سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتممنالان ۳ماهو۱۲ روز کزایمانکردم ۱ مهر پریود شدم بعد تموم شدن پریودممدام لکه بینی دارمبه خصوص بعد رابطه جنسیاز چی می تون باشه
0
1402/07/17
سوال کننده
البته اولین پریودم نیست بعو زایمانم هرماه پریود داشتم
سلام به روی ماهتون مامان جان زنده باشید 💓 باید سونوگرافی انجام داده و. معاینه شوید این مساله حتما نیازمند ارزیابی است سهل انگاری نکرده و. پیگیری کنید 🌱