سلام عزیزان و پزشک مهربون
من طبق ان تی۳۱هفته و ۱روز بودم
امروز این سونو رو انجام دادم
چطوره به نظرتون؟
یه کم نگران اون اعداد شریان نافی م
نرماله؟
چون خودم یه مقداری مقاومت شریانی رحمی داشتم ،شبی دوتا اسپرین میخورم
دکتر سونو ک گفت نرماله
وزن و رشدش خوبه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



472
1402/07/17




