سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
من برج ۲لاپراسکوپی اندمتریوز انجام دادم تا ماه پیش خوب بوداین ما با پریودم درد شدید شروع شد پریودممک تموم شده زیر دلم گرفتس و درد خفیف داره مقعدمم همینجور یعنی احتمال داره بازم برگشته باشه به این زودی
نفخ یا یبوستم ندارم جرات چک کردن ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



434
1402/07/18


