Ooma

ضربه شدید به کمر دختر3سالم

دکتر یه در داریم توی اتاق هنوز هنوز نصب نشده دخترم بازی میکرد که یهو افتاد روش پشت سر دخترم پاتخیم بود کمرش خورد به پاتختی و در افتاد روش بلندش کردم میتونه بشینه و راه بره ولی ورم کرده وکبود روی نخاعش دکتر دارم دق میکنم بگید چیکارکنم بنظرتون خطر رفع شده حالا که هم راه میره هم میشینه یا هنوزم زبون لال خطرهست

114 پاسخ 1,545 بازدید


راهکار برای درمان عفونت در بارداری

سلام دکتر جان خسته نباشید،
دکتر، عفونت واقعا کلافم کرده اصلا قط نمیشه ازم، ی دوره سفالکسین مصرف کردم ولی جواب نداد،
خیلی هم بهداشت رو رعایت میکنم، اصلا لباس زیر نمیپوشم و اکثر مواقع ماکسی های ساحلی میپوشم بدون لباس زیر و اگ بخوام شلوار بپوشم نخی میپوشم
فقط در حد بیرون رفتن زیر شلوار لی شورت میپوشم ک وقتی میام خونه ب طرز وحشتناکی همش پر ترشحه،
امروز شورت سفید پوشیده بودم ی ساعت بیرون بودم ترشح روش همش نارنجی بود،
چند روز پیش حس کردم پام خیس شده دستمال گذاشتم دستمال پر ترشح زرد بود،
واقعا کلافم نمیدونم چکار کنم،😞
ببخشید طولانی شد

14 پاسخ 524 بازدید


تفسیر سوگرافی آنومالی

سلام دکتر جان بی زحمت سونو آنومالی رو برام تفسیر کنین 🌺

9 پاسخ 341 بازدید


❌❌🔴🔴🔴 آبله مرغان کودک ۲ ساله 😭😭🔴🔴🔴❌❌

با سلام خدمت پزشک محترم اوما و مادران عزیز.دخترم آبله گرفته من هیچ تجربه ای ندارم ؛
نیاز هست ببرم دکتر؟
طول دوره ی بیماری چقدره؟
نیاز به مصرف داروی خاصی هست؟
ممنوعیت غذایی داره؟
جز دانه ی قرمز رنگ روی پوست؛چه علائمی داره؟

ممنون میشم تجربیاتتون رو در اختیارم قرار بدید

43 پاسخ 3,433 بازدید


چشم پزشک خوب اصفهان

سلام لطفا چشم پزشک خیلی خوب اصفهان معرفی کنید ممنون

4 پاسخ 279 بازدید


زگیل روی انگشت دست

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
چند ماهه ولی نمیدونم دقیقا از کی ، یه دونه ریز در اومده رو انگشت دستم سایزشم هیچ تغییری نکرده
نمیدونستم چیه بهش اهمیتی ندادم ولی الان یهویی یه متن دیدم که ممکنه زگیل باشه و خطرناکه درسته ؟
میشه راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم

5 پاسخ 1,731 بازدید


کم شدن خون پریود بعد زایمان

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر،بعد زایمان مقدار خون خروجی موقع پریودم خیلی خیلی کم شده ولی طول دوره تغییری نکرده و شش روزه س،تقریبا به صورت لکه س،فقط روز دوم و سوم یه مقدار بیشتر خارج میشد،سه ماه بعد سزارینم پریود شدم،بفرمایید نشانه ی چه بیماریه؟ قرصی هم مصرف نمیکنم به جز پاروکستین۲۰،با سونوی شکمی مشکلم قابل تشخیصه یا اینکه باید حتما سونوی واژینال انجام بشه؟ممنونم ازتون🍒🧡

3 پاسخ 414 بازدید


چقدر بعد از شیر خوردن غذا رو به پسرم بدم؟

سلام به همه خوب هستید؟پسرم الان ۵ ماهشه و غذای کمکی رو شروع کرده میخواستم بدونم چقدر بعد از خوردن شیر بهش غذاشو بدم که میل داشته باشه؟مثلا الان از ۲.۵ ساعت اینا یه بار ۱۲۰ یا ۱۵۰ سی سی شیر میخوره کلا یه وعده شیرشو حذف کنم غذاشو بدم یا یکم بعد از شیر غذاشو بدم؟

5 پاسخ 246 بازدید


تزریق واکسن کزاز دربارداری

باسلام خدمت شما دکترجان
هفته 31بارداری هستم روز سه شنبه واکسن کزاز زدم حالا کمی اینورتر از جایکه تزریق شده اندازه یه تیله زیر پوستم باد کرده و سفت شده دردمیکنه دلیلش چیه؟

3 پاسخ 411 بازدید


کوچولوهای متولد خرداد ۱۴۰۱

سلام مادرها...اگه موافقین کسایی که کوچولوشون توی خرداد ۱۴۰۱ بدنیا آمده...بیایید توی این تاپیک با هم باشیم...تا از مسائل و راه حل های استفاده کنیم
من پسرم ۷ خرداد بدنیا اومد

342 پاسخ 1,578 بازدید


چند هفته پس از سزارین میشه رانندگی کرد ؟

سلام
من ۴۳ روزه که سزارین شدم
دیگه خونریزی هم ندارم فقط ترشحات زرد رنگ دارم
میتونم رانندگی کنم ؟

10 پاسخ 2,373 بازدید


برگشت شیربه سینه بعداز چندماه

سلام خانم دکتر فرزند من از روز اول سینه های منو نگرفت وشیر خشک خورد الان بعداز ۴ماه شروع کرده به گرفتن سینه های من ولی شیرم خشک شده امکان برگشت شیر به سینه هست چه اقدامی انجام بدم که شیربه سینه هام برگرده؟

19 پاسخ 779 بازدید


سلام دوستان،آرزو مامان اردلان نیکان ، مهسا مامان مهرسام ، و بقیه مامان ها بیاین

چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید

19 پاسخ 458 بازدید


عوارض واکسن ۴ ماهگی

سلام خسته نباشید
واکسن دوماهگی پسرم رو که زدیم بیحال شد و رنگش پرید و چند ثانیه از حال رفت دکتر بردیم برای تشنج و ... که بعد از نوار مغز گفتن خداروشکر سالمه ولی برای واکسن ۴ ماهگی گفتن چند روز قبل دوباره ببریم
میتونین راهنمایی کنین از چی میتونه باشه و قبل از واکسن چیکار بکنم؟؟

4 پاسخ 1,394 بازدید


مولتی ویتامین کیدیکر

سلام دکتر این مولتی ویتامین داد ب دخترم از وقتی میدم دندوناش سیاه شده با اینکه بلافاصله آب هم میدم و با دستمال کاغذی تمیز میکنم دندوناش رنگ گرفته چکار کنم😟😟 . عکسشو می‌فرستم کسی داده ب بچش ؟ من اینهمه مولتی میدادم تاحالا سیاه نمی‌کرد این سیاه کرد دندوناشو

15 پاسخ 276 بازدید


دکتر جان لطفا سونو رو تفسیر کنید

سلام دکتر جان ودوستان من ۳۶ هفته و سه روز هستم و جنین iugr است ودکتر برای هفته بعد ۳۷ هفته و دو روز وقت زایمان داده میخواستم بدونم زایمان در این هفته چه مشکلاتی داره و اینکه هماتوم ساب امنیوتیک چی هست

15 پاسخ 519 بازدید


بوی بد واژن بعد از سزارین

سلام من الان ۳۰ روز که سزارین کردم
هنوز کمی ترشح دارم که بیشتر رنگ زرد داره و بوی بد
نیاز که مراجعه کنم به پزشک
سوزش خارش ندارم
بیشتر خودم فکر میکنم که نتونستم این یه ماه بیشتر به خودم برسم اینجوری شدم نمیدونم نیاز به پزشک مراجعه کنم
یا ژل شست شو استفاده کنم بو از بین میره

13 پاسخ 437 بازدید


سوزش واژن ... سونو و زدن امپول هاج سی جی

سلام خانم دکتر محترم و دوستای گلم...بچه ها من چند وقتیه چند روز ی بار سوزش میگیرم..ن اونقد ک اذیت بشم...اما خوب دارم....ترشخ روشن و شفاف بی بو دارم...حالا سوالم اینه ک این ماه لترزول خوردم فردا میخوام برم سونو .اگه فولی خوب داشتم امپول بزنم... با این سوزش من چیکار کنم ب نظرتون. میشع اقدام کنم ؟

20 پاسخ 360 بازدید


تیر کشیدن زیر دل

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز.
من یک هفته قبل از پریودم زیر دلم تیر میکشید و مخصوصا قسمت تخمدان هام بیشتر و پریود شدم توی پریودی هم تیر مکشید و الان که دو هفته از پریودم گذشته همچنان زیردلم و تخمدان هام تیر میکشن :( هرروز تقریبا تیر میکشه البته شدید نیست که حالم بد شه ولی اذیتم یکم.
و اینم بگم پریودم کلا دو روز خونریزی داشتم برعکس همیشه که ۷ روزه بودم و کل ۷ روز خونریزی داشتم
حالا نمیدونم ممکنه باردار باشم؟ یا کیست اورده رحمم؟ ایران هم نیستم راحت بتونم برم دکتر یا سونو
گفتم اینجا بپرسم که یه وقت چیز خطرناکی نباشه

3 پاسخ 526 بازدید


این دونه چیه خانم دکتر

س دکترعزیزامروزدیدم روانگشت اشاره این چیه

23 پاسخ 845 بازدید