سلام خانم دکتر خسته نباشین من قراره برم تو سیکل ای وی اف دکتر گفته از ۵پریودی قرص دروسبلا و آسپرین استفاده کنم و روز دوم پریودی برم برا وارد شدن تو سیکل تخمک کشی خواستم بدونم تو این مدت ورزش کنم یا ماساژ با روغن سیاهدانه رحم و تخمدانهام وبادکش اونا ضرری نداره انجام بدم خواستم بدونم این قرص دروسبلا برا چی دکتر قبل از پانکچر تجویز میکنه؟
پرسش (1402/07/17):
انجام ماساژ وبادکش و خوردن همزمان قرص دروسبلاوآسپرین قبل از پانکچر
579
10
1402/07/17
سوال کننده
0
1402/07/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید 💓
ورزش سبک در حد یوگا موردی ندارد، ولی در مورد ماساژ و بادکش توصیه میکنم دست نگه دارید چون در سیکل تخمک کشی فشار بیش از حد بر تخمدان ها توصیه نمیشود ، قرص دروسبلا هم مانع تخمک گذاری، طبیعی شده و در نتیجه تخمدان ها پاسخ بهتری به داروهای تجویزی میدهند 🌱🌱
زنده باشید 💓
ورزش سبک در حد یوگا موردی ندارد، ولی در مورد ماساژ و بادکش توصیه میکنم دست نگه دارید چون در سیکل تخمک کشی فشار بیش از حد بر تخمدان ها توصیه نمیشود ، قرص دروسبلا هم مانع تخمک گذاری، طبیعی شده و در نتیجه تخمدان ها پاسخ بهتری به داروهای تجویزی میدهند 🌱🌱
0
1402/07/17
سوال کننده
خانم دکتر ورزش درحد یکساعت تردمیل میرم با دور ۵یا ۶ خوبه به نظرتون؟
0
1402/07/18
پزشک اوما
مشکلی ندارد جانم ولی وقتی داروها را دریافت کردید باید از شدت ورزش کم کنید باز مهم نظر پزشکتان است💜
0
1402/07/18
سوال کننده
خانم دکتر این درمورد ماساژ رحم وتخمدان صدق نمیکنه یعنی میشه انجامش بدم چون فقط قرص دروسبلا میخورم ولی وقتی تو سیکل رفتم که دارو وآمپول دادن دیگه استفاده نکنم یا از همین الان هم دیگه استفاده نکنم چون با ماساژو بادکش وورزش تخمدونام خداروشکر بهتر شدن
0
1402/07/18
سوال کننده
البته بادکش رو نه ولی ماساژ فقط
0
1402/07/18
پزشک اوما
از وقتی وارد سیکل شدید کنار بگذارید
1
1402/07/18
سوال کننده
بله ممنون از راهنماییتون
0
1402/07/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




