردار شده باشه چیکار کرده
هر ماه فولیکول هم دارم

146 پاسخ 5,314 بازدید


توقف ضربان قلب جنین و انجام سنوگرافی

با سلام خدمت پزشک عزیز روزتون مبارک
و خدمت اوماییای عزیزم😍
بنظرتون این سنو چطوره؟دوستم بارداره امروز رفته دکتر با دستگاه دکتر سنو شده قلبو ندیده بعد فرستاده بیرون سنو رو انجام داده انگار توقف رشد داشته
دکتر گفته برو ی هفته دیگه باز بیا سنو اینجوری ک خودمون حساب کردیم حدود 9هفته باید باشه
اخرین پریودش 25خرداد بوده
😪😪

120 پاسخ 957 بازدید


درد زیر دل و سنگینی ⛔️⛔️

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر 💕
من امروز از صب درد زیر دل داشتم طرفای جای بخیه ی سزارینم
وقتی سرپا هستم انقد دردش شدیده نمیتونم قدم از قدم بردارم
از صبح دردش کمتر بود ولی هرچی گذشت بدتر شد الان میخواستم گریه کنم موقع راه رفتن
ربطی ب طول سرویکسم داره یا جای بخیه ام داره باز میشه؟
دردش هم موقع راه رفتن و سرپا ایستادن زیادتره و وقتی میشینم کمتر میشه

72 پاسخ 648 بازدید


تجربیات واکسن دوماهگی نوزاد

سلام وقتتون بخیر ببخشید من پسرم سه روز دیگه موعد واکسن دوماهگیش هست
اگر تجربه ای دارید لطفا درمورد مراقبتهای واکسن قبل و بعدش بفرمایید و من باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنین

11 پاسخ 318 بازدید


پریود شدن یا نشدن

سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر
بنده دیروز موعد پریودم بوده ۳۱مرداد
البته پریود منظمی ندارم ولی طبق ماه گذشته ۳۶روزه بوده چند بارم اقدام داشتم البته نه مرتب حالا نمی‌دونم باردارم یا نه
فردا بی بی چک بزنم یا آزمایش بدم مشخص میشه؟
اگه باردار نبودم چی استفاده کنم که سریع یکی دو روزه پریود بشم چون ۱۰ ام مسافر اربعین هستم انشالله
یا اینکه چیزی استفاده کنم که پریود نشم تا ۱۶ ام اینا
کمک کنید لطفا

14 پاسخ 551 بازدید


درمان یبوست و نفخ در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
یبوست و نفخ شکم دارم ک اذیتم میکنه
این شیاف مجازه استفاده کنم؟؟؟

15 پاسخ 1,235 بازدید


علاعم رفلاکس پنهان.....

سلام دکترجان میشه علاعم رفلاکس پنهان بگید بچم بعضی وختا مزه مزه میکنه دهنشو رو پاهام میشونمش کمی گلوش خس خس میکنه خیلی کم در حد دوتا سرفه م میکنه ایا اینا علاعم رفلاکسه لازمه پیش دکتر ببرمش🙁

4 پاسخ 289 بازدید


برفک دهان کودک و درمان

سلام دکتر عزیز دختر من از اول برفک دهان داشت الان نزدیک ۳ ماه نیستاتین استفاده می کنم خوب میشه دوباره بر می گرده البته تا ۲ ،۳ روز بعد از خوب شدنش ادامه میدم ولی فایده نداره دارو که تموم میشه بر میگرده از قرص فلوکونازول میتونم استفاده کنم۳ ماه و ۸ روزشه؟

22 پاسخ 282 بازدید


تخمک کشی و تشکیل جنین

سلام به دوستان اوما. خانمهایی که تخمک کشی انجام دادن میشه بگن از چند تا تخمکشون چند تا جنین تشکیل شد؟

32 پاسخ 624 بازدید


هزینه لیزر خال گوشتی

سلام دکتر عزیز ودوستای اومایی کسی میدونه هزینه خال گوشتی چقد میشه تقریبان ؟

11 پاسخ 844 بازدید


مادرایی که بچه هاشون دو سه ساله هستن و شیرخشک پپتی استفاده کردن

سلام مامانا
تا چند ماهگی بهشون پپتی دادید؟
کی حساسیتشون برطرف شد و شیرخشک معمولی دادین؟

18 پاسخ 386 بازدید


آزمایش غربالگری و خطر بیوشیمی

سلام دکتر اومای عزیز من جواب آزمایش غربالگری رو الان گرفتم
اینی که نوشته خطر بیوشیمی یعنی چی 😭😭یعنی احتمال سندروم داون هست؟؟

20 پاسخ 8,520 بازدید


ازمایش ذخیره تخمدان منو میگین چجوریه

سلام خانم دکتر خیلی نگرانم این ازمایش و ۵ روزه از پریودیم گذشته دادم باردارم نیستم ولی یه کیست کوچیک دارم سنم ۲۷ سالمه

91 پاسخ 679 بازدید


سلام خانم دکتر از چه تاریخی سن بارداری را حساب کنم؟!

سلام خانم دکترمن با امپول سینال اف و اچ سی جی باردار شدم من شروع اخرین پریودم ۲ مرداد بوده و من روز ۱۲ مرداد پنج شنبه رفتم سونو ک فولیکول داشتم و ازاد نبودن و روز۱۳ مرداد دو عدد اچ سی جی زدم الان من سن بارداریم رو از ۲ مرداد حساب کنم ؟! یا ۱۳ مرداد؟!

25 پاسخ 541 بازدید


قرص اورزانسی و بارداری

سلام خسته نباشید
این اتفاق واسه خواهرم افتاده
من از روز سوم پریودیم قرص جلوگیری استفاده میکنم ماه پیش هجدهم پریود شدم از روز سوم قرص مصرف کردم ولی روز چهارم همسرم نزدیکی کرد ولی بیرون ریخت ولی من چون ترسیدم روز بعد سه عدد قرص اورژانسی مصرف کردم و قرص های قبلیمو دیگه نخوردم به عنوان اینکه پریود بشم.روز بعد از خوردن قرص اورژانسی پریود شدم ولی فقط یه روز بود دیگه قرص نخوردم تا سه شبه پیش قرص ال دی به مدت ۳ شب شبی دوتا خوردم الان همش استرس دارم که نکنه باردار باشم.چیکار کنم که خیالم راحت بشه.ممنون میشم جواب بدید

7 پاسخ 455 بازدید