تغذیه در اوایل بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و اومایی های دوست داشتنی...میشه بگین در هفته های اول بارداری چی بخوریم که جنین تقویت بشه.من چند روز پیش که ۵ هفته بودم رفتم سونو فقط ساک دیده شد..دو هفته دیگه باید برای رویت جنین و قلبش انشاءالله برم سونو..من خودم هم خیلی لاغرم، بعضی روزا حسابی ضعف و خستگی دارم..چه چیزایی هم ممنوعه؟؟
تزریق واکسن پرونار ۱۳
سلام من پسرم مشکل قلبی(تترالوژی فالوت)داره الان ۳ ماهشه و باید توی یک سالگی جراحی قلب باز شه،دکترش گفته که واکسن پرونار ۱۳ تزریق کنیم براش ۴ دوز،درباره مراقبت بعدش و اذیت شدن بچه کسی تجربه ای داره؟؟
تفسیر سونو رشد و کالر داپلر جفت از نظر آکرتا
سلام دکتر جان
طبق ان تی ۳۰ هفته و ۳ روز هستم
ولی توسونو یک هفته عقب تره و وزنشم ببیند نرماله یا نه ؟
دکتر سونو گفت مشکلی نیست
ولی توبرگه سونو نوشته بررسی دقیق جفت باید mri بدم این موضوع نگرانم کرده
واینکه. رفتم بیمارستان سونو دادم میشه اعتماد کنم به این سونو چون جای دولتی رفتم ؟
خشکی زیاد پوست شیرخوار
سلام به همگی و پزشک محترم
پوست دخترم خیلی خشکه مخصوصا قسمت ساق پا
چه لوسیونی خوبه بعد حمام بزنم انقدر خشک نباشه
سبامد و جانسون ایروکس امتحان کردم
امروز دیگه دست به دامن وازلین کودک شدم
سرخوردن از پله ها در هفته دهم
سلام خانوما و دکتر اوما وقتتون بخیر.من دیروز از دوتا پله سرخوردم و افتادم روی دست وپای راستم اصلا ضربه روی کمر و شکمم نبود و بعد اون کمردرد یا دلدرد یا لکه بینی نداشتم.بنظرتون جنین ضربه خورده یا ممکنه اتفاقی افتاده باشه؟برم سونو؟
خون ریزی پشت جفت دارم
سلام خانما من هماتوم دارم ب حجم 0.4سی سی نسبت ب هفته ی من بزرگه یا ن خیلی نگرانم استراحتم باشبی ی شیاف 400وروز درمیون آمپول روزانه ی قرص دوفامد هم میخورم
چی بخورم پریود شم؟؟؟
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل. من ۴۰ روز پیش قرص اورژانسی خوردم ۱هفته بعدش پریود شدم . الان چند روزه از موعد پریودم میگذره ولی پریود نیستم . چیکار کنم ک که همین امروز فردا سریعتر پریود شم؟؟؟ . قبل از سفر اربعین .
دفع نوزاد ۱۰ روز یکبار
سلام دکتر عزیز، پسرم از ۱ ماهگیش دفعش ۱۰ روز یکباره، فقط شیرخودمو میدم، بهش ترنجبین هم میدم، مقعدش روغن زیتون میزنم، نافش رو چرب میکنم، در آخر شیاف گلسیرین میزنم تا دفع کنه.. خاکشیر و تخم شربتی میخورم خودم، آب و مایعات همینطور.. ولی تا کی این روند رو ادامه بدم؟
سرماخوردگی و اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
پیشاپیش عذر خواهی میکنم بابت طولانی بودن پیامم
دختر من دوازده روزه سرما خورده و آبریزش و گرفتگی بینیش با نئوتادین و ستیریزین و اسپری بینی اصلا بهتر نشده و هنوز هم خیلی شدید هست، ضمن اینکه یه هفته هم هست ک اسهال داره از همون اول دکتر بهش پدی لاکت داد ک تاثیری نداشت، رامنوفلور دادم ک بهتر شد اما هنوزم روزی شش بار یا بیشتر دفع داره و ادرارش هم کم شده بود، دیروز بردمش دکتر و داروهای قوی تری برا اسهال و ابریزش بینیش داد، میتونین لطف کنین نگاه کنین ک ایا این داروها براش ضرر داره یا نه؟ قطره پلارژین هم همچنان بهش میدم.
و اینکه بخاطر اسهال پاش سوختگی پیدا کرد و بعدش حالت زخم شد و یه جوش هم تو قسمت خصوصیش زده ک یه کرم هم برا اون نوشته شده
گلو درد در بارداری.و گرفتی بینی
سلام وقتتون بخیر من دو روزه گلو درد دارم خیلی گلوم میسوزه چ دارویی مجازم استفاده کنم؟؟
و میخاستم ببینم گرفتی بینی در سه ماهه دوم طبیعیه خیلی اذیت میشم اصلا نمیتونم نفس بکشم؟ راه حلی داره؟
تفسیر آزمایش ادرار و خون در بارداری
سلام دکتر جان میشه آزمایش منو تفسیر کنید
من هفته هشت بارداری این آزمایشو دادم ... یکم لکه بینی داشتم البته شما لطف کردین بهم شیاف دادین که تقریبا ۱۵ شب استفاده کردن لکه بینیم خیلی کم شده مقدارش و ورنگشم خیلی کم رنگ شده ... میشه راهنماییم کنید که تا کی باید شیاف و استفاده کنم و لکه بینیم چقدر طول میکشه قطع بشه ؟
برای ۲۰ شهریور باید برم سونو و آزمایش غربالگری
ریزش ادرار یا کیسه آب
سلام، خانم دکتر ، وقتتون بخیر
ببخشید من صبح ک خواستم برم دستشویی حس کردم سوزش دارم و ادرار کردم وقتی اومدم بیرون هم سوزش بود، ولی چند دقیقه بعدش که نشسته بودم یهو ادرارم ریخت. حالا خواستم ببینم ادرار بوده یا ممکنه واسه کیسه آب باشه؟ خیلی نگرانم چیکار باید بکنم؟
اسهال وحساسیت وعوض کردن شیر خشک
سلام خانوم دکتر عزیز
پسر من چند روز پیش اسهال داشت که بردم دکتر وبدون هیچ آزمایشی گفتن باید شیر خشک ال اف استفاده کنه وشیر خشک نان نخوره ديگه
گفتن تا ۶ ماه باید شیر خشک ال اف بخوره
گفتن حساسیت به پروتئین گاوی داره
بدون آزمایش میشع تشخیص داد حساسیت به پروتئین گاوی رو؟
واینکه این شیر خشک تا ۶ ماه مواد مورد نیاز بدنش رو تامین میکنه و وزن دهی داره ؟یا فقط رژیمیه؟
یه قوطی شیر خشک تموم کرد والان روزی ۳بار دفع داره
قرص جلوگیری میتونه باعث سردرد میگرنی بشه؟
تقریبا یکماهی که این قرصو مصرف میکنم هرشب سردردای میگرنی دارم
رفتم چشم پزشکی گفت چشات هردوتا یک و نیمه
ولی عینکم زدم باز حتی ذره ای بهتر نشدم
میخاسم ببینم میتونه از عوارض قرص باشه؟اگه آره چیکار کنم؟
الان مارک روجا مصرف میکنم
لک بینی و خون بعد رابطه بعداز سزارین
سلام بچه ها خوبین من دوماه و بیست روز هست سزارین شدم.تا الان ۵ بار رابطه داشتم که بعدش سوزش میگیرم و تقریبا ۳ بار،چند ساعت بعد رابطه دچار خونریزی و لک بینی میشم.
یه ماه بعداز زایمان بخاطر هماتوم بخیه هام سونو دادم مشکلی نداشتم.ولی معاینه داخلی نشدم
کسی بوده همچین مشکلی براش پیش اومده باشه
تفسیر جواب ازمایش اسپرم همسرم
سلام خانم دکتر بی زحمت این تفسیر کنید
تفسیر سونو رشد جنین و طول سرویکس
سلام وقت بخیر🌷
ممنون میشم سونو بنده رو تفسیر کنید
۱۷ هفته جفتم پرویا مارژینال بود طول سرویکس هم ۳۴ بود
سرویکس هر بار با سونوی شکمی اندازه گیری شده
آیا امکان خطا هم هست؟
باید چیکار کنم؟
درضمن درد و خونریزی هم ندارم
سوالم درباره زخم سینه است
سلام مامانا گل وخانم دکتر خاله ام 25روزه زایمان کرده سرسینه ها خیلی دردمیکنه به درد میاد پماد چیزی است معرفی کنید
کراتینه کردن مو در بارداری
سلام مامانای گل و اوماجان خوب هستین
من موهام خیلی وزه کراتینه کنم مشکلی نداره؟
دکتر زنان خوب برای سابقه سقط در شیراز
سلام مامانا شبتون بخیر
دکتر زنان خوب تو شیراز برای کسی که سابقه سقط داره میشناسید ممنون میشم معرفی کنید💖🙏




