وقت بخیر خانوم دکتر محترم، عزیز جان امروز تاریخ 7/18 ( 11 هفته و 4 روز) از زمان بارداریم میگذره برای سونو NT هفته دیگه دوشنبه 24 به من وقت دادن آیا زمان مناسبی هست؟ دیر نمیشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



359
1402/07/18


